News
Monot22

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P

Polecane posty

Monot22    0

Witam

Posiadam 15tyś zł i chce kupić Ursusa C-360, tylko nie wiem jakiego. Mam 8 hektarów własnych i kilka dzierżawie .

C-360 3P jest lepszy czy C-360 ??  ???.

Proszę was o pomoc  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol5    0

witam ja mam c-360 i chce ja sprzedac perkinsa uwazam za gorszego ma delikatny silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarek3333    1

Karol5 nie zgadzam sie z toba te silniki nie sa delikatne jedynie pompy siadaja jak sie na opale jeździ a tak to silnik jest miodzio.Spali on o wiele mniej a zrobi ta sama robote i w tym samym czasie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

xsc    55

co to znaczy delikatny ?? ja wybralem perkinsa i jestem bardzo zadowolny:D


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Monot22    0

To ma być jeden traktor. Jak by sie czesto psuł to by było nanic.

3P w orce głębokiej  uciognie 3 skiby,a na płydkiej 5 ??

A tak na marginesie dużo drosze są cześci do 3P niż do zwykłego silnika "60-tki"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    55

ja mam takie ziemie ze nawet bialorus (60km) 2 skiby ma ciezko ale perkins idzie tak samo jak 60 w plugu, wiem bo mialem kiedys 60 a teraz mam perkinsa i nigdy wiecej 60 palil o 50% wiecej niz perkins przy tej samej robocie


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisnia    0

hmm no nie wiem Twoj wybor ale to zalezy przy czym to ma pracować bo jezeli masz ciezsze ziemie to ja bym wybrał jednak 60ke bo jednak jest bardziej odporna na obciazenia a perins jest troszke delikatny no i lepiej nie lac do niego opałówki ;) ale jezeli do transporu to lepiej 3p bo szybszy jest ;)


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    55

ja tam jezdze na wszyskim nawet na oleju sojowym:D


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

ja od zawsze na ON nie na żadnym ekotermie czy olejach.Ojciec kiedyś (3,4 lata temu) kupił 100l opału i więcej nie było

mam zaufanego dostawce(wója)i od niego biore hurtem 5000 l i spoko 8).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
forterra    0

Ja mam 3p i jestem z niego bardzo zadowolony.nim i jeszcz zetorem 100 km obrabiam 65 ha.mam sieczkarnie do kukurydzy jedno zendową i kosze nia 35 ha rocznie i zapinam do niej oczywiście 3p.idzie jak talala.  :D :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Monot22    0

Tak sobie pomyślełem. Nasze "60" zwykłe były na początku w PGRach. Tam się  o maszyne nie dbało. Pracowały 20/ 24h i do dziś służą. Ludzie kupywali z PGR i kapitalka " gaz do podłogi i w dupe" Mi sie wydaje że 3P nie wytrzymały by. Pełne uznanie dla nich. W sumie mają minus palą jak smoki, ale są wytrzymałe. U mego dziadka jest 360 z 73 i smiga jak ta lala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    55

mi sie wydaje ze dobry olej i bendzie chodzic dluzej niz 60:D


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość M   
Gość M

Ja bym wziął c-360 nie wiele więcej pali a koni ma więcej z resztą 1 gar więcej robi swoje żywotność jest dłuższa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość M   
Gość M

Może zróbmy głosowanie :D!Piszcie w skrócie c-360 czy 3p ityle.Czysta demokracja.Niech wygra lepszy jeśli ktoś woli 3512 lub255 lub inne też niech głosuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    55

360-3p


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Ani to ani to a krzyżówka C-360 z silnikiem 7211-gdzieś tu jeździ po okolicy do dziś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Monot22    0

Kupie 3P tylko strasznie drogie po 15 tys zł

Pamietam z 5 lat temu mozna bylo kupić do 10tys zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość M   
Gość M

W sumie na tyle pola to dobry wbór ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczupak    1

ja bym proponowałbym zrobić sonde 8)


