Skocz do zawartości
RolnikMat

Skoda Superb vs Audi A4 vs BMW E46

Polecane posty

RolnikMat    29

Który samochód byście polecili. Samochód ma mieć silnik diesla, ma być jak najbardziej ekonomiczny. Opinie o nich i tak dalej. Z góry dziękuje:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    13

Jeśli bym w przyszłości kupował to tylko BMW. Najpierw e36 po przesiadce z corsy łaaaaaaał taki przeskok w klasę wyżej. Później rodzice sobie sprawili x5 z 3 litrowym silnikiem diesla, taki sam jak w e46 330D tylko troche podkręcony. Mam w planach zmianę autka i planuję kupić właśnie e46 330D. Spalanie średnie, hmmmmmm rozmawiajmy o realiach. Autko z napędem na tylną oś, chyba że ktoś chciałby z napędem na 4 koła, takie też wychodziły e46. Srednie spalanie 3 litrowego silnika ciągnącego ponad dwutonowe autko(mowa o x5) 9,7 w jeździe "w okół komina" przy 218km. E46 jest napewno lżejsza, co przełoży się na niższe spalanie :D To moje zdanie. W czasie kupna sprawdzaj korek wlewu płynu chłodzącego czy nie jest tłusty. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    823

Z tych trzech wybrałbym pierwsze 2, Audi przewyższa dopracowaniem ale Superb będzie tańsza. Napisz za jaką kasę bo nie wiadomo czy chcesz za 20 czy 50tys. Ja polecam silnik 1.9TDi. Skoda także ma z VW silniki TDi a spalanie nieduże bo potrafi nawet zejść do granicy 5l/100km a nawet mniej. Ogólnie mówiąc oszczędne silniczki.

P.S. A4 stoi u mnie w garażu więc wiem co mówię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nickfrey    0

superb to wyższa klasa samochodów od poostałych dwóch więc wybrałbym ten samochód. Silnik diesla w skodzie to wiadomo VW tak jak cała Skoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    823

+30 do lansu i baunsu - bmw

Właśnie dlatego nie trawię BMW. Powód: Dresiarze :D

 

Na twoim miejscu dorzuciłbym VW Passata lub Phateona jeśli już 2 są z ich silnikami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Właśnie dlatego nie trawię BMW. Powód: Dresiarze :D

Stety bądź nie, przesiadają się do Audi, po wsiach każy burak ma auto tej marki, w stolicy starsze serie też mają już swoją "łatę"...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

mawiają że szczyt wieśniactwa to zajechać audicą 80 pod wiejską dyskotekę :D

 

a tak poważnie to nie wiem czy branie używki ale z wyższej półki jest korzystnym rozwiązaniem.

Dlaczego? Bo każda ma zdjęte z budzika minimum 100tys km, z dużym naciskiem na słowo "każda".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    85

gdybyscie zobaczyli moja setunie '90, nigdy nie powiedzilibyscie ze to wiesjkie auto :D

 

za kazdym razem jak jestem w lublinie, pyta sie minimum 1-2 gosci czy przypadkiem nie sprzedaje. Dzis tez tak bylo, na swiatlach zaczepil mnie typeczek.

 

Nie kazde stare auto to fajkowóz!

 

Dobrze zachowany, oryginalny, idealny stan to wedlug mnie rarytasik :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    823

Jak kupiliśmy A4 to w Siedlcach tylko jedna jeździła a dzisiaj jak popatrzeć jakie marki jeżdżą to 70% Niemieckie z czego często to Audi tuż za VW. Nie mówię że BMW są brzydkie tylko jak właśnie napisał @pawelec jak się popisać przed kumplami to BMW. To mnie denerwuje.

@Nikita

Każda to na pewno nie :D Dużo ale na pewno nie 100%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Z tych 3 wybrał bym audi oczywiście najlepiej z motorem 130 km tdi. e45 to starszy model i to widać z koleji skoda to passat obłozony inną blachą środek jest w zasadzie taki sam. Audi ma z tyłu wielowachaczówke przód skoda i audi to samo kto potrafi ocenić prace zawieszenia w czasie jazdy tenb to doceni. Ponadto jeśli ktoś się zna na autach niech zwróci np uwage na budowe progów w audi ( próg składa się z 5 kształtowników połaczonych ze soba i jest dość gruby, w podłuznicach przednicjh są aluminiowe wkładki) przy zderzeniach ma to znaczenie 6 poduszek w seri ma a4 do tego układ napedowy z esp asr blokadę mechanizmu różnicowego (poprzez hamulce) w serii ocynkowane nadwozie no i chyba najbardziej nowooczesny wygląd. Passat z podobnego rocznika bedzie różnił się jakościa materiałów głośnością wewnątrz. Proponowanie phaetona za podobne pieniądze jest żartem koszty eksploatacji są wysokie i napewno za około 30 tys nic niekupisz. nie radze tez pchac się w silniki typpu 3.0d czy 2.5 tdi. Dużo palą i są droższe w eksploatacji do codziennej jazdy wystarczy 2,0d czy 1,9 tdi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

Widzę dylemat między 3 niemieckimi markami:) Osobiście żadnego z tych 3 bym nie wybrał, trochę monotonnie się już robi na ulicach gdzie jeżdżą same niemce, dla podkoloryzowania ulic polecam Honde Accord VII gen, auto naprawdę słuszne z ciekawą stylistyką, mało awaryjne(jak to japońce), bardzo wygodne, silniki hmm...póki co dla mnie majstersztyk :D

 

 

A jeśli chodzi o tą trójkę to najciekawszą opcją jest Audi. BMW(sorki, ale nie znoszę tej marki) odpada w przedbiegach, a Skoda to nic innego jak przebrane VW. I jak ma to być Diesel to tylko i wyłącznie 1.9TDI nie żadne wynalazki typu 2.0, 2.5TDI(bądź co bądź sypią się strasznie;/)

 

 

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wg mnie to nie na miejscu jest porównanie accorda z e46 czy a4(prawdopodobnie b6-b7). Ja bez wahania wybrałbym e46, silniki diesla to najwyższy poziom, zwłaszcza w porównaniu z japońskimi wynalazkami z tamtych lat.

2.0 d będzie równie oszczędny co a4 1.9, a kultura pracy również na + dla BMW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

(...) z koleji skoda to passat obłozony inną blachą środek jest w zasadzie taki sam.

Nie wiem o których generacjach piszemy ale pierwszy superb ma w środku więcej miejsca niż pasek B5 FL, głównie widać to po odległości między fotelami przód/tył, zapewne wynika to przede wszystkim z innego rozstawu osi. Jeszcze większa różnica będzie porównując superb z A4. Co nie zmienia faktu że w Skodzie fotele nie są jakoś przesadnie wygodne, mój schorowany kręgosłup zaczynał się odzywać już po 60km, po 200km musiałem zrobić przerwę. Oczywiście to kwestia indywidualna ale ze mną superb się nie zgrał, pasek już lepiej

 

Accord VII miał już podobno fajnego diesla 2.2 i-CDTi, wcześniejsza generacja to gnojek Rovera chyba na siłę wsadzony żeby był jakiś diesel w ofercie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARQ    0

Z tych trzech najwięcej mogę powiedzieć o BMW. Polecam tą po lifcie, silnik 2.0 150 KM (3.0 też spoko, tylko więcej pali), skrzynia 6-biegowa, spalanie przy spokojnej jeździe na autostradzie (110-130 km/h)można osiągnąć nawet 5,4 l/100km, spalanie przy 200km/h 12-13 l. W porównaniu do audi (moim zdaniem) lepiej się prowadzi i trzyma drogi. Jeśli zadbany egzemplarz, to będziesz zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    85

mowiac '+30 do lansu i baunsu', nie chce przekreslac wszystkich aut BMW!

Mialem okazje jezdzic kilkukrotnie w trasie X5 '04 4.4 w benzynie. Bardzo prezcycyjny uklad kierowniczy, z tego słyną auta z bawarii. Pieknie elastyczny silnik, no i wygoda + duuzo miejsca! :D

BMW X5 z tym silnikiem, jedno z najlepiej prowadzących się aut w jakich siedziałem :)

 

Ale i tak na 1 miejscu u mnie w hierarchii aut, byla jest i będzie A8 D2/D3 w jedynym słusznym silniku 4.2 :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

skoro bmw x5 jest dla ciebie jednym z najlepiej prowadzacych sie aut, to stwierdzam, ze chyba nie jechales chociazby e30 z niewybitym zawiasem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja również wybrałbym bmw wystarczy się przejechać tymi 3 samochodami aby sobie porównać i silniki najlepsze w swojej klasie gdyby porównać silniki z niecofanym licznikiem to dla silników diesla 2.0 bmw 400 tyś nie robi żadnych problemów wgle polecam wersje po lifcie samochód wazy ponad 1400 kilo to już lepiej dołożyć i mieć silnik common rail 150 koni i ma wyższy moment obrotowy od silnika 136 konnego.Sam myślę o bmw e46 to już nie jest zabawka do samego popisywania Sam myślę nad kupnem tego samochodu ale do jazdy normalnej.do driftu to się kupuje e30 albo e36 szpera te sprawy wtajemniczeni wiedzą o co chodzi;)I proszę porównać sobie np starego vw z 1980-89 roku a bmw chociaż ze bmw zapewne dostawało 100 razy bardziej w d*pę tak będzie miało jeszcze w miarę zdrową karoserie a vw czy audi na złom;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    85

brzozak nie mędrkuj. nie licytuj sie.

 

jak na takie auto jak x5, jego prowadzenie jest dla mnie jak dobra osobówka!

e30 nie uwazam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

Z tej trójki wybrał bym a4 oczywiście 130 koni dobrze wyposażoną można wychaczyć za ok 32 kafli zawiecha jak zawiecha będą wszystkie dziury twoje to co miesiąc będzie do roboty ale jak się dba tak się ma. Bmw za bardzo kojarzy się z dresami i tylny napęd zanim drogowcy odśnieżą to co trzeba to trochę czasu minie i będą problemy gdzie nie gdzie więc moje zdanie a4 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

Ktoś kiedyś powiedział: Gdyby Pan Bóg uważał, że przedni napęd jest lepszy, to byśmy na rekach chodzili :D Jedyny słuszny wybór to BMW :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

@bogdan, ktos inny powiedzial tez, ze nie sztuka jest zabic muche przednia szyba, sztuka jest to zrobic boczna :D

brzozak nie mędrkuj. nie licytuj sie.

 

jak na takie auto jak x5, jego prowadzenie jest dla mnie jak dobra osobówka!

e30 nie uwazam.

bogate te twoje argumenty. ja tam jednak wole osobowe auto z klasycznym ukladem napedowym, niz suva ratujacego sie tylko elektronika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    85

ja uwazam ze jedyny słuszny napęd to quattro.

w normalnym aucie (ośka, tył) grzebie sie na pierwszym wiekszym sniegu, niestabilne prowadzenie, wieksze ryzyko poslizgu. Ja nigdzie nigdy nie mialem problemow z wjechaniem gdziekolwiek na prawie łysych zimówkach. Kilka razy góry, zaden problem.

 

Brzozak, dawaj dalej :D twoje tez mi jakos nie podchodzą jak na 'moda' przystalo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

Oczywiście Quattro daje przewagę w zimie, ale ja w BMW, a nawet moja żona nie odczuwa dyskomfortu jeżdżąc w zimie. BMW, to nie Polonez że byle kupka śniegu i lekki tył się kopie. Do stabilnej jazdy w zimie mam do pomocy DSC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mariuszd93
      Nie  można  otworzyć  starego  tematu  to  pora  założyć  nowy ......
      Kolejny  unikat  ,  ładna  trzeba  przyznać 
      http://olx.pl/oferta/oryginalna-przyczepa-d47-CID757-ID98Mc1.html#3b22e70b7e

    • Przez silver95
      jestem szczesliwym posiadaczem simsona s51b z 1984r. i chicalbym wiedziec czym inni jezdza ???
    • Przez Adrianos
      szukam samochodu, najlepiej jakiś suv i wtedy 7osób ewentualnie jakiś duży sedan, nie chce kombi,
      kryteria to:
      -silnik między 2a3 litra pojemności
      -diesel
      -skrzynia manual 6biegowa
      -cena max 100tyś im taniej ty lepiej:D
    • Przez Mattti
      Witajcie! Jaki według was powinien być samochód rolnika? Co preferujecie? Pickup, terenówka, czy jakiś dostawczy? Diesel czy benzyna? Mi osobiście podoba się Suzuki Samurai- wszędzie dojedziesz, i zawsze coś na pakę wrzucisz Coś takiego: http://otomoto.pl/suzuki-samurai-off-road-C24269089.html Co waszym zdaniem jest warte uwagi?
    • Przez GroszekCukrowy
      Cześć.
      Podczas spokojnej jazdy na pole nagle silnik w moim Ursusie zaczął głośno stukać. Ciągnik zaczął mocno dymić. Wystraszyłem się i zgasiłem go. Nie chciał już odpalić. Rozrusznik nie mógł okręcić. Zapalił dopiero na zapych. Stukot zelżał trochę ale nadal był słyszalny.
      Zagrałem się za remont. Stopniowo zacząłem odkręcać silnik. W misce olejowej znalazłem takie części? Co to może być? Pokazywał w sklepie z częściami i zaprzyjaźnionemu mechanikowi od Ursusów ale nie mieli pojęcia co to.
      Nie chciałbym rozkręcać całego silnika aby znaleźć miejsce ubytku? Może kojarzycie skąd te fragmenty pochodzą. Są aluminiowe lub z jakiegoś podobnego stopu, bo zdecydowanie lżejsze od żelaza.
×