waldek617

Members
  • Ilość treści

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

1 obserwujący

O waldek617

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

755 wyświetleń profilu
  1. Temat zamknięty dziękuje za pomoc i niepotrzebne komentarze znawców
  2. Witam potrzebuje informacji o początku wtrysku w jakim położeniu powinien znajdować się pierwszy tłok podczas początku wtrysku.Bo przez koła zamachowe nie mam jak sprawdzić z tego względu że było kompletowane z kilku ciągników i nie pasuje na znaki.Ostatnio zauważyłem że początek wtrysku idzie gdy tłok ma jeszcze jakieś 15mm do gmp i mi się zdaje że jest cos zle ustawione czy się mylę ? Ciągnik ciepły pali od strzała gdy temperatura spada poniżej 0 złapie za pierwszym obrotem zakręci i zgaśnie .pytam ponieważ odpowiedzi na moje pytanie nie mogłem nigdzie znaleść.
  3. Cześć ostatnio natknołem się na filmik przedstawiający usterkę którą w 99% masz według mnie
  4. zawór bezpieczeństwa obok pompy odpowiada za utrzymanie max ciśnienia na odcinki pompa rozdzielacz i wyjście zew. zawór na cylindrze odpowiada za max ciśnienie od rozdzielacza do cylindra i w nim. Więc moim zdaniem albo padnięty zawór na cylindrze lub gdzieś obok cylindra masz nieszczelność taki jest objaw skaczącego podnośnika pod ciężarem
  5. pisze ponownie rozdzielacz jest sprawny bo po filmie widać że puszcza olej na cylinder poczym go zamyka w tym momencie jest nieszczelność podnośnik leci w duł .i rozdzielacz znów podaje olej na cylinder . czyli albo masz taką nieszczelność jaką opisałem powyżej lub niesprawny zawór bezpieczeństwa na cylindże .a żeby sprawdzic poprawne działanie pompy i zawora przyniej i w pewnym stopniu rozdzielacza wystarczy podpiąć jakąś maszyne na wyjśćie zewnętrzne np przyczepe pod jakimś ciężarem jeśli podniesie .będziesz wiedział że masz nieszczelność między rozdzielaczem a cylindrem!!!! chyba proste
  6. 1 Jeśli pompa wyje to znaczy że pompa jest sprawna. 2 filtr będzie raczej czysty .3 że podnośnik skacze albo masz nieszczelność w okolicy cylindra lub w okolicy pompy albo coś hierowo wyregulowane.4 opisz dokładniej jak podnośnik sie zachowuje czy opada pod ciężarem na zgaszonym. czy skacze pod obciążeniem czy na pusto też . jak masz ustawianą najmniejszą wajche od dociążania? umnie miałem taką akcje że przed wymianą tuleji opadał na zgaszonym ale pod ciężarem i troche .po wymianie tuleji bo byola porysowana podnośnik zaczą skakać pod małym ciężarem na pustym było w normie .okazało się że nowy cylinder rużni się w wymiarach 1-3mm wysokościn i po skręceniu na nowych podkładkach tych samych grubościach wyszło że ten łącznik tuleja rozdzielacz staje pod skosem i na podkładce była nieszczelność .Więc żeby jak najszybciej rozwiązać ten problem kupiłem kilka podkładek róznej grubości i w ten sposób usunełem problem podnośnik dzwiga 1tone bez problemu i powodzenia ale jak opiszesz dokładniej to może coś mi wpadnie do głowy bo niestety na odległość nic nie sprawdze
  7. hehe u mnie na podlaskim ostatnio sąsiad od sąsiada kupił 6ha po 45tys a ceny 20tys to były 10lat temu
  8. hym nie szczelnośc na cylindrze lub na przewodzie cylinder rozdzielacz . lub zawór bezpieczeństwa sie otwiera lub rozdzielacz do regeneracji w ostatecznosci
  9. Chyba wyrównywacz ciśnienia pedal pedałem a po naciśnięciu pedałów [KOŁA] blokuje czy nie jeśli nie masz odpowiedz.
  10. ściągaj głowice i bedziesz widział czy uszczelka pod głowicą czy cylindry po przegrzaniu . mugł pęknąć cylinder lub blok lub w najlepszym wypadku uszczelka pod głowicą nie wytrzymała
  11. W skrzyni są winne zamki . podnośnik nie dziala bo masz wyłączoną pompe . JEST kilka ustawień wajchy przekaznika tylko nie pokoleji 1 nie działa nic 2 działa podnośnik 3 działa podnosnik i przekaznik 4działa podnośnik przekaznik wzależności od biegu. Wałek na wyłączonym przekazniku będzie się krecił przez opory w skrzyni bez przekazu mocy. No chyba że kręci się z przekazem mocy to masz go poprostu właczoneko.Wyłączyć go można nawet bez sprzęgła włączyć z bo inaczej się nie da.
  12. Witam według mnie jest gdzieś nie szczelnośc odcinek pompa cylinder .sprawdz zawory.i szczelność na rurce i podkładkach rozdzielacz cylinder.czasami jest rużnica w płaszczyznach i po dokręceniu robi sie szczelinka i olej ucieka.zjadłem na tym podnośniku zemby zimą .Rzdzielacz raczej sprawny
  13. ELO zgodze sie z kolega wyżej winne są zle ustawione łapki ja pierwszego stopnia ustawiam 3mm w odległości od łożyska a drugiego stopna na 5-8mm od łożyska w zależności od wyrobień. Każda łapka musi być idealne tak samo ustawiona do drugiej i trzeciej bo inaczej będzie przekos i nie będzie rozłańczać skrzyni. Mam nadzieje że pomogłem.
  14. Pewnie diabeł sie zapiekł na pierścieniu łożyska . A nie dasz rady zdemontować 2 kratki i jakoś wybijać. Umnie jak robili remont skrzyni to rozebrali i złożyli szybko a jak przyszło się poprawiać po nich to rozpoławiałem 60 i tego wałka młotkiem z jakimś prętem wybijałem i ledwo poszedł bo przez to jedno okienko to bida . a i sprawdz czasami przy wbitym przekadzniku tryb zaciska wałka może tak sie uda.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj