Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie skończyłem przeglądać instrukcję od odpowiednika MX100 i nic tam nie napisali o tym gdzie w jakimś odlewie wytłoczono numer seryjny, tylko o tym że numery są nabite na tabliczkach znamionowych, jednej na boku chłodnicy, a drugiej na słupku w kabinie, o tym gdzie jest numer skrzyni biegów, silnika, kabiny i przedniego mostu. Napisali też, żeby sobie zapisać numer seryjny (właśnie z tabliczki znamionowej) w celu ewentualnego odnalezienia ciągnika po kradzieży :)

Opublikowano (edytowane)

Mam w języku angielskim, prosiłem i prosiłem o instrukcje po polsku, ale się nie doprosiłem, miałem nawet obiecaną w pdf, ale na obiecankach się skończyło.

Edytowane przez Jerry28
Opublikowano

Ja miałem podobny przypadek wMX 100c bo tez nie mogłem znalesc nr na ramie ale w koncu znalazłem i jest tam gdzie pisałem wczesniej ponizej chłodnicy pod rama tuza.

Opublikowano

Jednak się znalazł... Nie był pod ramą TUZa, lecz był od góry wybite na ramie, zaraz przy chłodnice, a zasłaniała go osłona perforowana, dlatego nie było widać.

Opublikowano

Mycek5120-widze że masz te mx troszke czasu i mam nadzieje że podzielisz się poglądami o tym ciągniku jaki ty posiadasz jakie osiąga spalanie w różnych pracach jakieś mankamenty fabryczne ogólnie opinia użytkownika a nie handlarzy aha oraz jakie są koszty filtrów i olei oraz części do caseya.

Pozdrawiam.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam. Mam pytanie dotyczące case mx 90 c. Zakupiłem taki ciągnik i mam problem ze sterowaniem podnośnika tylnej pompy. Z zewnątrz przyciskami na błotnikach pompa dzwiga normalnie ale sterowanie wewnatrz kabiny raz sie włacza a raz nie może coś mam żle ustawione, bądz wkradł sie jakiś blad. Prosze o pomoc i Pozdrawiam.

Opublikowano

A jak tym sterujesz? Gdy uruchomisz ciągnik to sterowanie z kabiny jest nie aktywne i mruga kontrolka na przycisku dopóki nie podniesiesz podnośnika kręcąc tym dużym kółkiem w prawo tak aby przynajmniej ramiona drgnęły wtedy już powinno działac wszystko normalnie włącznie z przyciskiem. To samo się dzieje gdy zejdziesz z ciągnika i użyjesz przycisków na błotnikach wtedy sterowanie się wyłączy nawet gdy ciągnik jest zapalony i znowu musisz przekręcić pokrętło od sterowania podnośnikiem.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jest tak jak mówisz dzięki . Tylko ten przycisk co mruga ma trzy jak by możliwości przełączenia z tym że te do przodu jest jak by chwilowe znaczy odskakuje spowrotem dlaczego i tu kieruje moje kolejne pytanie o jakąś instrukcje obsługi tego ciągnika bo troche by mi to sprawe ułatwiło. Dzieki za odpowiedz.

Opublikowano

Jak przytrzymasz ten przycisk do przodu to jest lekki docisk wieszaka do ustalonej wysokości, jak szybko naciśniesz 2 razy i przytrzymasz to masz docisk z opuszczeniem wieszaka poniżej ustalonej wysokości Pozycja środkowa wieszak opuszczony, przycisk do tyłu wieszak podniesiony zgodnie z ustaloną wysokością

Z tyłu masz pod klapka 3 pokrętła, szybkość podnoszenia/ opuszczania, maksymalna wysokość podnoszenia i ustalenie zakresu regulacji płynnej podczas jazdy.

Co do instrukcji obsługi to szukaj na serwisach internetowych albo w serwisie case wydatek rzędu 100zl

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dzieki bardzo za odpowiedz. Potrzebuje jeszcze jednej rzeczy musze wymienić olej w silniku i tu kolejne pytanie jaki olej powienienem wlac jaki jest zalecany do silników perkinsa jaki olej do przedniego mostu i do skrzyni ogólna charakterystyka płynów i olejów do tego ciągnika.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ciekawi mnie jeszcze do czego służy ten przycisk koło komputera taki zielony z takim białym kółkiem nad takimi jakby górkami w tym moim Casie Mx 90c i przy kierownicy jest też taki po lewej tam nad włącznikiem świateł bo mam go uszkodzony i niewiem do czego służy jeden wiem bo to do światel ale tej calkiem po lewej to niewiem ??

Opublikowano

Witam serdecznie. Podepne się pod temat. Mam problem z moim casem mx90c a mianowicie z hydraulika. Pompa sama w sobie dźwiga bardzo dobrze bo agregat z hydropakiem i pełnym siewnikiem dzwiga bez najmniejszego problemu. Problem leży w wyjściu hydraulicznym np. na przyczepe kiedy przyczepa jest pełna to nie potrafi jej podnieść dźwignie ja z 2 cm i tyle z gazem czy bez to samo jak by olej nie szedł na przewód tylko powrotem po przekroczeniu jakiegoś ciśnienia. Kiedy troche z przyczepy się wysypało to już poszło bez problemu. I tu moje pytanie jaka może być przyczyna czy jest jakiś zawór który może tym sterować albo inna przyczyna? Dzięki z góry za pomoc.

Opublikowano

Tak, na tym rozdzielaczu z tyłu jest zawór do indywidualnego ustawiania ciśnienia, na każde wyjście. Weź podepnij tam manometr i zmierz ile pokazuje, powinno być 190-200 bar. Jak nie ma tyle to może się zawór zawiesił. Problem dotyczy jednego wyjścia czy wszystkich? Tak sobie myślę, że może jeszcze jest problem z kompensacją ale sprawdź ciśnienie najpierw.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v