prs613

Members
  • Ilość treści

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O prs613

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. U mnie to wygląda tak, że w oczywiscie w filtrze w środku są wkłady z siatkami metalowymi i po wyjęciu miski olejowej też w samej misie lezy jeden wkład praktycznie w oleju.
  2. Ile powinno być wkładów w filtrze powietrza nowszego typu? Nad misą olejową w obudowie filtra to wiadomo, ale czy w misie olejowej filtra powietrza też powinien leżeć taki sam wkład? Tak się zastanawiam czy poprzedni właściciel ciapka coś nie przekombinował czy tak ma być?
  3. Podejrzewam, że opiłki w oleju smarującym pompę wtryskową mogły mi uszkodzić łożysko stożkowe w pompie. Po tej przygodzie odkręciłem pokrywę regulatora obrotów i wymyłem ropą, wymieniłem igiełki. Po skończonym sezonie planuję wymienić i łożysko stożkowe, czy muszę wymontować cała pompę z ciągnika? Czy da radę dobrać się do niego od strony koła zębatego bez wyciągania pompy z C330?
  4. Czy zwolnice w C330 mają jakieś elementy wykonane z mosiądzu co wykluczałoby wlewanie do nich oleju przekladniowego klasy GL5?
  5. OK, dzięki. Pobawię się tym jakby wymiana oleju na świeży Hipol 80w90 niczego nie zmieniła
  6. Do pompy Biardzkiego zalecają Hipol 15 (85w90), mam pod ręką dużo Hipolu 80w90, chyba nic się nie stanie jak tym go zaleję?
  7. Ten zawór w rozdzielaczu można naprawić tylko oddając rozdzielacz do regeneracji? Wycie pojawia się tylko na niskich obrotach silnika, na gorącym oleju. Olej przekładniowy nie był wymieniany 16lat, być może po rozgrzaniu robi się z niego woda?
  8. Mam drobny, ale denerwujący problem w mojej C330M. Po dłuższej pracy, gdy olej jest już w pełni rozgrzany z rozdzielacza albo pompy dochodzi wycie, podnosi normalnie, po podniesieniu bardzo powoli trochę opadnie, ale to już chyba normalne w tych sprzętach. I jeszcze jedno - po ruszeniu wajchą rozdzielacza na błotniku rzężenie ustaje, na dłuższy lub krótszy czas. Czyżby olej już stracił właściwości?
  9. Nie znalazłem żadnych nieszczelności... możliwe też, że jakiś czas temu po prostu się przeciągnęło trochę wymianę filtra powietrza i odrobinę niewyczuwalnego dotykiem pyłku się dostało za filtr... nie powinno być raczej tragedii z tego powodu bo silnik prosty jak w C-360, ciągnik ma 450mtg i robi po 40mtg rocznie, olej się wymienia regularnie co rok to to jest zawsze świeży, nawet jak się przedostanie odrobina nieczystości to szybko się rozpuści w oleju tak mi się wydaje...
  10. W moim Zetorze 5320 w rurze za suchym filtrem powietrza zauważyłem trochę osadu z kurzu który dostał się przez suche filtry powietrza, filtry w miarę regularnie czyszczone, teraz założone nowe, czy warto rozmontowac te orurowania i wymyć je ropownicą? Czy raczej to co się przedostanie przez filtry już nie zrobi szkody dla pierścieni i gładzi cylindrów?
  11. Czy opiłki które się dostały w oleju do pompy wtryskowej mogłyby mieć wpływ na pracę czegoś oprócz regulatora obrotów?
  12. Mój problem polega na tym, ze mam zerwany gwint przy śrubie sp pompy i każda wymiana wiąze się z lepieniem tej śruby...
  13. Jak często należy wymieniać olej w pompie wtryskowej C330? Chyba rzadziej niż w silniku... bo tu się tak nie zużywa?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj