Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Pacjent nieśmiertelna siuntka!

Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.

Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.

Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.

Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.

Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?

Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.

Co radzicie z tym zrobić?

 

Opublikowano

Wstawki pod uszczelnienie tulei niedawno to koszt 250zł/szt, powszechnie praktykowany sposób to smarowanie masą uszczelniającą, tylko taką dobrą jakościowo, miejsca na tulejach gdzie są orngi i miejsca na bloku gdzie te tuleje stykają się z blokiem i wciśnięcie tulei z jednoczesnym ich obracaniem aby masa rówmomiernie się rozłożyła. 

Opublikowano

kiedyś tak mieliśmy w 330 i wujo dawny mechanik POM złożył na jakiś klei tuleje i tak trzymało z 10-15lat ale później już był blok wymieniany ta masa wyglądała jak spaw na zimna lub jakaś poksylina niestety nie dowiem się bo wujo już nie żyje ale taka operacja może się udac

Opublikowano

A jeszcze trudno aby robili to fachowo, bo z tym dopiero jest problem. Starych fachowców co się znali na robocie coraz mniej, a młodzi to porażka. Ja nie znam w swojej okolicy zakładu gdzie bez obaw mógłbym oddać coś na szlif.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v