Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

W moim Massey Ferguson 6460 mam problem z klima ja zimny to klima dmucha jak się rozgrzeje to ciepłym Zaczyna dmuchać. Dziś zauważyłem że co jakiś czas rozłącza i załącza klimę i mam jakiś jakiś czujnik czy coś takiego czy to ma związek z klima ? Czujnik na foto doczytałem że to czujnik moduł przepięciowy 

IMG_20240818_183231.jpg

IMG_20240818_183510.jpg

Opublikowano

To co tu widze na zdjęciu, chociaż trudno powiedziec co chciałes na nich pokazac, to kondensator rozruchowy. Tak czy inaczej, sprawdź jaką temperature mają rurki przy kompresorze, jedna powinna być mocno ciepła, druga mocno zimna. Skoro na początku dmucha zimnym, to może zawór od nagrzewnicy puszcza i nagrzewnica się robi gorąca i ogrzewa powietrze.

Opublikowano

k**wa wielkie filozofowanie w układzie są dwa czujniki wysokiego i niskiego ciśnienia i jeżeli jest za dużo gazu to rozłącza ten wysokiego ciśnienia a jak za mało to rozłącza ten niskiego ciśnienia .zrób mostek na czujniku niskiego ciśnienia-ten na grubszej rurce lub na osuszaczu jak nie będzie przerywać to trzeba uzupełnić czynnik i po problemie sam  obsługuje u siebie 12 klimatyzacji i trochę o tym wiem 

Opublikowano
1 godzinę temu, v11 napisał:

osuszaczu jak nie będzie przerywać to trzeba uzupełnić czynnik i po problemie sam  

Nie prawda. Jeśli rozłącza mu temostat, to czujnik niskiego nic do tego niema.

Opublikowano

bardzo rzadko uszkodzony termostat prowadzi do pulsowania ( bardzo częstego włączania )sprężarki natomiast niskie ciśnienie zawsze .Jeżeli termostat chcesz sprawdzić to również mostek na stykach kabli które dochodzą do termostatu i sprawdzić czy włączy się na dłuższy czas -sprawdzenie czujnika nioskiego ciśnienia o wiele mniej kłopotliwe 

 

Opublikowano

Ogólnie na wskaźniku temp to mimo pracy już temp trochę ponad niebieskie na wskaźniku i to może być powód rozłączania klimy ? A gdzie ten czujnik niskiego ciśnienia ?

Opublikowano

chłodnica klimy zawsze jest pierwsza i nie ma nic wspólnego z temp silnika a  pisałem czujnik ciśnienia niskiego jest na grubszej rurce lub na osuszaczu -jak włączysz jest różnica w temperaturze cienkiej i grubej rury?

cienka musi być gorąca ta grubsza zimna 

Opublikowano

to już masz tabelkę ale zawsze nabijam według ciśnienia na manometrach różnica ciśnień pomiędzy ssaniem a tłoczeniem plus oczywiście termometr pokazująy bw czasie rzeczywistym 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v