Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Ciagnik pluje napędem, kopci na jasno i nie wchodzi na obroty. Odpala dobrze.

Wtryski? Pompa? Coś innego? Jak sie za to zabrać?
Mozę na początek spróbować wyczyścić wtryski jakimś TEC 2000 czy cos?

Opublikowano

Możesz spróbować wyczyścić ale wlej środek do filtra paliwa. Jak pluje ropą to prawie na pewno wtryski winne. Wyjmij po jednym, przykręć do rurki i zobacz jak rozpylają.

  • Thanks 1
Opublikowano
19 minut temu, mani51 napisał:

Możesz spróbować wyczyścić ale wlej środek do filtra paliwa. Jak pluje ropą to prawie na pewno wtryski winne. Wyjmij po jednym, przykręć do rurki i zobacz jak rozpylają.

OK

Dzięki za pomysł -

Do filtra tego z siteczkiem czy z wkładem nalac?

Opublikowano
49 minut temu, Cheesburger napisał:

Mozę na początek spróbować wyczyścić wtryski j

Może sprawdź na początek jak wtryski rozpylają , te ,,oczyszczacze" wtrysków dobrze czyszczą portfel.

  • Thanks 1
Opublikowano

Albo coś z wtryskiem paliwa ( najprawdopodobniej sam wtryskiwacz), albo stracił ciśnienie sprężania na tym cylindrze ( pęknięty pierścień, wypalony/uszkodzony/ źle wyregulowany zawór), itp

  • Thanks 1
Opublikowano
Cheesburger napisał:

19 minut temu, mani51 napisał:

Możesz spróbować wyczyścić ale wlej środek do filtra paliwa. Jak pluje ropą to prawie na pewno wtryski winne. Wyjmij po jednym, przykręć do rurki i zobacz jak rozpylają.

OK

Dzięki za pomysł -

Do filtra tego z siteczkiem czy z wkładem nalac?

do tego z wkładem bo szybciej pociągnie.

Opublikowano
witejus napisał:

49 minut temu, Cheesburger napisał:

Mozę na początek spróbować wyczyścić wtryski j

Może sprawdź na początek jak wtryski rozpylają , te ,,oczyszczacze" wtrysków dobrze czyszczą portfel.

bez przesady to wydatek kilkudziesięciu złotych a w samochodzie u mnie pomogły

Opublikowano (edytowane)

Dzieki wszystkim za pomoc. Wyjete wtryski, sprawdzone jeden porzadnie uszkodzony, przy sprawdzeniu czlowiek ustawiajacy stwierdzil ze lepiej wymienic komplet koncowek. Kupione nowe, oryginal, ustawione.

Teraz pod obciazeniem kopci na czarno a wczesniej nawet dymka nie puscil w taliej samej pracy. Oleju nie ubywa ani nie przybywa.

Jakies pomysly? 

Dnia 1.10.2023 o 09:30, wsbil napisał:

Najlepiej wyjąć wtryski, podpiąć do pompy spowrotem i kręcić rozrusznikiem i patrzeć jak rozpylają.

 

 

Edytowane przez Cheesburger
Opublikowano

Końcówki to się kupuje WZM lub AndoriaMot, nic innego. Oryginały te za 30zł za szt.? Powinny być ustawione na 180 bar.

 

Kopci na czarno pod obciążeniem to prawidłowy objaw. Chyba że jest to słup dymu widziany z drugiej wsi.

Opublikowano
10 godzin temu, wsbil napisał:

Końcówki to się kupuje WZM lub AndoriaMot, nic innego. Oryginały te za 30zł za szt.? Powinny być ustawione na 180 bar.

 

Kopci na czarno pod obciążeniem to prawidłowy objaw. Chyba że jest to słup dymu widziany z drugiej wsi.

Kupilem takie jakie mi polecil sprzedajacy w sklepie - 50 Pln za sztuke. A moze pokombinowac z dawka paliwa...? Wczesniej mie kopcil na czarno stad sie teraz zastanawiam o co chodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v