robo

New Holland TD5050

Polecane posty

lisek    6
Napisano (edytowany)

ja tak miałem w jx 60 popuściłem przewody przy wtryskach pokręciłem rozrusznikiem paliwo się pokazało dokręciłem zapalił bez problemu i silnik pracuje ok.

Też tak zrobiłem, popuściłem tylko jeden i też jest dobrze, ale chciałbym się dowiedzieć, czy jest odpowietrznik pompy i gdzie .

Co do ubywania oleju ile ma mth, ile oleju ubywa i w jakim czasie?

Edytowano przez lisek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    31

nie zauważyłem śruby do odpowietrzania pompy myślę że sama się odpowietrzy tylko trzeba popuścić przewód przy wtrysku żeby powietrze nie hamowało paliw mój ma 240 godzi i na razie nie bierze oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andzin    20

Czy jest możliwość założenia wolnego spływu oleju w TD5050?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morfi81    30

można użyć jednego z wyjść które się blokuje gałką zieloną ale trzeba rozdzielacz ten ustawić na jednostronnie działający

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Do wykonania wolnego spływu można wykorzystać np korek wlewu oleju- wystarczy tam zamontować szybkozłącze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Możliwe żeby w ty modelu nie było blokady mostu mam z 2012roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

TD'ki zależnie od specyfikacji miały blokadę włączaną mechanicznie bądź elektrohydraulicznie, musi być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Podobno pod siedzeniem obok biegów nogą się włącza ale sprawdziłem u siebie a tam jest tylko dziura w podłodze pod wykładziną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

może zapomnieli zamontować włącznika do elektrohydraulicznego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morfi81    30

Ja u siebie jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się skorzystać z blokady mostu przy 4x4, chyba trzeba zawisnąć na czymś skrzynią lub mostem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

A który to jest elektrohydrałuliczny. Mi też się nie zdaryło ale do wyciągania ciężarówki blokada by się przydała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gesy    5

u mnie jest blokada elektro.pyk przy kierownicy obok awaryjny taka kłódka z trybikami,jak dobrze pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
major_89    36

Ja u siebie jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się skorzystać z blokady mostu przy 4x4, chyba trzeba zawisnąć na czymś skrzynią lub mostem.

Chyba kolega gospodaruje na lżejszych klasach bonitacyjnych ziemi?!? :-) Jak ja zabiorę się za orkę moich glin to bez blokady tylnego mostu to nie robota. TD to dość porządny ciągnik ale jak na moje potrzeby to brakuje mu czasami uciągu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morfi81    30

u mnie 3 klasa to już max ale zdarzają się tzw. sapy i tam jak jest mokro to jest nie ciekawie. TD jest za lekki i za krótki aby miał dobry uciąg na cięższych ziemiach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy można zastosować na dolewke do silnika olej innej marki jeżeli mam ambre mastergolg czy nie można wiecie może

 

chodzi o new holland td5050


bamberek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
major_89    36

Z reguły nie powinno się tak robić. Niby ten sam symbol oleje mogą mieć a potrafią się po połączeniu zważyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolr2    767

Dzisiaj wypróbowany w orce 4x40 zagonowa kverneland okrągła rama lekko szło na 2 zakres 3 bieg ziemia 4 i 5klasa. Spalanie nie sprawdzone..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    6

falują mi wolne obroty. gdy od razu puszczę gaz to nawet potrafi zgasnąć. co może być nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    6

Może ktoś miał coś podobnego i wie konkretniej co się stało? Konieczna naprawa, wymiana , regulacja, przyblizony koszt usunięcia usterki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz12a    2

U mnie w td80d tez coś takiego się czasami robi ale jest to spowodowane tym, że brud zbiera się w filtrze pod kabiną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj