Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Możliwe że jeden z wtryskiwaczy leje, źle rozpyla i na zimnym silniku ten cylinder zaczyna odpalać jak trochę się rozgrzeje od temp. sprężonego powietrza. 

Biały dym może być niespalonym tylko odparowanym paliwem śmierdzi wtedy charakterystycznie.

Opublikowano

Zmień mechanika. Czarny dym oznacza nadmiar paliwa, zazwyczaj lejące końcówki lub zbyt wysoka dawka paliwa (ale to przy przegazówce i pod obciążeniem).

Biały dym oznacza nie spalone paliwo - zbyt niska kompresja , na przykład wypalone zawory, odwieszone, zabite nagarem, uszkodzona uszczelka pod głowicą.

Nie mylic z dymkiem koloru niebieskiego - to kolor spalanego oleju silnikowego.

U mojego ojca w 3p po zapaleniu przez kilka minut teraz jest biało, jak za lokomotywą, ale lata robią swoje, remont potrzebny, aż płakać, ale - kręci się, nie będę ruszał :/

Opublikowano

Dawki paliwa nie zmienisz wykrecajac śrubę lub wkręcając i możesz tylko rozregulowac i zwiększyć dymienie nawet przy zmniejszeniu. Jak jest plomba to nie tykaj.
Nie wiem czy moja pompa razem siada z wtryskami i nie wiem czy wystarczy tylko regeneracja wtyskiwaczy ,bo jak sie okaże ze trzeba je wymienić i wymienie i nic to nieda do będą pieniądze zmarnowane.

Opublikowano

@jahooo To u mnie taki dym i dość  spora chmura biały z niebieskim aż musiałem dolać oleju z rana :lol: :lol: :lol: bo poziom na minimum,ale aby do maja  to sie wezme za dziada

Opublikowano

Koszt regulacji wtryskiwaczy niewielki, roboty mało a koszt wraca się  w mniejszym spalaniu. Same  końcówki  z racji warunków w jakich pracują siadają o wiele szybciej niż sama pompa. 

Wykręcaj wtryskiwacze i zawoź do regulacji.

Opublikowano

Jak zmieniasz wtryskiwacze w c-330 To kupo Boshowskie  299 A tylko oryginały kup ustaw 140 mniejsze zadymenie szybciej się wkręca,szkoda że do 60-tki nie ma lepszych zamienników

Opublikowano

To zobacz sobie filmiki na YT jak chodzi na tych końcówkach  nie trzeba żadnej większej pompy bzdury opowiada.Spytaj Kolegę o nicku tutaj Roki212 On zakładał do swojej i sam byłem pod wrażeniem tego efektu.

Opublikowano

dziwne to z trwałością, ja też mam pojazd z silnikiem deutz f2l z 1975roku i chodzi codziennie i nic nie dymi wtryski bez problemów i nie będę się martwił że padną

 

 

Opublikowano

Każdej firmy można trafic na lepszą lub gorszą serię. Kiedyś ojciec kupił Bosch do C-360 i tylko jedna prawidłowo pracowała, reszta to był złom. A kosztowały wówczas ciężkie pieniądze. Ludzie sobie chwalą WZM-y w MTZ-tach - lepsze niz orginał.

Jeśli stare końcówki pylą odpowiednio i da się ustawić ciśnienie, to po co wymieniać ?

Opublikowano

Witam po przerwie. Mam w ursusie c-360 taki problem, że gdy postoi on kilka dni to po odpaleniu, przez wydech wydobywa się olej. Na początku dość duże ilości ale już po kilku chwilach pracy olej znika i pracuje normalnie bez wylewu. Pierwsze odpalenie po jakimś czasie zawsze wiążę się również z tym, że przez kilka sekund jest bardzo wolna reakcja na gaz, oraz dymi dość na biało. Po dłuższej pracy objawy znikają i nie wykrywam jakiegoś dużego spadku moc jednak czy macie pomysł z czym może być problem?

Opublikowano

No rzeczywiście możesz mieć rację, zwłaszcza że głowice były zdejmowane ale nie były planowane ani dokręcane kluczem dynamometrycznym. Pompa po regenracji wtryskiwacze też, być może zbyt mała kompresja przez te głowice i początki trudne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v