Skocz do zawartości

Pole po mulczowaniu - co dalej

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Otrzymałam w darowiźnie pole, które 20 lat nie było uprawiane. Rosły na nim krzaki, różne drzewa, pole zaniedbane. 2 lata temu z pola zostały usunięte drzewa i karpy. Przez dwa lata pole ponownie zaczęło zarastać. Za 2 tygodnie będzie mulczowanie pola (mulczowanie wgłębne do 40 cm). Nie znam się na obrabianiu pola, to moje pierwsze pole, które planuję oddać w dzierżawę (jak kogoś znajdę). Wracając do tematu po mulczowaniu będzie początek listopada. Proszę podpowiedzcie co najlepiej zrobić. Czy coś zasiać? Czy może za późna pora?. Czy może zostawić tak pole i czekać do wiosny? Na wiosnę co zasiać? czy trzeba nawozić? Z góry dziękuję za pomoc 

Opublikowano (edytowane)

Jak chcesz oddać w dzierżawę to co cię obchodzi kto tam co zrobi. Zmulczuj daj ogłoszenie i tyle. Jak rolnik weźmie to będzie wiedział co zrobić 

Jak chcesz dalej coś tam robić nie wiem po co skoro chcesz oddać. To nawet bez badania można dać wapno choćby przemieszać talerzówką  a nawet zaorać i niech leży do wiosny a potem można siać co chcesz zboże kukurydzę. Ale jak chcesz to oddać to po co sobie koszty robić 

Siać teraz bez względu w jakim regionie mieszkasz w nie wyprawioną ziemie to za późno i bez sensu.

Edytowane przez hubertuss

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

• Przez Dominator88
      Witam chciałbym się zając uprawą łubinu niestety niemam doświatczenia z tą rośliną może mogliście by mi cos powiedzieć na jej temat