Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie czy ten rzęch da radę udźwignąć agregat siewny agromaszu z wałem packera i do tego siewnik amazone D7??

może ktoś sieje czymś podobnym??

 

Zapomnij przy standardowej hydrałlice jest to praktycznie niemożliwe a o szybkiej i wydajnej pracy tym bardziej nie myśl. Sam parker waży 500kg + siewnik do którego wchodzi z 400kg zboża. Istnieje możliwość zainstalowania dodatkowego zewnętrznego siłownika wtedy po dociążeniu przodu problem znika. Ale w serwisie muwili że to koszt koło 3 tyś zł. Ciągnik do potężnych i tak nie należy więc nie ma co go przeciążać bo coś jeszcze ustąpi.

Opublikowano

Z tym to racja bo wg mnie ten z przodu jest zbędny, ale problemów z podnoszeniem niema bez dodatkowego obciążenia, zasypuje do pełna,a w TD to nie wiem ,jest lżejszy, delikatniejszy, słabsze zwolnice i udżwig mniejszy

Opublikowano

ja po żniwach robiłem agregatem który warzył około 2 ton i ledwie go podnosił, był to ares talerzowy z unii z pakerem,

o masę ciągnika się nie martwię , mam ładowacz czołowy

Opublikowano

panowie czy ten rzęch da radę udźwignąć agregat siewny agromaszu z wałem packera i do tego siewnik amazone D7??

może ktoś sieje czymś podobnym??

MAM AGROMASZ 2,7m z wałem packera plus poznaniak 6 i chodzi dobrze z pełnym zasypem przenicy przy rozgrzanym oleju trosze ciezej ponosi ale daje rade

 

moim zdaniem dusi sie tak samo jak na normalnym mechanicznym bo przy orce jak wjezdzałem na ciezką gline to sie dusił a mam tez hydrauliczny rewers.

a o tym ze sie nie bedzie dusił to słysze pierwszy raz

a jak ci sie on sprawuje?

jakie masz maszyny do niego????????

 

jakie maszyny macie do nh td 5050 ?

Opublikowano

ja mam td5040

agregat agromasz3,7 ale nim jeszcze nie robiłem

, do tego pługi akpil mix 40 3+1, prasa metal mafch

przyczepa wielton 6

ładowacz tez z metal fachu

no jak narazie poza tym uszczelniaczem to wszystko gra i rewers spisuje sie jak narazie wzorowo;)

Opublikowano

witam-panowie mam mały problem w NH td5050 otóż podczas ostatniej jesiennej pracy przy wciskaniu sprzęgła nagle na pedale zrobił sie większy luz -mam namyśli to że sprzegło bierze dopiero od połowy tak poza tym biegi wchodzą jak do tej pory ciągnik ciągnie też w porządku ,próbowałem podciągnąć sprzegło na lince ale to nie za wiele pomogło choć jest lepiej-jak myślicie może to być wina linki od sprzęgła bo słyszałem że siadają dość często-ciągnik ma 1500 mtg i juest to jego pierwsza linka więc może trzeba ją wymienić bo już sie może kończy,jak myślicie?

może ci się linka naderwała , ja miałem podobnie przy oraniu nie wiedziałem co się stało zrobił się luz , ale biegi wchodziły to się dalej robiło , a tu za parę dni przy wciskaniu sprzęgła linka tylko strzeliła.

ja mam nh td80.ma coś trochę ponad 2000mtg i jest założona już 4 linka od sprzęgła

Opublikowano

ja mam td5040

agregat agromasz3,7 ale nim jeszcze nie robiłem

, do tego pługi akpil mix 40 3+1, prasa metal mafch

przyczepa wielton 6

ładowacz tez z metal fachu

no jak narazie poza tym uszczelniaczem to wszystko gra i rewers spisuje sie jak narazie wzorowo;)

JAKIE ZAPOTRZEBOWANIE MOCY JEST NA TEN AGREGAT I PŁUG?

