Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś mi może odpowiedzieć na takie pytanie: jakie siedzenie można zamontować dla pasażera w NH T5040?

Fabrycznie jest bez siedzenia. Słyszałem, że takie siedzenie podchodzi od NH serii TM.

Jest ktoś taki kto montował już takie siedzenie u siebie? Ile ono może kosztować?

Opublikowano

Witam, jestem posiadaczem nh T5040 no i musze powiedziec ze wydajny traktor jak na te 86 kucy ;)

Co do opon to niestety standard, ale uciąg i tak doskonały ma :)

Teraz latam nim z plugiem obrotowym Lemken Opal 110 3x40, nie ma z nim co robic ;p

Mam juz przerobione ponad 120mth i bez awarii, jestem zadowolony z niego, co do spalania- zależy w jakich warunkach pracuje, ale ogolnie malo pali ;)

Opublikowano

poiqwe : szczerze to nie wiem, po zawsze jadę z zamknietymi oknami i głosną muzyką ;p

Ale ostatnio sprawdzalem to płynnie przechodzi, czasami moze cos da sie usłyszeć, ale to normalne bo przeciez przekladnia się zmienia :) Takze nie martw sie o to.

A przy jakich obrotach i predkosci wciskasz zajaca?

Opublikowano

Mój t5040 kosztował 156 tys wiec t5050 pewnie z 10tys wiecej

 

Netto?

 

Wiem, że T5050 kosztuje 160 netto obecnie

 

poiqwe : szczerze to nie wiem, po zawsze jadę z zamknietymi oknami i głosną muzyką ;p

Ale ostatnio sprawdzalem to płynnie przechodzi, czasami moze cos da sie usłyszeć, ale to normalne bo przeciez przekladnia się zmienia :) Takze nie martw sie o to.

A przy jakich obrotach i predkosci wciskasz zajaca?

1500 obr.

A ty dużo masz już godzin?

Opublikowano

@up. 156 tys brutto czyli cena z vatem bez watu to on cos ok 130 kosztuje.

Ja w swoim mam juz 134 mth i ja wlaczalm zajaca przewaznie jak oporowo na 4biegu jade :D ale powiem Ci ze czasami słychac jak sie zmienia przekładania a czasami nie, ale mnie to nie dziwi.

Opublikowano

A ja mam Pytanie co do podnosnika ;) mam t5040 i sie zastanawiam czy jest takie cos jak w tych nowszych ciagnikach ze jest funkcja plywajacy podnosnik czy jakos tak ;) wiec moje pytanie, w jakiej pozycji maja byc ustawione te dwie wajchy od podnosnika? czu lif o matic ma byc wcisniety czy nie?

Opublikowano

 

Netto?

 

Wiem, że T5050 kosztuje 160 netto obecnie

 

 

To sobie patrzę ładnie u was poczynają:D

My co prawda podpisaliśmy umowę w grudniu a ciągnik (T5060) był w marcu (no i trzeba powiedzieć że nie był kupowany solo tylko z osprzętem) i zapłaciliśmy za niego 166tyś BRUTTO. Może trochę dawno to już było ale mimo wszystko wtedy cena euro była 4,40 czy jeszcze więcej. Wiadomo NH ma cenę ustalaną w złotówkach ale jednak w EU je produkują więc nawet jeśli to nie powinien był podrożeć. Cena ciągnika w któym co prawda oprócz rewersu i zająca celowo nie chcieliśmy więcej elektroniki, żeby później mniej rzeczy mogło się w nim zepsuć, bez tuza i WOM przedniego, ale na szerokich oponach. Kabina chyba standard nie amortyzowana z klimą i radiem siedzenie amortyzowane mechanicznie bo nawet w nowym JD potrafi się pneumatyka zepsuć

 

Co do przyśpieszacza no właśnie u nas też potrafi szarpnąć i da się odczuć jakby trybik zaskoczył tam gdzieś na dole

Opublikowano

Ziomal co do głośnej zmiany z zółwia na zająca i odwrotnie proponuje zrobić kalibrację skrzyni.

 

 

A nie szarpie ci przypadkiem przy ruszaniu ???

 

Pamiętaj tylko że kalibrację należy wykonać przy rozgrzanym oleju

Opublikowano

Ludzie ma problem!! W moim NH zacia sie gaz nożny, co z tym zrobic?

Jechałem po ulicy i oporowo wzialem reczny gaz odbiłem z powrotem i nie spadlo nozny nie reagowął.

zgasilem traktor maska w gore i szukalem usterki, jakos lekko udalo mi sie cofnac gaz na ciegielku po lewej stronie silnika. ale wciaz nie sa tak jak trzeba, trzyma sie wciaz na 1300. Moze cos poradzicie? Prosze o szybka odpowiedz

Opublikowano

witam ja tez mam problem z moim nh niedziała mi podnosnik EDC po calodziennej orce poprostu wsiadam rano i podniesc juz niechce miga tylko kontrolka żółta że awaria ale na wyswietlaczu żaden kod błedu sie niepojawil , moze miał ktos podobny problem na nieszczescie oczywiscie gwarancja w lipcu sie skończyla

Opublikowano

Misiek spróbuj zrobić kalibrację podnośnika ( masz to opisane w instrukcji). Kiedyś miałem podobny problem i serwis kazał wykonać kalibrację podnośnika . Pomogło :)

Opublikowano

U mnie było to samo , zgasiłem go na chwile w czasie orki bo miałem tel ,po odpaleniu podnośnik przestał działać ,ani w górę ani w dół- zaczęła migać na żółto ta kontrolka ,na wyświetlaczu nic ale wysiadłem i przyciskiem z tyłu udało się pług podnieść to wjechałem na podwórko ale opuścić już się nie dało, zgasiłem i zacząłem wydzwaniać do serwisu gdzie kupiony, wykonałem kilka telefonów-odsyłali mnie z kwitkiem od jednej osoby do drugiej ,czułem się olany z góry i sobie myślę a h.j ci w d.pe i poszedłem na obiad- może kiedyś ktoś przyjedzie ale nic nie miałem obiecane a na czasie mi zależało

gdzieś po godzinie tak chodzę w koło i myślę ale kupa złomu i beznadziejnej elektroniki ,lecz wsiadłem odpaliłem a on działa jak gdyby nic i cóż to było???

Opublikowano

Tak z ciekawości zapytam. Jak często kalibrujecie skrzynie? Co do temperatury to w żniwa jak kalibrowałem to miała 78 ( po kilku godzinach w prasie zwijającej), więc teraz jest to nie do osiągnięcie. Jesienią u siebie robiłem przy 40 stopniach i było wszystko ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v