Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

u mnie serwis był w lipcu było wtedy ze 20h ale ja byłem na polu jak przyjechałem to już było po kalibracji podobno . ojciec mówił ze serwisant rozgrzewał ciągnik jeżdżąc po podwórku z 15 minut . czy to możliwe żeby olej rozgrzał się w tak krótkim czasie ? kiedy wyjechaliśmy na jazdę próbną na drogę nadal było słychać dziwny odgłos w momencie przełączania z żółwia na zająca na 4 biegu 3 zakresie a serwisant na to że to normalny odgłos skrzyni i tak musi być . no szlak mnie trafia . byłem ostatnio u dilera i zrobiłem im awanturę mają być przejazdem i jeszcze raz mi skalibrować . gwarancja jest do czerwca mam nadzieję nie wpłynęło to znacząco na zużycie sprzęgieł bo jest już ponad 270h

Edytowane przez wasilewn2
Opublikowano

Chyba rzeczywiście ten typ tak ma, że po przełączeniu na 4 bieg jest mocny zgrzyt oraz czasami jak mocno skrzynia rozgrzana to i na 3 biegu potrafi zgrzytnąć. Tego zgrzytu w skrzyni nie skalibrujesz. Jeżeli to było w lipcu, to dali rade przez 15 minut rozgrzać olej. Najlepiej jakby się wypowiedzieli właściciele poprzedniego modelu czyli TL 90A lub 100A czy u nich też to występuje.

Opublikowano

sprzęgło kalibruje się jak zaczyna szarpać, nawet kilka razy w roku, im wyższa temp. tym lepiej nie należy tego robić poniżej 40* ,a zgrzyty na 3 zakresie i biegu 3,4 to wada fabryczna i chyba każdy to ma, pewnie kiedyś sie to rozpadnie

Opublikowano

Że na 3 zakresie i biegu 3 i 4 podczas przełączania żół-zająć występuje jęknięcie albo zgrzyt a nieraz wielki zgrzyt że aż ciągnikiem szarpnie-to długo nie pochodzi, zimą to nawet zająca nie używam bo przy zimnym oleju jeszcze skrzynia padnie, nie wiem jak jest w innych ciągnikach z przełączaniem biegów pod obciążeniem- tu mi się nie podoba to zgrzytanie

Opublikowano

U mnie na zimnym wogóle nie zgrzyta. A co do dźwigni zmiany biegów, to też wam ciężko biegi wchodzą? Ta od zakresów to normalne bo nie ma synchronizacji i trzeba trafić, ale ta od biegów jakoś mi tak stawia opór.

Opublikowano

Skrzynia chodzi ok

i biegi wchodzą dobrze a jak nie chce wejść to na N przełączyć i bez oporu tylko jest zgrzyt na żółw- zająć chyba na 4 i 3 zakres, jakie pieniądze taka skrzynia

Opublikowano

No tak ale ty pisze o kodzie. Zamówiłeś najdroższy ciągnik, wiec dali najdroższą skrzynie. Były lepsze skrzynie do kupienia, raczej nie.

A jak byś chciał tańszy ciągnik to miałbyś inną skrzynie.

Opublikowano

To u siebie też tak robię jak nie chce wejść to wrzucę rewers na N i wchodzi dobrze. W serii T5000 najlepsza dostępna skrzynia to 24x24, ale niestety szału to ona nie robi.

Opublikowano

Mam pytanie co do kodow błedow. Dzisiaj odpalajac swojego nh wyskoczył mi blad 14900 w instrukcji jest napisane brak MCM, ale co to oznacza? Jeśli ktos by mi mogł wytłumaczyc co oznacza ten symbol w kodach bledow 14900, 14905, 14906,14911,14912. z gory dzieki

Opublikowano

Mam pytanie co do kodow błedow. Dzisiaj odpalajac swojego nh wyskoczył mi blad 14900 w instrukcji jest napisane brak MCM, ale co to oznacza? Jeśli ktos by mi mogł wytłumaczyc co oznacza ten symbol w kodach bledow 14900, 14905, 14906,14911,14912. z gory dzieki

 

 

Wystarczy otworzyć instrukcję tam wszystko jest. Kody usterki przyrządu cyfrowego 8-1.

 

Jakiej szerokości wziąć krokodyla do NH t5040 1.5 czy 1.8 metra z Matal Fachu?

Opublikowano

 

Wystarczy otworzyć instrukcję tam wszystko jest. Kody usterki przyrządu cyfrowego 8-1.

 

 

a co mi z instrukcji jak tam jest tylko napisane kod rysunek zero wytlumaczenia skad ja mam wiedziec co to jest "brak MCM"? miałem nadzieje ze ktos wie i wytlumaczy.

 

Jakiej szerokości wziąć krokodyla do NH t5040 1.5 czy 1.8 metra z Matal Fachu?

 

Ja mam krokodyla 1,4m i jest wystarczajacy mam jedynie obciazeie na tylne kola i super smiga. nie wiem czy wiekszy potrzebny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v