Opublikowano

mea culpa, wprowadziłem Cie malkolm w błąd, rozmaiar w moim td jest taki sam jak u Twojego kolegi. U mojego szwagra w serii T5030 jest chyba szerokość 18,4 i stąd chyba ten rozmiar zapamiętałm :D . Co do doboru rozmiaru opon przez producenta czy dilera to jak na mój gust szerokość opony (czyli te 18,4 czy 16,9) nie ma wielkiego znaczenia, istotne jest jedynie własciwy dobór średnicy felgi(R34tył, R24przód) oraz profil opony i jak sądze to jest chyba skrupulatnie dopilnowane by właściwie zsynchronizować napęd :)

Opublikowano

u mnie dealer się pomylił i zamienił przednie koła, i sam już nie wiem co na przód mogę założyć, sprzedawca zwinął interes, co prawdo coś tam chłopaki z wia-lanu mi pomogli ale na dal nie wiem na czym stoję, szczególnie że coś jarmoli jak włączę napęd

Opublikowano

Jakoś trudno mi sobie to wyobrazić by ot tak diler sie pomylił... zwyczajnie założył takie jakie mu było wygodnie. Jeśli z tyłu felgi masz 34 to z przodu zgodnie z tym jakie mamy my, nalezy złożyć R24, nie spotkałem się z takim przypadkiem ale mozna sobie wyobrazić ze spora różnica prędkości na przedniej i tylnej osi moze powodowć "jarmolenie" a dłuższa eksploatacja uszkodzenie przekładni...dla ciebie oby nie :D

Opublikowano

jak się okazało niedawno, u znajomego który kupił ciągnik ze 3 miesiące przede mną u tego samego dealera też coś się dzieje,

ma mniejszy profil opon z tyłu a większe z przodu, ja na odwrót, poza tym, ja z przodu miałem michelliny a z tyłu goodyery a on na odwrót.

ostatecznie zadzwoniłem do innego sprzedawcy bo ten od którego kupiłem ciągnik już nie istnieje i okazało się że po numerze Vin można sprawdzić z jakim wyposażeniem wyszedł ciągnik z fabryki, ewidentnie powinien mieć inne opony z przodu.

na dniach przywiozę inne koła z większymi oponami i zobaczymy co się będzie działo.

pomiędzy oponami 320/70r24 a 380/85r24 jest ze 20% różnicy w obwodzi, a felga ta sama

Opublikowano

td mam 7 lat, ma 1430 motogodzin, tyle że ja mam stary licznik i idą o wiele wolniej niż w nowych, głównie ciężka robota w polu i transport,

to tej pory 2 razy była uszczelniana pompa wtryskowa i tyle, ostatnio coś jarmoliło w przednim moście, rozebrałem i nie znalazłem żadnej usterki, złożyłem, zalałem nowym olejem i ustało.

co do podnoszenia mocy w td to jest to banalnie proste, na pompie masz śrubeczkę którą regulujesz dawkę paliwa, ale musisz się liczyć ze zwiększonym spalaniem i mniejszą żywotnością sprzęgła

Opublikowano

nie wiem jak reguluje się w sześćdziesiątce, nigdy nawet nią nie jeździłem,

w td zależnie od rocznika będzie to z frontu lub od strony silnika , jest tam taki kapturek, jest to plomba , po jej zbiciu przecinakiem na wierzchu będzie śrubka którą reguluje się dawkę , kapturka spowrotem nie założysz i jeśli ciągnik masz na gwarancji tracisz ją,

Opublikowano

nie wiecie czy jakiś znany wam diler nie posiada jeszcze w ofercie tych ciągników?? u mnie KARCZ Sandomierz, już nie ma i mówi że nie bedzie. chyba że gdzieś jakieś nie sprzedane. fajna to maszynka za te pieniądze a robote zrobi.

teraz nowe t5.95 (następca) kosztują podobno od 160 000NeTTO. więc różnicę widac...

Opublikowano

KARCZ NIEBA bo new holland mu niechce dac słyszałem ze nie popłacił za ciągniki i new holland niechce miec z nim nic wspólnego ale to moze byc plotka ,wejdz sobie na strone newholland.com.pl i tam jest cała lista dilerów napewno cos znajdziesz a teraz do konca marca jest promocja na rocznik 2012 wiec mozna taniej kupic ja tak zrbiłem w tamtym roku i jeszcze do tego kredyt fabryczny na 5 % dostałem pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v