Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ach ten chłopski rozum. A wystarczyło skończyć szkołę podstawową. Ale jak widać podstawy fizyki obce, za to podkładki pod regulator swojskie.Podkładki pod listwę nie da się podłożyć, a nawet jak już to i tak to nic nie da, w mechanicznym regulatorze dawkę paliwa można zwiększyć śrubką, a w zasadzie śrubkami. A wsunięcie listwy zmniejsza dawkę paliwa a nie ją zwiększa.

Edytowane przez Laval
Opublikowano

Ach ten chłopski rozum. A wystarczyło skończyć szkołę podstawową. Ale jak widać podstawy fizyki obce, za to podkładki pod regulator swojskie.Podkładki pod listwę nie da się podłożyć, a nawet jak już to i tak to nic nie da, w mechanicznym regulatorze dawkę paliwa można zwiększyć śrubką, a w zasadzie śrubkami. A wsunięcie listwy zmniejsza dawkę paliwa a nie ją zwiększa.

 

Widzicie jak was kolega podsumował że nie macie szkoły po prostu h...m.

 nie ma nic mądrego  do powiedzenia tylko się podśmiewa z rolnika cw.....ek.

 

Opublikowano (edytowane)

Widzicie jak was kolega podsumował że nie macie szkoły po prostu h...m. "

Widzicie jak kolega potwierdza to o czym piszę nie tylko zresztą jak.

 

autoostrowski, czy zeby prowadzić z Tobą bardziej merytoryczną dyskusję, mógłbyś używać przeglądarki ze sprawdzaniem pisowni? To znacznie ułatwiłoby komunikację miedzy Tobą a forumowiczami.

 

 

nie ma nic mądrego  do powiedzenia tylko się podśmiewa z rolnika cw.....ek.

Widzisz we wpisie przekazałem dość ważne i merytoryczne informacje, a kolega yudin nie pokaże o cochodzi z tymi podkładkami. Bo to bez sensu zarówno w mechanicznym regulatorze jak i w elektryku jak w tym ciągniku. W ECU jest zapisana procedura autokalibracji jak również Serdią da się ją trochę pozmieniać.  Widzisz

 

 

bo ja nie stódiowałem mechaniki nieznam pojęcia jak podkreślam zawsze to moje hobby

I dlatego właśnie masz totalne braki mechanice a podstawówka daje podstawowy zasób wiedzy na całe życie. Jest takie stare przysłowie psy szczekają a karawana idzie dalej. Tyle że szczekaniem nie nadrobisz braków w swojej wiedzy i to nie jest tylko moje zdanie na tym forum.

 

 

Kolego Autoostrowski to nie chodzi o to co ja mam kumać tylko żebyś ty z siebie pośmiewiska nie robił choć by używając przekręconych nazw.

A cytować i pisać mógłbym długo ale ten cytat chyba wszystko wyjaśnia.

 

 

Kolego Ostrowski napisz to jakoś z sensem bo wywaliłeś tekst jak dwunastolatek.

Edytowane przez Laval
Opublikowano

Ach ten chłopski rozum. A wystarczyło skończyć szkołę podstawową. Ale jak widać podstawy fizyki obce, za to podkładki pod regulator swojskie.Podkładki pod listwę nie da się podłożyć, a nawet jak już to i tak to nic nie da, w mechanicznym regulatorze dawkę paliwa można zwiększyć śrubką, a w zasadzie śrubkami. A wsunięcie listwy zmniejsza dawkę paliwa a nie ją zwiększa.

 

nie pod listwę a pod cały regulator, podkładka nie powoduje wsuwania listwy w blok.

K110 z tego co kojarze nie ma mechanicznego regulatora

Opublikowano

Widzisz tylko pomijając już inne kwestie to. Podłożenie podkładki pod cały regulator w silniku pracującym z nadmiarem powietrza. Da więcej paliwa. Tyle, że ta większa dawka paliwa spowoduje podniesienie obrotów. Więc regulator cofnie listwę do położenia początkowego by utrzymać żadane obroty. I nic na tym nie zyskasz. A robi to bardzo szybko. Musiał byś wyjść poza zakres regulacji regulatora. Czyli bardzo gruba podkładka. Co by dało wyższy bieg jałowy i wyższe obroty max większe niż konstruktor silnika zaprogramował. Powyżej pewnych obrotów zareaguje system bezpieczeństwa cofając listwę w pozycję stop. Zapamiętują błąd. Dlatego też pisałem o chłopskim rozumie. Rozważyłeś to teoretycznie. Bo już w mechanicznym regulatorze dało się kształtować moc i moment obrotowy silnika.
Serdią 2010 na V poziomie możesz myszką dowolnie ukształtować krzywą mocy i momentu dla tego silnika. Jak przeholujesz to po prostu sterownik tego nie przyjmie.

Opublikowano

Do dziś z najnowszymi bibliotekami posługuję się Serdią 2000. I nie ma problemu by pozmieniać sporo opcji. Czy też po prostu wgrać oprogramowanie od innego mocniejszego silnika. Jedyne czego nie zrobię z tym programem to obsługa DPF czy SRC.

