Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nikt nie za puka bo ich to nie obchodzi że ma ciągnik który nie ma dokumentów.Nie ma dokumentów to ciągnik nie istnieje a, co że stoi u niego na podwórku?Może go złożył z części?To nie podlega dyskusji skąd go ma.Nie wyjeżdża na drogi publiczne i ich to nie obchodzi może sobie nawet fruwać po prywatnym a po publicznej drodze nie ma prawa.

 

Ciężko będzie znaleźć takie dokumenty na ciągnik.Możesz go "przepuścić" przez złom.Wydadzą Ci fakturę i normalnie zarejestrujesz :)

Opublikowano

Taaak oczywiście. Ciągnik istnieje bo stoi u niego na podwórku. Jeżeli go złożył to ma na to dokumenty i nikt się nie doczepi ale jak nic nie ma to jak wytłumaczy jego pochodzenie. Idąc Twoim tokiem rozumowania to mozna komuś podpieprzyć ciągnik, trzymać go na podwórku, nie wyjeżdżać na drogi publiczne tylko po polach i wszystko jest ok.

Opublikowano

Jeśli zajdzie podejrzenie to policja może sprawdzić czy jest kradziony, przecież każdy zgłasza takie rzeczy, są sytuacje że kupiło się i nie rejestrowało bo stan wizualny kiepski i tylko za stodołą w pługu chodził, umowa zginęła, poprzedni właściciel zmarł itp, mógł być wyrejestrowany, kiedyś nikt nie chciał zaświadczeń o zezłomowaniu  :)

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie:) mysle ze pomozecie . z Gory dziekuje i pozdrawiam.

 

Witamy ale podejrzewam że szybko się pożegnasz z tym forum (1 post i takie pytanie).

Twoje pytanie może napsuć krwi administratorowi jeżeli chcesz zalegalizować ciągnik który ma wady prawne (nie musi być kradziony).

No chyba że popiłeś i zgubiłeś dokumenty ale to Ty piłeś i Ty wiesz gdzie się szlajałeś więc tam trzeba szukać dokumentów ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A co FINN, ciągnik zgubiłeś?         :P

Opublikowano

hehe tak to wygląda... ;) ale nie tak jest...

 

ojciec jak kupował 1224 na przetargu w pgr to dostał ciągnik( oczywiście ;) ) dowód rejestracyjny  i świstek z kasy... ;) no i tak się jeździło po polach tylko, ale ja teraz potrzebuję jeżdzić po drogach publicznych i potrzebuję go zarejestrować :) ale komornika już dawno nie ma aby sporządzić jakąś umowę...  kupowana była na początku lat 90 ;) 

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

To co to za komornik  był jak sprzedawał bez umowy, czy jakiejś faktóry?   no chyba że się podzielili kasą z kasjerką?        :P   a ciągnik nie Twój.       :D

Edytowane przez KORSARZ1
Opublikowano

a jak miał wypisywać faktury ??? jak na placu było kupa sprzętu i jeszcze więcej ludzi do niego... ;)  szło się do kasy dostawało dowód wpłaty i dowód rejestracyjny i kluczyki i chłop się cieszył że już nie bedzie orał 360 ;) a jakieś umowy odbierało się w późniejszym czasie... jak się nie zapomniało... ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dziwny przetarg, kupowałem w tym czasie na przetargach też, ale zawsze były wystawiane faktury i z tym szło się do wydziału komunikacji, bo z opłaty w US było zwolnione.        :P a w KASIE BYŁO NAPISANE CHOCIAŻ KTO PŁACIŁ I ZA CO?        :P

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem co to jest "przyczepektor" ale jak są wszystkie dokumenty to nie powinno być problemów.

Edytowane przez KORSARZ1
Opublikowano

Tylko ktoś mi powiedział ze za niezapłacony podatek doj**ia mi kare ktoś cos wie?


Zarejestrowana była mam stary dowod i talice chyba tez, fakturę tylko po zakupie nie była przejestrowana na nas

Gość Profil usunięty
Opublikowano

 

jest faktura jest dowod tylko nigdy nie była przejestrowana.

  Napisał  WYRAŹNIE, Marcin.      :P

Podatek raczej był zapłacony, lub zwolniony, bo dawno by Ojca ścignęli za to.

Opublikowano

Jak masz fakturę na ojca, a ojciec nie żyje to sprawa spadkowa i raczej powinno hulać. Wtedy całość przeszłaby na Ciebie i byś sobie zarejestrował ją, wcześniej odwiedzając stację diagnostyczną.

Opublikowano

@locke, a powiedz mi jak odbywa sie "przepuszczenie" przez złom??? bo ja mam podobny problem z 1224 ;) mam tylko dowód rejestracyjny i tablice.... ;)

 

No więc proszę Ja Ciebie to wszystko odbywa się to tak.Jak masz znajomych na złomie to będzie łatwiej jak nie masz to idziesz i mówisz jaka jest sytuacja że potrzebujesz fakture za zakup ciągnika.Wtedy oni w teorii kupują ten ciągnik jako złom i ty go kupujesz bo ci się spodobał.Oni wystawiają Ci fakturę i z tą fakturą bez niczego idziesz do WK i wyrabiasz dokumenty.

 

Dzisiaj byłem przerejestrować samochód w WK i pytałem się kobieciny w okienku jak to wygląda to powiedziała abym wykombinował tylko fakturę :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v