Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam mam pytanie jaki alternator będzie pasował do zetora 10540. Chodzi o mocniejszy niż seryjny ze względu na to że bedzie zakladana klimatyzacja dachowa.Moze ktoś juz zakladal inny niż seryjny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    722

A co ta klimatyzacja robi że alternator trzeba większy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1024

Klima napędzana na prąd, nie przez pasek klinowy, dlatego trzeba większy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    604

Pierwsze primo - ile amper ma obecny altek. Drugie primo -czy napęd jest na dwa paski . Trzecie primo - czy w nowszych modelach tych zetorków przypadkiem nie były " mocniejsze" altki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    157

To ja Ci napiszę bo taką mam klimę 

140A to minimum choć i na mniejszym pójdzie ale czasem altek może popłynąć a przy najwiekszym szczęściu nie doładuje akumulatora tylko.

Aha.Szykuj się że będzie potrzebne dwa paski albo pasek PK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2499
MarcinKa napisał:

To ja Ci napiszę bo taką mam klimę 

140A to minimum choć i na mniejszym pójdzie ale czasem altek może popłynąć a przy najwiekszym szczęściu nie doładuje akumulatora tylko.

Aha.Szykuj się że będzie potrzebne dwa paski albo pasek PK.

możesz wrzucić linka do tej klimy


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
11 godzin temu, MarcinKa napisał:

To ja Ci napiszę bo taką mam klimę 

140A to minimum choć i na mniejszym pójdzie ale czasem altek może popłynąć a przy najwiekszym szczęściu nie doładuje akumulatora tylko.

Aha.Szykuj się że będzie potrzebne dwa paski albo pasek PK.

Aż 140A troche dużo.Klima pobiera 50A przy najniższych nastawieniach.Planuje założyć 95A z forterry tylko nie wiem czy bedzie pasował.Pasek planuje zostawic ten sam.

Edytowano przez lukaszeekk24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    157
15 godzin temu, wojtal24 napisał:

możesz wrzucić linka do tej klimy

Linka nie mam bo to dawno było.

Standheiz 12v, dachowa taka nazwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest ktoś kto by mi powiedział czy alternator z forterry bedzie pasował. Wizualnie patrząc na zdjecia wydaje sie bardzo podobny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pupek
      Czy do demontażu zwolnicy trzeba demontować całe sterowanie hamulcami, czy wystarczy tylko zlizować hamulce?
    • Przez slavo666
      Witam
      Mam problem z nabiciem ciśnienia powietrza  w zetorze 8540. Czasami dobije po jakimś dłuższym czasie i jest ok. Stawiam na zawór zwrotny w sprężarce. Czy czyszczenie i smarowanie ma sens czy odrazu wymieniać na nowy?
    • Przez ZielakKujawy
      Witam forumowiczów. Jestem nowym na Waszym forum . I nie wiem specjalnie jak zacząć . Może od początku ,witam wszystkich jeśli będę w stanie chętnie pomogę w różnych sprawach ale póki co sam potrzebuje pomocy . Problem pojawił się kiedy kupiłem forterre 150 HD . Od samego początku problem jest z elektroniką . Wyrzuca błędy 520500 praktycznie bez przerwy . Wystarczy choćby mały wstrząs i po wyskoczeniu wyżej wymienionego błędu ciągnik odcina obroty do 1.5 tys po ponownym uruchomieniu problem zazwyczaj znika , częściej zaś trzeba rozłączyc kostkę od pompy wtryskowej i po ponownym podłączeniu wszystko jest ok . Niecały rok temu podczas prac polowych ciągnik stanął na polu przy przebiegu 500 mth stanęła pompa wtryskowa , również pokazując ten sam błąd . Regeneracja kosztowała sporo . Ale do niedawna było ok . A dokładnie do przedwczoraj kiedy po myciu ciągnik znowu stanął . Kręci na sucho  jednak nie puszcza ani jednego dymka z komina . Serwis zbytnio nie chce się angażować z tego co zaobserwowałem , więc pozostaje mi szukać innego serwisu albo kogoś kto rozkoduje mi błędy żebym wiedział wgl o co chodzi . Na chwilę obecną wyświetlają mi się dwa : 633 oraz 520500 . Może ktoś coś podpowie ? Miał ktoś podobny problem ? Polecicie jakis dobry serwis bądź mechanika od zetorów na Kujawach ?? Z góry dziękuję , pozdrawiam 
    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj