Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z moim T5, z dnia na dzien oslabla hydraulika a jak sie zagrzeje to jeszcze gorzej. Tur wolno i slabo podnosi. Trzeba mocno gazowac. Podnosnik i sekcje z tylu to samo. Zawor cisnieniowy za pompa sprawdzony poprzez wymiane z takiego samego modelu i nadal to samo. Filtry i olej wymieniony. Ma ktos jakies sugestie? 

Opublikowano

W większości przypadków pompa, ale im więcej naprawiasz sprzętu, tym częściej spotykasz przypadki, gdzie przyczyny są inne niż z góry zakładamy. To może być pompa, nie powiedziałem, że nie. Tyle, że zwróciłem uwagę, że w tym modelu często pękają bloki w środku. A przy pęknięciu też im olej ma wyższą temperature tym bardziej gubi ciśnienie. Ot tyle ode mnie, potrzebna diagnostyka na maszynie, a nie szklana kula przez internet.

Opublikowano

Obraziłeś się, bo zwróciłem uwage, żeby na ślepo nie wymieniał pompy, tylko diagnostyke zrobił?😆 Przecież napisałem, że w większości przypadków raczej pompa, dodałem tylko na jaką częstą usterke w ty h ciągnikach trafiłem🙄

Opublikowano
12 godzin temu, Rowan napisał:

W większości przypadków pompa, ale im więcej naprawiasz sprzętu, tym częściej spotykasz przypadki, gdzie przyczyny są inne niż z góry zakładamy. To może być pompa, nie powiedziałem, że nie. Tyle, że zwróciłem uwagę, że w tym modelu często pękają bloki w środku. A przy pęknięciu też im olej ma wyższą temperature tym bardziej gubi ciśnienie. Ot tyle ode mnie, potrzebna diagnostyka na maszynie, a nie szklana kula przez internet.

Moje pytanko do odpowiedzi, to takie ktore bloki lubialy oekac oraz jak blok by pękł to czy wszystko by uwaliło czy powinno tylko dana sekcje podnoszenia? W moim przypadku wszystko oslablo. Co mozna by jeszcze samemu zdiagnozowac zeby nie wepchnac sie w koszta? Rozebrac tylne bloki? W ktorym miejscu szukac pęknięcia? 

 

Opublikowano

w t6 i t7 jest na pompie coś takiego jak zawór kompensacyjny i to zwykle jest jego wina. wymiana na nowy za 1500 i wszystkie problemy znikają. A czy T5 też takie coś ma to nie wiem.

Opublikowano (edytowane)
20 godzin temu, Rowan napisał:

 

 

Faktycznie tu mamy doczynienia z pompą  zebatą. Pytanie jeszcze odnosnie tego bloku od ehr bo chce to sprawdzic bo juz kiedys mialem przypadek ze zacial sie podnosnik i hydraulika nie dzialala. Ktory to bedzie blok od ehr? Ten na samym dole z elektrozaworami? Czy olej hydrauliczny spuszczac przy odkrecaniu blokow? 

Edytowane przez beni226

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v