Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ściągaj głowice i bedziesz widział czy uszczelka pod głowicą czy cylindry po przegrzaniu . mugł pęknąć cylinder lub blok lub w najlepszym wypadku uszczelka pod głowicą nie wytrzymała

Opublikowano

Czy jest ktoś mi w stanie powiedzieć dlaczego ciągnik ma taki dźwięk i dymi na niebiesko? 2 lata temu był robiony kapitalny remont silnika ale miał problemy z obrotami bo falowały. Zaprowadziłem do mechanika i ciągnik pracuje jeszcze gorzej niż przed remontem oraz dymi na niebiesko. Mechanik rozkłada ręce bo nie wie co jest nie tak. Ja obstawiam, że to wina pompy ale jestem pewny. Czy miał ktoś takie objawy? 

 https://youtu.be/DoYzJIfOyU4

Opublikowano

Powodem jest to że wszystko jest w porządku . Ciekawy jestem ile mechanik wziął , bo pewno nie miał co w nim robić .¬¬

Opublikowano

Nie jest wszystko w porządku bo ciągnik nie pracuje tak jak trzeba może na załączonym filmie nie słychać tego dobrze ale wiem jaki powinien mieć dźwięk i jaka praca silnika powinna być tylko nie znam przyczyny

Opublikowano

Niebieski dym to  najczęściej spalany olej, czarny kiepsko spalone paliwo, szary źle ustawiony kąt wtrysku paliwa.  Z racji że to stary ciągnik i nie jeden ma feler nie można się do tego stosować sztywno.  Samemu ustawić zawory,  kąt wtrysku, dać sprawdzić wtryskiwacze bo majątek nie kosztuje. Zdjąć kolektor wydechowy sprawdzić czy wali każdy czy tylko wybrane cylindry. Na bank nikt nie udzieli ci jednoznacznej odpowiedzi.

Opublikowano

Ostatnio ciagnik kopci mi na bialo na zimnym.Mozliwe uszkodzenie tulei i woda dostaje się do układu spalania?

Zauważyłem to od wiosny.Zimą ciagnik byl przepalany w mrozy wrzątkiem.Jesienią nie bylo takiego problemu.

Opublikowano

Panowie mam taki problem z moją 55 zaczęło się od tego że nie mogłem ustawić kąta wtrysku na znaki zapłon był za późny. Myślałem że ktoś przestawił rozrząd ale był dobrze ustawiony na znaki. Jako że koła pośrednie były skończone kupiłem nowe i założyłem. To nie pomogło w ustawieniu kąta to wymieniłem jeszcze ta tuleje z wieloklinem od pompy. W końcu udało się ustawić na znaki ustawiłem sprawdziłem jak idzie i masakra totalna. Więc wziąłem się za wtryski na pierwszym cylindrze lał reszta w sumie ok ciśnienie na 140 bar. Więc chcąc mieć spokój wymieniłem końcówki wszystkie na nowe 58zł sztuka. Ustawione założone i dalej to samo. Teraz moje pytanie czy w 55 były koła zamachowe z 3 kreska do ustawiania czy z 2? 

Opublikowano (edytowane)

Własnie odpala na strzała ale jak kosiłem to czarne dymy z rury.większe niż przedtem jak nie był zapłon ustawiony na znaki.I poza tym jest taki dziwny dźwięk twardej pracy przed wymianą wtrysków też tak własnie było. Dodam że wtryski wytrzymały 5 lat i pompa po regeneracji tez tyle ma.

Edytowane przez marles
Opublikowano

 Ja mam tak samo, brakuje jakby koła zamachowego paliwo wychodzi dopiero jak znak jest na uchwycie od sprzęgła, i tez jakby za bardzo na czarno kopci  ale ogólnie  mocny jest. Nie zaglądałem do rozrządu. Kat wtrysku wydaje się być za późny, pewnie luzy na rozrządzie.

tzn co trzeba zrobić żeby było jak ma być ?? tak właśnie mi się wydaje ze cos z pompą, paliwem bo tak kopci

Opublikowano (edytowane)

Pompa była właśnie podkręcona na dawce przy regeneracji 5 lat temu.Tylko ze w tamtym roku jeszcze takich cyrków nie było.Bo problemy zaczęły się przy podgartywaniu ziemniaków paliwo było pól baku a on w trakcie jazdy potrafił zgasnąć i chwilę trzeba było kręcić żeby znów zapalił. Ale wymieniłem zaworek zwrotny na górze pompy i niby spokój.Też po postoju miał problem z odpaleniem trzeba było pompką pomachać.

Edytowane przez marles
Opublikowano
Dnia 3.07.2018 o 20:18, Adi96 napisał:

@mf362 A woda ci umyka z układu chłodzenia? 

 

co do @marles w c-355 były 2 kreski w c-4011 miałeś już 3.Maskra totalna ale co się dzieje? Dymi nie idzie nie odpala czy co?

Adi nie zauważyłem ubytku wody...po rozgrzaniu prauje bez dymu czysciutko

Mam takie pytanie po za tematem nowa pompę wody powinno sie smarowac przed montażem tą kalamitka?

Opublikowano
Dnia 4.07.2018 o 15:39, marles napisał:

Słaby jest i pod obciążeniem na czarno dymi dosyć intensywnie 

Od dawna masz te c360?

Podłoga tam jest równa?

Opublikowano
14 godzin temu, mf362 napisał:

Od dawna masz te c360?

Podłoga tam jest równa?

mam ją jakieś 10-12 lat podłoga równa jest w planach a kabina z 362 jest.Dzisiaj dałem pompę do sprawdzenia było ok trochę wyregulował i dalej to samo.Ale powiedział mi że będą głowice do roboty.

Opublikowano

Panowie orientuje się ktoś czy można do c-360 kupić zestawy z różnymi tłokami. Pytam bo silnik na końcówkach wtrysków THM pracuje lepiej niż na polskich WZM. Jestem zdziwiony 1/3 ceny a silnik Przestał dymić.

Opublikowano

Koledzy moi... jakieś pomysły co go boli?

Pali trochę opieszale, trzeba go pokręcić z 10 sekund, jak chwyci to pracuje ładnie, wchodzi na obroty jak głupi, ale przy przegazówce wali sadzami. Przy niższych temperaturach trzeba było kręcić sporo dłużej, bo ok. 30-50 sekund.

Jakieś sugestie?

Opublikowano (edytowane)

A powodów może być co niemiara, , zacznij pompa, wtryski, zawory, potem można myśleć dalej.

Edytowane przez Sean

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v