Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem. Talerzowalem ostatnio po Kukurydzy i ciągnik zwyczajnie zgasł. Po chwili odpalił i ujechalem 30 metrów znowu zgasl. Ciągnik jeszcze kilka razy odpalił, próbowałem pompować pompka ręczna. Raz odpalał raz nie. Jak odpalił to pochodził chwilę i gasł. Jak czułem ze bedzie gasł, dodawałem gazu i powiedzmy ze przedłużało to działanie na chwilę ale koniec końców itak gasł. Do domu musiałem holować. Wymieniłem filtry - nic. Wymieniłem pompę zasilająca - też nic. Gdzie jeszcze szukać przyczyny? 

Forterra 11441

Opublikowano

Może w  baku?

Może zatyka ssaka zwłaszcza jak paliwo się kończy.

Biododatki robią syf

Opublikowano

Myślę czy jest sens rozbierać ten zbiornik.. Ogólnie ciągnik gaśnie a w filterku przepływowym (założyłem taki przed  głównym filtrem paliwa) jest paliwo... Czyli wygląda ze paliwo spokojnie dochodzi... 

Z drugiej jednak strony ciągnik ani nie dymi ani nic.... 

Opublikowano

W case jx w najniższym punkcie baku jest zatyczką z gumowego kapturka. Wystarczy zdjąć opaskę.

 

No ale raczej będzie wina pompy

Opublikowano

Jestem chyba ostatnią osobą która mogła by pomóc, ale lubię zacząć rozmowę bo nawet jak palnę głupotę to ktoś mądrzejszy przyjdzie i wątek się rozwinie🤷‍♂️

Na zimno pewno pali dobrze a na ciepło kręci długo?

 

 

Jeszcze tu często polecają sprawdzić sitko w pompie wtryskowej

Opublikowano

Jeśli jest tak jak w Proximie, a podejrzewam że tak jest, to na końcu rurki w baku jest takie dziadowskie sitko plastikowe z bardzo małymi dziurkami. Jak będziesz miał tak samo jak ja kiedyś to większość będzie zatkana i będzie działo  się właśnie tak jak opisałeś. Po zlaniu paliwa nie ma z tym jakiejś mega roboty, nim zaczniesz wganiac się w koszty możesz to sprawdzić. Ja powiększyłem sobie dziurki malutkim wiertłem, bo i tak jest odstojnik

Opublikowano

Jak pompa w jednym ciągniku  była u mnie zjechana to po zgaszeniu na rozgrzanej nie chciał zapalić. Po schłodzeniu od strzała. No ale nie zapowietrzał się

Opublikowano

Miałem powiedzieć to samo co kolega wyżej @peewee1984 podłączyć go pod bańkę z paliwem i będzie wiadomo. Miałem kiedyś tak w 7245 że jak było mniej paliwa w zbiorniku jak ³/4  to gasł. Przewody założyłem nowe, opaski zaciskowe nowe, filtry też i nic. Nawet pompkę zasilająca ręczna założyłem nowa. Po regeneracji pompy wtryskowej jest ok.  

Wtedy jak się tak z nim działo to założyłem mu bańkę 20 i z banki chodził dobrze, że zbiornika nie chciał ciągnąć paliwa.

Opublikowano

spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa i zobacz czy zapali, są dwie wersje paliwo nie dochodzi albo pompa się kończy, w tych ciągnikach były trzy rodzaje pomp, jeśli masz akurat pompę rzędową to może byś wina przycierania listwy, trochę gimnastyki i pompę odkręcisz i do pompiarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v