griga

Wybór Belarus-a

Polecane posty

hodowcamlody    53

Da radę w belarusie 1025.4 zamontować skrzynię 24/12 ? bo dotarłem do jej schematu i wychodzi na to że układ grupy biegów to B-A i pod a jest R, no i mamy 6 biegów a w dźwigni reduktor sterowany przyciskami tylko chyba trzeba wrzucić na luz, no tego to nw a co do zakresu prędkości to tutaj w tabelce to jest http://bankfotek.pl/view/1652234 czyli na najwyższym zakresie jedziemy od 9,8km/h czyli takiej prędkości jak c-360 ma na 3 a jeśli da się redukować to jedzie się 5,1 a to już by był cud miód :) duża dopłata by była do takiej skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja brałem w kielcach a jestem z mazowieckiego tam sie popytaj


Ps. firma się nazywa ,,RolTech"


Members* w lupusie drożyzna podobno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUKASZ82mtz    0

Panowie pilnie potrzebuje porady a chodzi mi o opinie na temat belarusa 422.1 tego okolo 50 km. Czy jest sens go kupować czy to są awaryjne ciągniki czy lepiej innego poszukać oczywiście chodzi o kupno nowego traktora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Ale po co ci coś takiego. Nie bardzo ktoś coś może doradzić jeśli chodzi o ten model.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

http://www.agriaffaires.pl/uzywany-sprzet/ciagnik-rolniczy/14488441/belarus-82-1.html 

 

 

wytłumaczcie mi o co biega że ten ruski  taki tani? orientuje się ktoś czy przy przekroczeniu przez grnice trzeba zapłacić cło czy coś?? 

 

a ten jest o 25tys netto droższy 

 

https://www.olx.pl/oferta/mtz-belarus-820-most-krzyzakowy-carraro-nowy-CID757-IDjmZsR.html#0565964324

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Pierwsza strona nie działa.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

A jakie są ceny na nowe jumzy ,czy ktoś nimi w Polsce handluje ?


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1286
Napisano (edytowany)

Koleś który sciagal nam belarusa rok temu próbował sprowadzić partię-na Litwie ich tak jakby NIE MA,a czy bezpośrednio z Białorusi ktoś sprowadza-Nie Wiem

Edytowano przez yahooo777

KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Jumz to produkt z Ukrainy,  a MTZ z Białorusi. 

Mój MTZ też był ciągnięty z Litwy aby cła ominąć .


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1286

No a jak db wiemy Litwa jest azylem do ominięcia cła,nasi importerzy najchętniej tam kupują,z Ukrainy mooooze dało by się przewieźć,bo w ubiegłym roku o dziwo całe ciągniki i prasy przejezdzaly przez granicę, ale sam niczego i tak tam nie załatwisz


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    364

http://www.agriaffaires.pl/uzywany-sprzet/ciagnik-rolniczy/14488441/belarus-82-1.html

 

http://www.agriaffaires.pl/uzywany-sprzet/ciagnik-rolniczy/14488436/belarus-1221.html

 

S-Piotr

 

Chodzi mi własnie o te MTZ niebieskie one do polski nie są sprowadzane z spójrzcie jakie tanie, trzeba zapłacić cło dość wysokie? Jak jest z rejestracją? Ktoś kiedyś pisał że nowe  MTZy rejestrują jako przechodzone 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1286

Nowe,bez przebiegu ale kupując ciagnik jest on zarejestrowany na firmę,od której kupujesz


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sobek112    23

Witam, interesuję mnie kupno nowego belarusa 1221 .2.  Posiada ktoś taki model mógłby coś podpowiedzieć np. jak z jego awaryjnością? 

Dostałem ofertę na 156tys brutto, cena niska/ wysoka?

Co warto dobrać w wyposażeniu? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robroy    18

Czy ktoś używa może Belarusa 1221.5 i może powiedzieć jak się sprawuje? Warto myśleć nad jego zakupem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1464

Był/jest w Polsce dostępny ten model? 

Kabina- deska jak w jakimś MF-ie, skrzynia biegów z "przycisku", hydraulika w normalnym miejscu... Wygląda "europejsko", nawet po wyrzuceniu tych bajerów co sobie gościu dołożył

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Ta skrzynia jest rozwinięciem 14/4 - zamiast 2 półbiegów mechanicznych(żółw/zając) są 3 zmieniane elektorhydraulicznie co daje łącznie 21/6. Widziałem kiedyś dane techniczne wersji na zachód i tam ta skrzynia występowała jako opcja.