Opublikowano

Dziś była u mnie hamownia , podnosili panowie moc . Po pomiarze na wom przed zwiększeniem mój K110 ma 90 km ! Po zwiększeniu na 110km inny ciągnik. Mieliście podobną sytuację?

Opublikowano

musisz sprawdzić w specyfikacji według jakiej normy ma zmierzana moc w fabryce, wiem że był okres że df mierzył tylko na gołym silniku, w stosunku do mocy na wom to nawet 10-15 % mniej mocy. ile lat ma twój df?
silnik napewno ma tyle ile podawał producent , kwestia tego ile z tej mocy wychodzi na wom bo każdy element chlodnica klimatyzacja skrzynia daje straty mocy.

Opublikowano

na WOM nigdy nie będzie miał tyle zmierzonej

po 1 WOM jest na przekładni

po 2 aby zmierzyć na hamowni trzeba wiedzieć jaka jest dokładnie przekładnia jakie przełożenie względem silnika pewnie nie wprowadzali korekt

po 3 grzebanie w sofcie kończy się zazwyczaj kosztami po liku latach niekiedy miesiącach koszt wymiany sterownika jest to kilka tys PLN

Ja podnoszę moc fabrycznym komputerem i nigdy nic się nie dzieje

Opublikowano

Deutz powinien posiadać 110 km , na wom'ie wykazało , że ma 90 km . Ale tak jak mówisz , klima , skrzynia itp i moc traci i nie osiągie na wom'ie 110 km jak zakładał producent. Myślę że ta moc była mierzona na gołym silniku i dlatego wyszło że ma 90 km na wom'ie..

 

15% ze 110 to jest 16,5 km czyli całkiem możliwe .

Firma co zwiększała moc trochę temat ogarnia więc chyba widzieli co robią.

Jeśli sterownik odmówi posłuszeństwa to firma przyjeżdża i wymienia . Nie obciążając mojej kieszeni .

W okolicy jest kilku takich co z tej firmy usług korzystała i nic się nie dzieje :) Będzie się psuło to będziemy naprawiać , to tylko maszyna.

Opublikowano

po 3 grzebanie w sofcie kończy się zazwyczaj kosztami po liku latach niekiedy miesiącach koszt wymiany sterownika jest to kilka tys PLN

Ja podnoszę moc fabrycznym komputerem i nigdy nic się nie dzieje

Jasne nikt raczej się WinOLS nie bawi tylko wgrywa gotowca z innego mocniejszego silnika więc masz najczęściej fabryczny soft a nie grzebany. Wgrywanie tak jak w fabryce. Więc nic ECU nie będzie.Przeciez to zwykłe EDC 16 czy jak w nowszych 17. O starszych z mało typowym EDC 7 nie wspomonam Żeby było śmieszniej ciekawe skąd masz coś czego fizycznie nie ma. Czyli fabryczny komputer.

Widzę że tylko po to coś piszesz na forum by sprzedać swoje usługi.

Bo jakoś pomocy to nikomu nie udzieliłeś.

Opublikowano

jest to sterownik EMR2 a nie EDC urządzanie jest to serdia z lewelem dostępu 4 dla serwisów jest to lewel 3 nic nie trzeba wgrywać wszystko si konfiguruje na sterowniku (dawki i tym podobne)

 

nie udzielam pomocy typu wykręć to wylutuj tamto i będzie działać nie udostępniam serwisówek i nic innego bo jak już mówiłem z tego żyje a dostępu nie ma prawie nikt do tego oprócz serwisu

 

urządzania jaki posiadam do deutz to serdia lewel4 allround tester zwany art lub sametester eds

 

jeżeli uważasz ze podniesienie mocy jest wykonywane przez wgranie wsadu z mocniejszego ciągnika to gratuluje wszystkie parametry można zmienić przy użyciu serdi to są taki sam sterowniki i w mocniejszym i w słabszym

 

winols hehehe chyba nigdy kolego nie podnosiłeś mocy na przykład w mercedesie gdzie wystarczy sdconnect i hasło któro pozwoli ci na odblokowanie odpowiedniego menu miłego

Opublikowano

Widzisz przeczysz sam sobie. Wgrywanie jest proste i bezpiecznie. Jak nie masz dostępu do Serdi na odpowiednim poziomie. A jak masz to parę kliknięć myszką i już nie przesadzisz, bo sterownik za dużych wartości nie przyjmie. Chyba że ominiesz zabezpieczenia na 5 poziomie. EMR to nazwa własna Deutza co oznacza masz w dokumentacji. A system jest zrobiony na EDC Boscha. Też to masz w dokumentacji.

Opublikowano

Nie muszę sięgam na półkę do dokumentacji, albo loguję się na serwer Deutza.
Zresztą numery silników produkowane przez Deutza dla Volvo wchodzą do Serpica.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v