Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, niedawno kupiłem c355 pompa chodzi A gdy podnoszę tura ciągnik słabnie i zaczyna dymić, mam 3p I tam tego efektu nie ma, Co może być przyczyną

Opublikowano

Masz jednostronnego działania zwykłe siłowniki? Szybko unosi czy wolno? Ma siłę? Coś dławi hydraulikę, na tych 2-sekcyjnych ładowaczach często tak się dzieje przy sterowaniu łyżką - przy wypychaniu tłoka jest ok, przy chowaniu silnik się odzywa - po mojemu zbyt duża różnica pojemności olejowej komór w siłowniku 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie czemu przy mierzeniu ciśnienia wydostaje się dym z głowicy? Zużyte pierścienie i spala olej czy to resztki ropy ? Ciśnienie 28 na reszcie głowic ciśnienie 26-27-26 i jest to samo 

Dodam że ubywało płynu i chyba się dostawał do oleju bo 1.5cm ponad stan oleju w silniku 

Mam pytanie czemu przy mierzeniu ciśnienia wydostaje się dym z głowicy? Zużyte pierścienie i spala olej czy to resztki ropy ? Ciśnienie 28 na reszcie głowic ciśnienie 26-27-26 i jest to samo 

Dodam że ubywało płynu i chyba się dostawał do oleju bo 1.5cm ponad stan oleju w silniku 

Mam pytanie czemu przy mierzeniu ciśnienia wydostaje się dym z głowicy? Zużyte pierścienie i spala olej czy to resztki ropy ? Ciśnienie 28 na reszcie głowic ciśnienie 26-27-26 i jest to samo 

Dodam że ubywało płynu i chyba się dostawał do oleju bo 1.5cm ponad stan oleju w silniku 

Mam pytanie czemu przy mierzeniu ciśnienia wydostaje się dym z głowicy? Zużyte pierścienie i spala olej czy to resztki ropy ? Ciśnienie 28 na reszcie głowic ciśnienie 26-27-26 i jest to samo 

Dodam że ubywało płynu i chyba się dostawał do oleju bo 1.5cm ponad stan oleju w silniku 

Mam pytanie czemu przy mierzeniu ciśnienia wydostaje się dym z głowicy? Zużyte pierścienie i spala olej czy to resztki ropy ? Ciśnienie 28 na reszcie głowic ciśnienie 26-27-26 i jest to samo 

Dodam że ubywało płynu i chyba się dostawał do oleju bo 1.5cm ponad stan oleju w silniku 

Mam pytanie czemu przy mierzeniu ciśnienia wydostaje się dym z głowicy? Zużyte pierścienie i spala olej czy to resztki ropy ? Ciśnienie 28 na reszcie głowic ciśnienie 26-27-26 i jest to samo 

Dodam że ubywało płynu i chyba się dostawał do oleju bo 1.5cm ponad stan oleju w silniku  

 

Mam pytanie czemu przy mierzeniu ciśnienia wydostaje się dym z głowicy? Zużyte pierścienie i spala olej czy to resztki ropy ? Ciśnienie 28 na reszcie głowic ciśnienie 26-27-26 i jest to samo 

Dodam że ubywało płynu i chyba się dostawał do oleju bo 1.5cm ponad stan oleju w silniku  

 

Mam pytanie czemu przy mierzeniu ciśnienia wydostaje się dym z głowicy? Zużyte pierścienie i spala olej czy to resztki ropy ? Ciśnienie 28 na reszcie głowic ciśnienie 26-27-26 i jest to samo 

Dodam że ubywało płynu i chyba się dostawał do oleju bo 1.5cm ponad stan oleju w silniku  

 

Mam pytanie czemu przy mierzeniu ciśnienia wydostaje się dym z głowicy? Zużyte pierścienie i spala olej czy to resztki ropy ? Ciśnienie 28 na reszcie głowic ciśnienie 26-27-26 i jest to samo 

Dodam że ubywało płynu i chyba się dostawał do oleju bo 1.5cm ponad stan oleju w silniku  

 

 

Mam pytanie czemu przy mierzeniu ciśnienia wydostaje się dym z głowicy? Zużyte pierścienie i spala olej czy to resztki ropy ? Ciśnienie 28 na reszcie głowic ciśnienie 26-27-26 i jest to samo 

Dodam że ubywało płynu i chyba się dostawał do oleju bo 1.5cm ponad stan oleju w silniku 

 

Edytowane przez Mateusz320

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v