Co do kabiny to w PL był i zapewne nadal jest oferowany model 921 i ma on dokładnie taką samą kabinę. Ogólnie sama kabina pochodzi z modelu 1523 i jest adaptowana do różnych modeli, ale najczęściej większych mocy.

Co do ceny to obecnej nie znam, ale 2 lata temu 921.4 kosztował 113000zł netto - pamiętam bo był zaledwie o 7000 zł tańszy od Pronara 5340, chociaż tak właściwie pozornie tańszy bo wyposażenie miał uboższe i zapewne jakby dało sie je wyrównać to wyszedł by drożej od P5.

Mi osobiście najbardziej podoba się model 922 z niską kabiną i moim zdaniem to właśnie on wygląda najbardziej "europejsko"

 

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DżejSiBi
      Witam, belarus 1025.3, 12V/24V
      Poproszono mnie o poprawienie elektryki, choć się średnio znam na kabelkach. Ładowanie ogarnąłem, świece ogarnąłem, światła też i pare innych dupereli, ale ze wskaźnikami to mi już czaszka dymi.
      Ogólnie problem tkwi, że włączamy zapłon wskaźnik ciśnienia oleju w silniku pokazuje miedzy 5 a 6 bar + kontrolka braku ciśnienia oleju świeci na zgaszonym silniku xd kontrolka ostrzegawcza od wysokiej temperatury świeci, wskaźnik temperatury pokazuje poniżej 40stopni. Odpalamy silnik i kontrolka ciśnienia silnik gaśnie, wskaźnik pokazuje miedzy 3-4bar,(podpinałem też manometr i ciśnienie faktycznie w granicach 3-4bar) kontrolka za wysokiej temperatury świeci cały czas, ale wskaźnik temperatury normalnie prawidłowo wskazuje temperature w trakcie rozgrzewania sie silnika i po rozgrzaniu. Wskaźnik cisnienia oleju skrzyni po odpaleniu odrazu wali na maksa (tj18bar) 
      Teraz tak, masa kabiny jest zrobiona, dodatkowa do deski też, czujnik temp przy termostacie nowy, czujnik cisnienia silnk nowy DD6M taki jak był stary, rezystancja do masy na zgaszonym ok. 180ohm, wskaznik sprawdzałem potencjometrem noi reaguje normalnie, poprowadzone nowe kabelki od samego zegara aż po czujniki, kombinacje alpejskie robie i wszystko wskazuje że same zegary mają w sobie jakieś zwarcie czy cuś ale nie chce na darmo naciągać na pare stówek właściciela. Jak myślicie, wymieniać zegary czy jeszcze gdzie indziej szukac przyczyny
       
       
       
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez aniszek1
      Witam, właśnie montuje nowy rozdzielacz do MTZ-a  Badestost 80l  dla pompy nsz32, która to ma przepływ nominalny ok. 55l/m jak wszyscy wiemy. Rozdzielacz ma  przyłącze zasilające o rozmiarze 1/2" więc i węże planuje kupić DN12 na m22x1,5 które mają średnicę wewnętrzną ~13mm. Więc z tabeli przepływu prędkość wychodzi ok 8m/s  więc będzie ok.
      Ale, mierząc średnicę wew. końcówki (zakucia) tych węży jak również kolanek m22x1,4 czy złączki m22x1,5  Większość ma średnicę 10mm! Dla wyjść nie ma to znaczenia bo i tak się je przytnie jakimś dławikiem. Ale Dla zasilania czy to nie wpłynie na grzanie się oleju? Te kolanka czy złączki zadziałają jako spowalniacze. zwiększając ciśnienie.
      Więc co w takim wypadku zrobić olać to? czy zwiększyć przewód na powrocie i zasilaniu do dn16?
       
    • Przez Beniio369
      Dzień dobry mam pytanie MTZ 82 odnośnie działania opuszczania pływającego w podnośniku. Przerobiłem hydraulikę wyrzuciłem regulator pod siedzeniem i ten od siły podnoszenia pod kierownicą zostawiłem aby główny rozdzielacz i bezpośrednio puściłem przewody do siłownika, jednak pomimo wstawienia regulatora hydraulicznego na pokrętle do węża od opuszczania to jak dam podnośnik na pływający to cały ciężar maszyny opada od razu jakby regulator nic nie dawał,
      czy podczas dania podnośnika na pływający to olej wraca również przewodem od podnoszenia a nie tylko od opuszczania?
    • Przez Szczawa
      Co zrobić aby rozwiązać ten problem???


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj