Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

POsiadam wymienionego NH osobiście bardzo mi się podoba lecz jestem ciekawy co wy o nim myślicie :(

ma 1 rok i prawie 600 motogodzin(to chyba troche dużo :) !) :)

Nie wiecie skąd i w jakiej cenie można zdobyć takie siedzonko ??

post-29164-0-71717900-1290966346_thumb.jpg

Edytowane przez kamciow
Opublikowano

To może TY nam powiesz co o nim sądzisz? jak sie sprawuje? czy byłu jakieś usterki awarie, nawet te najmniejsze, jak wygląda spalanie ile l/h przy danej pracy itd itp

Opublikowano (edytowane)

qazi:

na razie obyło się bez awarii jedynie na początku był drobny wyciek (jak serwisanci kluczem udarowym uszkodzili farbę na śrubkach to później wyciągnęli oryginalny spray popryskali i resztę oddali)

o spalaniu nic nie wiem :( ale się dowiem :)

pewne jest że pali mało ale na powietrze nie chodzi :)

karolu:

no i co a ty 25 :)

opony miały być 480 ale wystąpiły pewne komplikacje i wyszło jak wyszło

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowane przez krolikNH
Opublikowano

Ja też taki ciągnik posiadam,tylko brałem na szerszych oponach,na tych trochę śmiesznie wygląda bo te plastiki tak wystają,no ale głównie chodziło o przyczepność po ostatnim mokrym roku;)

Opublikowano

Myślę, że nie powinieneś porównywać serii 5070m (JD) z NH T5030.

NH T-5000 z tego co widzę to ciągnik wysokiej klasy jak na taką moc pod wymagających klientów, a seria John Dere 5070 m to ciagniki stworzone z myślą o niskiej cenie, a nie wysokiej jakości.

Opublikowano

wasilewn2 - bierz ciągnik T-5030 bez zastanowienia o ile masz na niego finanse, tani nie jest ale dobry jest.

Mam T-5040 i sprawuje się idealnie. Skręt, spalanie, wygoda pracy jest moim zdaniem najlepsza w tej grupie ciągników. Stałem przed wyborem sprawdzałem JD z marnej M'ki, lepszej R'ki, MF'a, DF i wielu innych. Jeśli stawiasz na spalanie, komfort pracy (jeśli tym nim będziesz pracował) to nie powinieneś sie zawieść. Ja mam gwarancję 1 rok, ale nic mi sie nie działo.

Przemyśl wybor opon bo z tego co pamietam dużo było do wyboru.Powodzenia.

Opublikowano

wysoki24 dlaczego nie mysle ze te 2 ciagniki sa z tej samej pułki pod wzgledem wyposarzenia tylko cena sie różnią

 

RSM a jakie gumy bys polecił . nh służył by jako ciagnik główny i pomocniczy zarazem poniewasz z poczatku wyreczył by c 385 w orce z 3 obrotowa dopuki nie kupie czegos wiekszego do pługa . a tak to pracował by z agregatem uprawowo siewnym 2,7 m oraz zawieszanym rozsiewaczem i ciaganym opryskiwaczem

Opublikowano

Co może dolegać New hollandowi T5040 zapala, ale nie chce wejść silnik na obroty wogole nie reaguje na gaz, ma troche podwyższone obroty tak ok 1000 a normalnie miał ok 800. Ma 2 lata i ok 300mth, filtr wymieniony.

Opublikowano

ależ skąd, 75 dB. Jest generalnie cicho i przyjemnie plastikowo. Ciągnik jak najbardziej wart uwagi. Tylko wydaje się mi sie, że idą teraz za bardzo w ilość nie jakość :(

Opublikowano

Ba takie czasy nastaly ze liczy sie sztuka a nie jakosc, ale nie jest zle z ciagnikami NH moj znajomy posiada t 5060 ma 1700 h i co najlepsze myje myjka cale wnetrze kabiny po prostu zgroza i o dziwo nic sie nie dzieje nie ma awarii i cyrkow jestem zdumiony hehe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v