Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość STIG0013
Opublikowano

Gdzie w Lubelskim lub innych okolicach od Zamościa znajdę DOBRY zakład regenerujący pompy ?

Gość STIG0013
Opublikowano

nawet tak proste słyszy się że spie**olą robotę

Opublikowano (edytowane)

Czy opiłki które się dostały w oleju do pompy wtryskowej mogłyby mieć wpływ na pracę czegoś oprócz regulatora obrotów?

Edytowane przez prs613
Opublikowano

Może ktoś wstawić zdjęcia jak macie u siebie mechanizm gazu ręcznego bo mi tak chodził nie za bardzo nie mogłem ustawić więcej jak 1600 i wracał a teraz wymieniłem tą podkładkę cierną i jest jeszcze gorzej, jak mocno przyciągnę ręką to jest ze 2000 obr ale jak puszcze to od razu leci na 1200 i mniej, pod tą nakrętkę od dźwigni dałem 2 podkładki i nic, jakieś sugestie ?

Opublikowano (edytowane)

Czołem koledzy...

 

Robiłem sobie ostatnio w ciapku obsługę techniczną. Wymieniłem olej w silniku i pompie wtryskowej + filtry oleju i paliwa. Ciapka odpowietrzyłem, odpalił i pracuje bez problemu. 

 

Problem pojawia się przy gaszeniu. Po zatrzymaniu silnika przez kilka sekund słychać stały dźwięk skrzypienia wtryskiwaczy. Co ciekawe nie jest on taki jak np. przy kręceniu korbą (pojedyncze wtryski), tylko właśnie tak jak napisałem, stały i ciągły przez kilka sekund mimo, że wał już się przestał obracać. 

 

Co to może być???

Edytowane przez adhock
Opublikowano

Dziwne. Myślę że ci wtryski nie trzymają. Chodzić będzie to, ale napewno gorsza sprawność będzie.
Musisz je odkręcić, i zawież do majstra. Od takiej pracy mogą zawory się wypalić

Opublikowano

Dziwne. Myślę że ci wtryski nie trzymają. Chodzić będzie to, ale napewno gorsza sprawność będzie.

Musisz je odkręcić, i zawież do majstra. Od takiej pracy mogą zawory się wypalić

A jak kolego wtryski mogą nie "trzymać", i skąd wiesz co tam się w ogóle stało że stwierdzasz że wypali zawory? Wróżysz z fusów czy masz inną technikę?

Końcówki wtryskiwaczy o ile nie były w ostatnim czasie wymieniane warto wymienić, to nie jest duży koszt.

Opublikowano

Tak właśnie "bida piszczy" :P . Jak dla Mnie to kompresja gdzieś se psiuka . B)

Opublikowano

@Adi96 a silnik pracuje normalnie, tak jak u mnie? Da się z tym pracować? Z jednej strony nie chciałbym ryzykować, a z drugiej robienie dużego remontu teraz nie jest mi na rękę. Sezon w pełni, a to mój jedyny ciągnik  ;)

Opublikowano (edytowane)

A odkręć przelew wtryskiwaczy i sprawdź co się będzie działo. Dodatkowo jak gasisz i występuje ten dzwięk zobacz czy drży rurka przelewowa idąca od pompy do zbiornika. U mnie identyczny dźwięk występuje podczas pompowania paliwa pompką ręczną

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

@Roki212, przy pompowaniu pompką ręczną też faktycznie tak jest, zapomniałem napisać. Przy ręcznym pompowaniu z tego co pamiętam zawsze było słychać pojedyncze miarowe wtryski paliwa, a teraz są takie długie i przeciągłe jak te na filmie. Przelewy wtryskiwaczy odkręcę jak z roboty wrócę.

Opublikowano

To już mamy odpowiedz hehe bo koledzy z forum jak czytam to już by rozbierali, wymieniali itp  :P

Wymieniłeś filtry i teraz nic już paliwa nie blokuje masz pełny przepływ na filtrach, czyli podczas gaszenia jak już paliwo nie jest podawane na końcówki a pompa zasilająca dalej jeszcze podaje i wytwarza ciśnienie to słychać jak paliwo idzie przelewem, właśnie tak samo jak byś pompował pompką ręczną

 

Opublikowano

No i faktycznie ten dźwięk występuje przy pompowaniu B) . Przed chwilą też wymieniałem filtr paliwa B) . Brawo Roki212.

Opublikowano

Witam.
Na wiosnę dałem pompę do regeneracji. Przy odbiorze dowiedziałem się, że były wymienione sekcje i została ciut podniesioną dawka paliwa. Teraz dosyć mocno mi dymi po odpaleniu przez jakąś minutę, oraz jak mocno dodam gazu. Czy to dymienie to wina za mocnej dawki, czy być może coś skopałem przy ustawianiu GMP?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v