,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

ja mam 3p i jestem bardzo zadowolony.a to ze delikatny silnik to mozna miedzy bajki wsadzic.moj ma 17700 mth i dopiero teraz robie remont generalny(tłoki tuleje) wał był szlifowany ok.3000 mth temu.

całe zycie ciągał pług trzy skibowy i nigdy 2 tylko zawsze 3 a ziemie u nas lekkie nie są.nawet talerzówke ciagana 3m z famarolu dawał rade ale już na 2.ogranicznik z pompy miał wykrecony jak sioe tylko gwarancja skonczyła czyli w 1989 moze 1990 roku bo był troszke za wolny dla mojego ojca.nigdy nie miał lekko a służy do dzis i posłuży jeszcze do lżejszych prac.

ja polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez silver90
      Witam mam pytanie czy ktoś z was wlewał do ursusa c360 do skrzyni olej Jasol utto 10w30. Chciałbym go tym zalać żebym mógł wywracać  przyczepy nim i moim drugim ciągnikiem który chodzi na tym właśnie oleju. Co wy o tym sądzicie? Proszę o odpowiedzi. 
    • Przez tyj123
      Temat dotyczący ogólnych pytań w sprawie jakiegokolwiek remontu Ursusa C-360 i pochodnych
    • Przez prezesss89
      Witam, rozebrałem całą skrzynię w c360 3p strasznie wyła podczas włączenia wałka wom innych obiawów nie było ale wyła tak że nie było słychać nic innego poza skrzynią, rozebrałem całą do gołej obudowy do wymiany mam dwa wałki sprzęgłowe, koło zębate obrotów niezależnych wom i wałek po którym się to koło przesuwa no i wiadomo wszystkie łożyska, moje pytanie brzmi jakiej firmy części montujecie do skrzyń biegów? Ursus-waryński, ursus-chełmno, czy skropol ? Dodam że dwa lata temu wymieniałem wałki sprzęgłowe, założyłem skropol i mimo że każdy poleca tą firmę to u mnie strasznie szybko się zużyły, w miejscu gdzie chodzi łożysko wałeczkowe wypiłowało taki dołek że miałem problem rozebrać bo rolki zapierały się o rant, wstawię zdjęcie wałka na końcu. Które polecacie Chełmno czy waryński? Myślałem nad waryńskim jednak w internecie są opinie że mają one delikatnie inny profil zęba ( bardziej trójkątne) i obawiam się czy nie będzie to strasznie głośno pracować, myślałem też wymienić wtedy koło stałego zazębienia ( mimo że u mnie jest dobre) jednak wszystkie nowe zęby chodziły by wtedy z nowymi. Czy może bardziej polecacie części z Chełmna? Cena nie gra roli chodzi o to żebym tego znowu za dwa lata nie musiał rozbierać. Poniżej wstawiam zdjęcie wałka skropol po dwóch latach eksploatacji



    • Przez włodek
      Cześć,
      Powymieniałem właśnie u siebie wszystkie kontrolki na diody LED. Oczywiście standardowo problem jest z ładowaniem co też mnie nie dziwi. Alternator do wzbudzenia potrzebuje prądu rzędu 0,2A. Dioda LED nie wiem czy chociaż 0,02A generuje. Pytanie do Was, czy może już ktoś ten temat przerabiał? Jak sobie z nim poradziliście? Opornik? Jeżeli tak to jaki wsadziliście tak aby wzbudził alternator ale jednocześnie zbyt mocno się nie grzał gdy włączony jest zapłon ale silnik nie chodzi. A może są jakieś inne gotowe rozwiązania które można by zastosować? Jeszcze ostatecznie mogę dać diodę LED do sygnalizacji i wpiąć dodatkowo tą żarówkę i zostawić ją gdzieś pod deską ale to już trochę druciarstwo dla mnie. 
    • Przez jack2006
      Witam, posiadam od niedawna ursusa 360 3p i zastanawia mnie jak napompować koło sprężarką w ciągniku, tzn z tego o wiem to sprężarka w 3p chodzi cały czas,
      ale np nakręcam wąż do pompowania i co dalej, wcześniej miałem c360 to było załączanie a w 3p nie mam pojęcia gdzie jest. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj