Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ten otwór na dole to powrót ale i drugi koniec trójnika to też powrót, tyle że ten na dole to dziwnie zrobiomne bo przez niego olej nie wraca tylko przez zawór blokady na filtr oleju. Możliwe że wystarczy jak wszystek powrót puścisz na zawór blokady i będzie grało. Ja mam jak na rysunku który ci posłałem. Zaworek w kolanku na dole kolumny działa tak że nie puszcze tam oleju tylko na góre przez blokade i filtr oleju.

Opublikowano

Witam

 

założyłem kompletne wspomaganie do mtz i coś nie tak jest nie ma płynnej jazdy strasznie ciężko wszystko chodzi na dodatek grzeje się

pompa i orbitrol olej jest jaka może być przyczyna co mam zrobić żeby wszystko było ok ?

 

Pozdrawiam

Mariusz

Opublikowano

To powinno grać. Na powrocie musi być niewielkie ciśnienie do blokady mechanizmu. Sprawdz z czy zaworek który utrzymuje to ciśnienie jest w porządku. Nim jest też przykręcony filtr oleju. To trujnik na powrocie.

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze inaczej to rozwiąże na powrocie jest zbyt duże ciśnienie tak jak by było małe przejście muszę powrót inaczej puścić

Edytowane przez Scarface
Opublikowano

Wyciąg Z tago trójnika o którym wspominałem zaworek który utrzymuje ciśnienie na powrocie. Tyle że wtedy blokada nie będzie działała. Ale wcześniej sprawdz go. Może podszedł tam jakiś paproch i tyle. U mnie taż cały olej idzie na ten trójnik i temp. oleju jest w normie.

 

 

Opublikowano (edytowane)

Scarface wspomaganie chodzi? Mam pytanie. Czy ślimak który założyłeś zazębia się z zębatką? Jesli tak to możliwe że temu grzeje się olej. W zestawie powinna byś zębatka która jest nałożona na kolumne a na niej tylko te ząby które zazębiaja się z listwą zębatom siłownika serwa. Zębów od ślimaka ma nie być. Daj znać.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Witam

 

Nie chodzi w sposób prawidłowy blokuje się kierownica i do tego nie kiedy sama skręca trzeba mocno trzymać kierownicę i jeszcze dodam ze jest zalane olejem boxol 26 to powinno śmigać a tu nic co do do tej zębatki to ja ją wyrzuciłem praktycznie został się ten wałek z łożyskami co przechodzi przez kolumnę i do orbitrola mi się wydaje że orbitrol będzie szedł do wymiany bo już nie mam pomysłów na to

 

Pozdrawiam

Mariusz

Opublikowano

Witam problem z wspomaganie rozwiązany orbitrol poszedł do wymiany + wywaliłem 1 łożysko od strony orbitrola ponieważ wałek z frezami był krzywo przyspawany i się klinował a teraz jest ok

Opublikowano

Witam. Koledzy mam taki problem a mianowicie: kupiłem napęd do swojego mtz 80 i nie ma w nim otworów ani nadlewów aby zamontować wspornik siłownika wspomagania. Dlatego prosił bym o poradę jak go zamontować mile widziane jakieś fotki. Z góry dziękuję!

Opublikowano

Kolego stanis80 ile dałeś za przedni napęd jeżeli można wiedzieć? Sam mam mtz 80 i chętnie bym założył przedni napęd, ale ceny są takie że chyba lepiej już kupić całego z przednim napędem w małej kabinie zamiast samego przodu. Drugie pytanie- czy musiałeś dodawać jakieś koło zębate w skrzyni (a tym samym rozpoławiać ciągnik) do tej przystawki od napędu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v