Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

Mam problem z temperaturą silnika w john deere 6800 otóż ma on nową chłodnice, wiskoze termostaty wszystko oryginale zakupione przez poprzedniego właściciela w Niemczech lecz problem nie ustąpi.  Podczas pracy przechodzi grubo ponad połowę po dojechaniu do skraju odczekaniu 2 3 minut normuje się. Termometr laserowy pokazał 97 98°C na bloku silnika. Gdzie szukać winowajcy ? Myślałem nad pompą wody może ktoś miał podobny problem.  

Dodam że płyn chłodniczy musiałem wymienić 2 x wyglądał jak ziemia z wodą. 

Messenger_creation_3a683b26-cec6-4dd6-b7aa-3a041b6615df.jpeg

Messenger_creation_3369ffdd-3a49-4e2b-880e-54bcd3f2e76c.jpeg

Opublikowano (edytowane)

Wskaźnik temperatury w zielonym czyli ok .Pompę sprawdzić można. Z opisu wygląda ,że układ chłodzenia potraktował ktoś "magicznym" uszczelniaczem . Płukać, jeździć, obserwować.

Edytowane przez exrolnik
Dopisane
Opublikowano

Był taki przypadek więc pewnie się da tylko nie pamiętam w jakim modelu. 

Brązowy płyn to normalne zjawisko przy przegrzaniu.

Uszczelka pod głowicą, zrób test na CO2 w układzie.

Opublikowano

Wiesz to że nowe i oryginalne nie znaczy że dobre z automatu termostaty do wody i gotować i mierzyć temp początku otwierania i max otwarcie na termostacie powinno być wybita temperatura odpowietrzenie układu wraz z nagrzewnicą jeśli w termostacie nie ma zaworków lub dziurki ale jak masz błoto płyn to upg ale musisz znaleźć przyczynę dlaczego poszło upg

Opublikowano

mam 6910 i też się grzeje tzn w upalny dzień jak dostanie popalić to wchodzi na czerwone. w chłodne dni nie dochodzi do czerwonego poprzedni właściciel mówił że ten typ tak ma . może coś w tym jest bo Perqins z YT. i Krisrolnik z YT też z tym mają problem

Opublikowano

Dziwne że w ciągniku sobie nie poradzili z temperaturą w sensie fabryka to skopała skoro np kombajn chodzi w upały non stop i jak wszystko dobre to wskazówka pion a jak tylko chwilkę stanę to moment spada nawet poniżej połowy.

To chyba musi być jakaś przyczyna że masz problem nie może tak być " w normie" i nie daje rady w upał.

Opublikowano

Jakbym ja miał taki problem i nie znalazł przyczyny w sensie nawet głowice wykluczył to dolożyłbym dodatkową nawet mała chlodniczkę żeby wspomóc w upały.

Tylko nie wiem jak tam z miejscem jest.

 

Opublikowano
mikad napisał:

8 godzin temu, akmaly napisał:

Zobacz czy masz w dobrą stronę założony wentylator 

A da się w ogóle założyć w inną?

da tyle że i tak będzie dmuchać w dobra srtrone tylko wydajność mocno spada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SzymonJD
      Witam John deere 6330 przestały działać światła po przekątnej, tzn lewa tylna i prawa przednia ta połączona z kierunkowskazem. Czy ma ktoś może opis bezpieczników w tym modelu? 
       
      Pozdrawiam
    • Przez Pawel121185
      Witam. John deere 6230 stracił po części moc. Na kompie nie ma błędów. Filtry nowe.. Co może być przyczyną? 
    • Przez KrzysiekGbicki
      Witam, mam problem z john deere 6210, po odpaleniu przez chwilkę półbiegi działają,  i zaraz przestają,  miga pomarańczowy trybik na zegarach i niebieska literka I , sprawdziłem bezpieczniki,  sa ok. Co moze miec winę,  co sprawdzać?  Z gory dzięki za wszystkie rady
    • Przez Tomek1337
      Witam mam problem z moim JD6170m 2015r. Po dłuższym przestoju od prac polowych ciągnik się zapowietrzył. Ostatnio przejrzałem cały układ plus wymieniłem filtry to traktor znów odpalał elegancko i nie falował na obrotach ale po przepracowaniu kilku mth problem powrócił. Traktor nie chce odpalać jakby paliwo z układu cofało się do zbiornika i znów trzeba go odpowietrzyć. Pompka paliwowa ta na przodzie ciągnika w pełni sprawna. Jedyne co nie daje mi spokoju to z odpowietrznika od filtra z odstojnikiem ciągle leci mi tylko same powietrze a z drugiego normalnie po odpowietrzeniu leci paliwo. Czy może to być wina uszkodzonego korka wlewu paliwa przez, który robi się podciśnienie w zbiorniku i po zgaszeniu ciągnika paliwo z układu się cofa? 
    • Przez GracjanChumikowski
      Witam, planujemy pierwszy raz zacząć kosić kukurydze w tym sezonie. Kupiliśmy przystawkę 6 rzędową New Hollanda. Doszły nas słuchy że napęd który jest tam na jeden pasek na przystawkę nie wytrzyma i trzeba to rozwiązanie jakoś zmienić najlepiej na łańcuch. Czy ktoś jest w stanie pomóc jak to rozwiązać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v