Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie pierwszy przegląd 5080R wycenili 3800 zł,po "małych " negocjacjach ,okazało się że mam jakieś tam punkty które nabyłem przy zakupie u nich tegoż ciągnika i można je zamienić na kasę ,koniec końcem kwota do zapłaty za przegląd cena brutto to 1300zł, boję się pomyśleć co będzie teraz przy przeglądzie 500 godz.jaka to stawka

Opublikowano

fakturę na kwotę 3800 zł nie dostałem ,takie podliczenie zrobił ten gość który był u mnie na przeglądzie i go robił ,ja wtedy nie wyraziłem zgody i że nie przyjmuję do wiadomości takiej sumy do zapłaty,wtedy kazał się kontaktować ze serwisem więc to uczyniłem, ale najpierw uderzyłem do dilera że przed zakupem pytałem się go ile będzie kosztował pierwszy przegląd , mowa była wtedy że w granicach 1400-1500zł,wtedy diler powiedział że nie brał pod uwagę jeszcze dojazdu a podana przez niego cena dotyczyła tylko samego przeglądu ceny netto,jak się okazało to dojazd wycenili na kwotę 1500zł,kilometrów mam do nich ponad 230,jak usłyszałem to wszystko to myślałem że dostanę zawału,ale na szczęście zakończyło się wszystko w granicach zdrowego rozsądku ,myślę nad zmianą serwisu który odległy jest ode mnie jakieś 50km,moje pytanie - czy mogę coś takiego zrobić i w razie jakiejś awarii nie będzie przepychanek pomiędzy serwisami, ktoś zapyta czemu brałem ciągnik z tak daleka jak mogłem bliżej ,odpowiedź prosta ,różnica w cenie ciągnika z takim samym doposażeniem była bardziej atrakcyjniejsza i transport był wliczony już w jego cenę

Opublikowano

z tego co twierdzą dilerzy ciągnik w okresie gwarancji musi być serwisowany przez dostawcę, chociaż założę się, że jest to nadużycie podobnie jak było w przypadku aso z autami osobowymi, ja do dilera mam 20km a kiedyś mi przysłali serwis ze 160km, a serwisant zawsze wystawia mi wz bez wskazanych cen i nikt ze mną nie ustala cen usługi, więc po prostu takich faktur nie płacę, bo z agrosiecią bardzo ciężko się dogadać pod tym względem (wychodzi na to, że nikt u nich za nic nie jest odpowiedzialny)

Opublikowano

Co do aut osobowych muszą być serwisowane regularnie podczas trwania gwarancji (zgodnie z programem przeglądu), by serwis mógł rozliczyć ewentualną awarię/usterkę w ramach gwarancji; natomiast nie ma przymusu, że przegląd musi być wykonany u tego dealera, u którym był zakupiony pojazd. Może to być każdy dowolny autoryzowany serwis (czytaj ASO). Myślę, że w przypadku sprzętu rolniczego jest podobnie.

Opublikowano

ja za pierwszy przeglad zapłaciłem 2tys zł. mieli do mnie 70km. co zrobili wymienili wszystkie filtry było ich z 4 albo 5 oleju paliwa powietrza i co tam mozliwe jest. przesmarowali go całego kalamitki. i uzupełnili olej w przednim moscie przy kołach. posprawdzali paski i bezpieczniki i tyle

Opublikowano

Obsługa po 100 godzinach

-olej silnikowy, wymiana

-filtr oleju silnikowego, wymiana

-śruby zaczepu do przyczep jednoosiowych, dokręcenie

-śruby wspornika ładowacza czołowego, dokręcenie

-przewody wlotu powietrza, sprawdzenie

-filtry oleju przekładniowego/hydraulicznego, wymiana

-olej w obudowie osi napędu przednich kół i zwolnicach, wymiana

-wał napędu przedniego WOM, smarowanie

-śruby mocujące kabiny, dokręcenie

Opublikowano

Witam jakim olejem zastąpić ten ich cudowny olej hydrauliczno przekładniowy? Nigdzie nie mogę znaleźć specyfikacji tego oleju. W serwisie płaciłem za niego 17,30 netto. Mam wujka który ma hurtownie z olejami i miałbym taniej.Silnikowy zastąpiłem mobilem delwekiem 15w-40.

Opublikowano (edytowane)

Fusch poleca

AGRIFARM STOU MC PRO 10W-40

AGRIFARM STOU MC 10W-40

AGRIFARM STOU MC 10W-30

 

Orlen doradza

ORLEN OIL AGRO UTTO 10W-30

 

Mobil

Mobilfluid 424 ©

 

Texaco

Textran TDH Premium ©

 

Myślę że wyszukiwarki oleju dla danego pojazdu są przydatne ;)

Edytowane przez kris14
Opublikowano (edytowane)

Widze, niektórych serwisanci ostro wala po rogach. Udało się wyrwac przy zakupie pare tys, ale serwis i tak to sobie odbije. Ostatnio jak byłem u znajomych w jd. Serwisant jechał do 5r na przegląd po 100 mth. Do wymiany był olej silnika, filtr oleju i paliwa. Ocena/wymiana filtra powietrza i kabinowego wedle potrzeby. Do tego smarowanie. Ot i cały przegląd. Nie macie w instrukcjach napisanego harmonogramu przeglądów?

Olej w skrzyni wymienia się chyba co 1500 godzin. Nie wiem czy duże będą oszczedności. Dobry olej zamiennik tez potrafi kosztować. Chyba, że wujek marży nie naliczy.

Edytowane przez hubertuss

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v