Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój też nie chce zapalić po wczorajszym myciu ze śrubokręta na krótko odpala a ze stacyjki nie chce po myciu chciałem go odpalić to tylko coś pykło przy rozruszniku i koniec teraz nawet nie pyka co sie stało ?

Opublikowano

Jak nie chce kręcić rozrusznik ale słychać charakterystyczne pyknięcie to do sprawdzenia jest:

- akumulator

- zaciski przewodów (klemy)

- przewody akumulatorowe

- rozrusznik.

Jak nic nie "pyka" a kręci na krótko to:

- przewód od stacyjki do rozrusznika z końcówkami

- stacyjka

- automat rozrusznika

Jak nic nie działa ( nie da się odpalić na krótko)

- akumulator

- przewody aukumulatorowe z zaciskami

- rozrusznik

Opublikowano

No cóż.... pytający skupił się na słabym kręceniu rozrusznika więc masz inne opcje? No chyba że kable, klemy słabe albo silnik przytarty... jak będzie kręcił dobrze to być może odpali. A jak faktycznie kręci to już nie nam oceniać

Opublikowano

Rozrusznik to nie wszystko. Słabo kręci bo ma gdzieś spadek napięcia. Do przeczyszczenia klemy i wszystkie połączenia elektryczne odpowiedzialne za odpalanie. Jak masz hebel- omiń go, tak sprawdzisz czy na nim nie ma spadku. I najważniejsze- sprawny akumulator. To że  w stanie spoczynku trzyma powyżej 12 V nie znaczy że podczas kręcenia też jest ok. Rozrusznik wymieniony razem z elektrowłącznikiem?

Opublikowano

Rozrusznik nowy ale jaki? Indyjski ? Już na forum był przypadek że na nowych aku i rozruszniku nie chciał zapalać a po założeniu oryginalnego rozrusznika od sąsiada kręcił jak głupi i zapalał ....  Rozrusznik widocznie nie ma tej mocy co zaleca producent do danego silnika, sam mam nowy z przekładnią i poniżej -10 nie zapalę go, nie ma siły kręcić, na ciepłym silniku kręci żwawo, akumulator nowy

Opublikowano

No cóż.... pytający skupił się na słabym kręceniu rozrusznika więc masz inne opcje? No chyba że kable, klemy słabe albo silnik przytarty... jak będzie kręcił dobrze to być może odpali. A jak faktycznie kręci to już nie nam oceniać

 

dobrze kombinujesz z kablami ,ja miałem taki dziwny przypadek w 3p że ugnił jesli można tak to nazwać kabel

łączący akumulatory nie upalił się w izolacji tak że  z  zewnątrz tego nie było widać a odkryłem to przypadkiem

i raz kręcił a innym razem nie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrev1822
      Jak w temacie. Ostatnimi czasy mam problem z hydraulika. Podnośnik odkąd kupiliśmy podnosił pulsacyjnie i na zgaszonym opadał dość szybko. Przy orce pługami obrotowymi 3x40 waga około 700kg przy obrocie trzeba było gazu dodać. Ale dzisiaj jak założyłem agregat 3.6m to po robocie zaczął wolno podnosić i ciężko było go złożyć. Strasznie szarpie podnośnikiem i można powiedzieć że całym ciągnikiem. Do wymiany pompy? Mam jeszcze trochę roboty w polu 
    • Przez MF255\
      Witam.
      Mam problem z podnośnikiem gdy olej się rozgrzeje to się zacina Tuz (brak reakcji na suwaki) po ostygnięciu wraca gdy przełącze rozdzielacz pod siedzeniem to belki opadają i jest dobrze.
      Nowy filtr hydrauliczny ,zaworek bezpieczeństwa oringi i podkładki na rurce.
      Gdy ciągnik się rozgrzeje to też słychać delikatne drgania . 
      Ma ktoś może pomysł co to może być?
    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v