lukasz51195

Podłączenie alternatora do Renault 461.

Polecane posty

lukasz51195    0

Witam,tak jak w temacie. A mianowicie wie ktoś który kabel podłączyć pod wsówke do alternatora i jaki ( z jakiego samochodu) będzie najlepiej pasował?  Pozdrawiam 🙂🤚

IMG_20231113_203034.jpg

IMG_20231113_203001.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0
10 minut temu, MarcinKa napisał:

A obecny co mu jest?? 

Ładowanie w okolicach 11,7V i teraz jak przyszły chłodniejsze dni i ciągnik nie jest parę dni odpalany to trzeba go ładować prostownikiem bo już nie odpala 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Zacznijmy od tego że na zdjęciu to przypomina bardziej starą prądnicę niż alternator, można kupić coś prostego ze szrotu np.Boscha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0
4 minuty temu, jaco512 napisał:

Zacznijmy od tego że na zdjęciu to przypomina bardziej starą prądnicę niż alternator, można kupić coś prostego ze szrotu np.Boscha

Ale+ jest normalnie a nie tak jak w np c330, (słabo się znam na elektryce) 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

Daj go do regeneracji i po klopocie.

Chyba że naprawa nie opłacalna badź nie możliwa to wtedy bedziesz szukał innego.

Po co sobie komplikować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0
54 minuty temu, MarcinKa napisał:

Daj go do regeneracji i po klopocie.

Chyba że naprawa nie opłacalna badź nie możliwa to wtedy bedziesz szukał innego.

Po co sobie komplikować?

No właśnie o to chodzi że do 30 za alternator z jakiegoś opla dałem 50zl a tutaj za regenerację pewnie krzyknęli my sporo więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

A no to jak wolisz przerabiać to już sam szukaj jaki podejdzie.

I tak pewnie mocowanie będziesz musiał przerobić nie ma innej opcji.

A podłączenie to jak w starym B+ D+ i w ale u Ciebie chyba licznik na linkę to w nie wpinasz.

Altek jaki chcesz każdy pójdzie tylko przeróbka mocowania i koła pasowego.

Zapłacisz 100 czy max 150 za regeneracje i masz z glowy to aż taki majątek??

A nawet jak będzie za dużo dla Ciebie wystarczy umówić się z warsztatem za ile zrobią a jak wyjdzie więcej to zabierasz i koniec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0
6 godzin temu, MarcinKa napisał:

A no to jak wolisz przerabiać to już sam szukaj jaki podejdzie.

I tak pewnie mocowanie będziesz musiał przerobić nie ma innej opcji.

A podłączenie to jak w starym B+ D+ i w ale u Ciebie chyba licznik na linkę to w nie wpinasz.

Altek jaki chcesz każdy pójdzie tylko przeróbka mocowania i koła pasowego.

Zapłacisz 100 czy max 150 za regeneracje i masz z glowy to aż taki majątek??

A nawet jak będzie za dużo dla Ciebie wystarczy umówić się z warsztatem za ile zrobią a jak wyjdzie więcej to zabierasz i koniec.

Tylko tam też jest regulator napięcia przymocowany do zbiornika paliwa i np ja on się okaże uszkodzony? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0
39 minut temu, MarcinKa napisał:

To jednak obawiam się że to może być prądnica...

Który rok tej reno?

1984r. A to nie jest tak że jak jest plus normalnie to jest to alternator? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153
3 godziny temu, lukasz51195 napisał:

Tylko tam też jest regulator napięcia przymocowany do zbiornika paliwa i np ja on się okaże uszkodzony? 

To go wywalisz a ten co naprawia zalozy Ci elektroniczny do alternatora.

1 godzinę temu, lukasz51195 napisał:

. A to nie jest tak że jak jest plus normalnie to jest to alternator? 

Plus może być też normalnie na prądnicy.

Ale 84r to raczej nie będzie prądnica.Ot taki pewnie jakiś wymysł inny z regulatorem osobno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0
35 minut temu, MarcinKa napisał:

To go wywalisz a ten co naprawia zalozy Ci elektroniczny do alternatora.

Plus może być też normalnie na prądnicy.

Ale 84r to raczej nie będzie prądnica.Ot taki pewnie jakiś wymysł inny z regulatorem osobno.

Ok, dzięki. Jak nikt nic nie podpowie to zrobię tak jak mówisz. Dzięki 🙂🤚

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stodoła    69

Wyrzucić reg i prądnice wsrawić altka. Instalacja prosta  popatrz wątek np o  c360 jak się zakłada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Oryginalna prądnica w c 360 daje minus na masę . Tylko koło pasowe na gruby pasek . Kombajny volvo posiadały miniaturowe prądnice bosch z oddzielnym regulatorem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

Wiesz co,nie obraź się ale jak nie wiesz takich podstaw zabaw z prądami w ciągniku to nijak Ci to wytłumaczyć tak na odległość.

Rozumiem może że chcesz sam ale chyba będzie najszybciej jak albo tak jak pisałem dasz to komuś kto to zrobi albo ktoś Ci po prostu pomoże.

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Jak regulator zewnętrzny, to przewód od kontrolki ładowania pewnie idze do regulatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0

Witam, to znowu ja, Panowie mam pytanie z jakiego samochodu podejdzie alternator do tej Renault 461, bo mechanik powiedział że tam jest pasek 10 a w samochodach zazwyczaj jest 13 i mówił że jak by założył pasek 10 na alternator 13 to mogło by to nie działać. Czekam na waszą pomoc. Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Zwróć jeszcze uwagę na kierunek obrotów alternatora, żeby wentylator dmuchał w dobrą stronę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6404

Przy tym pasku kółko wyciera się dość znacznie i potem pasek ślizga sie pod obciażeniem. Kup se z kółkem i nie kombinuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0
1 godzinę temu, mirro napisał:

Przy tym pasku kółko wyciera się dość znacznie i potem pasek ślizga sie pod obciażeniem. Kup se z kółkem i nie kombinuj

Ja chcę kupić z kołem pasowym tylko nie wiem z jakiego samochodu założyć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj