Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Jasne że ma znaczenie. Maszyna robi tuleje potem to mierzą i nabijana jest grupa selekcyjna w zależności od wymiaru wewnętrznego. Co 0,01 mm następna od A do D.

Następna maszyna robi tłoki, mierzą i nabijają grupę selekcyjną. Potem dobierają tłoki do tulei na podstawie nabitej na jednym, i drugim grupie selekcyjnej.

Składając silnik grupa na tłoku ma być taka sama jak na cylindrze.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

termostat jest generalny rmont był nawet blok był ośowany wał po szlifie wtryski są dobrze ustawione bo sprawdzałem ale dzisiaj odkręciłem pierwszy tłok i pierścień jest pęknięty i wyklepany tłok

 

ale odrazu po remoncie nie było tylko po pewnym czasie założyłem termostat

 

Pewnie popuściło koło na wałku rozrzadu

Opublikowano

Witam mam taki problem ursus C 360 kopci na biało a jak dodam gazu to chmury mogę produkować ma nierówne obroty przy zimnym silniku nawet w ciepłe dni tak było pompa po regeneracji mi się wydaje że tak nie powinno być tak nie powinno być B) z góry dzięki za pomoc :)

Opublikowano

Na początek regulacja silnika zawory i kąt wtrysku. Sprawdź paliwo i zasilanie w powietrze. Potem wtryskiwacze przykręć koło pompy i sprawdź jak rozpylają a najlepiej daj od razu ustawić. Jak nic nie pomoże zdejmij kolektor wydechowy i i sprawdź czy to jeden cylinder czy wszystkie.

Opublikowano (edytowane)

Ok dzięki :)

Edytowane przez Zetek5340
Opublikowano

Witam!!!

Ja mam ten sam problem tyle, że w c-360-3p. Robiłem kapitalkę dwa lata temu i tak jak u kolegi cały czas na wolnych obrotach kopci na niebiesko,ale tak ,że świata nie widać. Po dwóch latach raczej już wszystko jest dotarte więc dam czhyba jeszcze raz pompę i wtryski do sprawdzenia tyle że do innego fachowca.

Opublikowano

Pierwsze określ co jest przyczyną kopcenia. Po zapachu chociażby. Jeśli to olej to nie ma sensu zdejmować pompy. Albo przedostaje się na prowadnicach zaworów albo na pierścieniach bo wymiana nic nie dała lub popękały co zdarza się gdy wkłada się nówki w stary cylinder. Prowadnice zaworów sprawdzisz, odkręć kolektor wydechowy założe się że na trzonkach jest gruba warstwa spalonego oleju.

Andrzej a ile po wymianie? Jak nie długo to daj mu się dotrzeć. Może to trwać dłużej jeśli były wymienione tylko pierścienie.

Opublikowano (edytowane)

założyłem mu nowe pierścienie panewki ustawiłem rozrząd a on i tak kopci na niebiesko :(

 

Stara tuleja zrobił się owal i teraz potrzeba czasu aby nowe p[ierścienie dopasowały się do starej tulei po prostu musza się spiłować na owal taki jak na cylindrze

 

Na początku pewnie jeszcze pluł z komina

Edytowane przez GoRAL1
Opublikowano

Każda stopa jest dopasowana do swojego podłoża w bloku i wyosiowana szyli roztaczana do linii i są po oznaczane.Zamiana stop powoduję zmianę linii co powoduję że wał się kosi i może pęknąć a w silniku 3p to się często zdarza,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v