Skocz do zawartości
czarny87

John Deere 7730 vs Fendt 818

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
czarny87    1

John Deere 7730, Fendt 818: skrzynie bezstopniowe, przedni TUZ, TLS,

Który lepszy, proszę o szybką radę. Jakie wyposażenie jeszcze dołożyć, może Ktoś zna cenę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

jeśli kupujesz taki ciągnik to od razu powinieneś się z dilerem skontaktować, ciągnik grubo powyżej 400tys zł, co będziesz nim robił? np. agregat jakiś szeroki, to bliźniaki by były dobre, większy uciąg, chociaż kapcie tych ciągników w standardzie i tak będą szerokie... ; do oprysków, nawożenia to wąskie trzeba... sprecyzuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarny87    1

Ciągnik ma pracować na 300ha i jak da radę to jeszcze jakieś usługi. Będzie chodził w pługu i agregacie uprawowo-siewnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kupujesz a nie znasz ceny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarny87    1

W Niedziele jeszcze miałem brać siewnik Vaderstadta, była już oferta i wszystko prawie dograne, wczoraj wieczorem jednak decyzja została zmieniona i dopiero dzisiaj rano zacząłem dzwonić i sprawdzać co i jak. Cena Fendta 105tys. euro, John Deere około 100tys euro( zależy od dealera), ceny podlegają jeszcze negocjacji. Raczej obstawałem za John Deerem bo większość rolników w moich stronach je kupuje, narzekają tylko trochę na spalanie. Z drugiej strony Kogo się nie zapytam o najlepszy ciągnik to wszyscy zgodnie mówią, że Fendt, niestety prawie nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego. Tak czy inaczej decyzja jest prawie podjęta i na 90% będzie Fendt. Temat bym poruszył znacznie szybciej ale tak jak mówiłem wcześniej decyzja podjęta była wczoraj a przyjmowanie wniosków zaczyna się jutro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jezeli bedziesz jezdzil sam tym caignikiem to FENDT bo komfort pracy i wygoda jest o wiele lepsza niz w JD, jezeli chcesz miec solidny produkt, muła roboczego o pieknym dzwieku kup JD :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZirakS    0

Gościu z sąsiedniej wsi zakupił sobie FENDTa Vario 930 i powiem Ci ten odgłos silnika, design oraz te światła a ten obciążnik zamocowany na TUZie można się przy nim podniecić :) Bierz FENDTA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jakoś w 900 nie zauważyłem tego pomruku który wydaje JD..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Hubert zależy kto co lubi :) niektórzy kastrata niektórzy bas :), nie to żeby Fendt był kastrat tylko każdy lubi inny rodzaj basiku :)

A nad Valtrą się nie zastanawiałeś? :)

 

A i jeszcze za Ave może MF? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarny87    1

Wniosek złożony, powiedzieli, że limit już jest przekroczony w warmińsko-mazurskim, ale podobno Ministerstwo ma coś jeszcze dorzucić. Czekałem godzinkę w kolejce z numerem 323 :), mam nadzieje, że nie będzie poprawek i dostanę pieniądze. Wracając jeszcze do ciągnika to sam nim będę jeździł :) . Martwi mnie trochę to, że przeglądy co 300mtg( to chyba dosyć często). Dzięki za posty i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Korbanek życzy sobie co 300mth u szwabów jest co 500, kwestia pazerstwa na kase.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

przeglady sa co 300 mtg bo jak wiadomo na naszych stacjach paliwo nie jest przedniej jakosci a w szczegolnosci zawiera wieksza ilosc siarki niz te sprzedawane na zachodzie europy (i jest to informacja pewna bo juz na wokandzie kilka spraw bylo opartych na tej podstawie faktycznej i klienci uzyskali zwrot kosztow napraw tzw odszkodowanie)

 

Co do tematu moj kolega posiada fendta 820 Vario i wychwalic sobie go nie moze wiec mysle ze i Ty kolego bedziesz zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Timasz ale przegląd obejmuje wymienę oleii i filtrów nie układu paliwowego:P serwisant nie sprawdzi Ci stanu pompowtrysków ani nie zakonserwuje Ci ich.. dla mnie to kewstia pazerstwa Korbankowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

@ HubertOjdana ale nie wiem czy zastanawiales sie kiedys w wyniku jakiego procesu olej silnikowy zmienia swoja barwe z jasnej na ciemna(delikatnie mowiac:P) ? jednym z glownych winowajcow oprocz wysokiej temperatury panujacej podczas pracy silnika jest siarka znajdujaca sie w paliwie ktora podczas procesu spalania w sladowych ilosciach przedostaje sie do oleju zmiejszajac jego wlasciwosci smarujace oraz do odbierania nadmiaru ciepla i wlasnie dla tego olej powinno sie wymieniac czesciej gdy paliwo zawiera wieksza ilosc siarki :) A niewatpliwie w naszym kraju najczesciej takie tankujemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    137

a co ma paliwo do wymiany filtrow hydrauliki czy skrzyni ktore do tanich nie naleza? paliwo ma wplyw na to ze te filtry trzeba wymieniac co 300 a nie 500h?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

Owszem wymiana oleju silnikowego zależy od paliwa, ale aktualnie kupując paliwo z rafinerii Orlenu lub Lotosu od jakiegoś czasu paliwo z tych rafinerii spełnia normy zawartości siarki. Jak ktoś kupuje paliwo z niewiadomego źródła, lub olej opałowy to może i powinien zmieniać olej co 300 rbh. Jakoś inni producenci mogą wymieniać w Polsce olej w silniku co 500rbh, a Korbanek zamarzył sobie 15 lat temu co 300 i tak mu zostało. Czy w samochodzie zmieniamy olej inaczej niż na zachodzie???

jak słusznie zauważył kolega statek, hydraulika też się zasiarcza??? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

Drodzy koledzy nie tylko Korbanek zamarzyl sobie wymiane oleju silnikowego co 300 rbh diler z pasleka sprzedajacy jd zalecal wymiane oleju co 350 godz jak mowil dla bezpieczenstwa :)

Co do hydrauliki to oczywiste ze sie nie zasiarcza ale ja nie pisalem o hydraulice tylko o silniku (najwidoczniej Pan Korbanek odczuwa nieodparta potrzebe ponadprzecietnej obslugi serwisowej ktora ma na celu maksymalnie wydluzyc zywotnosc maszyny a wy Koledzy nie potraficie docenic jego troski o wasze dobro hahaha)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

diler zaleca częstszą wymianę oleju dla bezpieczeństwa, ale własnego dochodu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

Wiesz @b0gdan gwarancja nie trwa wiecznie i pozniej diler nie musi na tobie zarabiac w Pasleku diler tak radzil a w tej firmie klient nie jest zobligowany do stosowania sie do rad dilera mozna zmieniac planowo oliwe:)(czyli co 500 bez konsekwencji)

ale robimy ot :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kinggierada    0

Dołączam się do pytania kolegi ja też się wacham pomiędzy tymi markami. Miał by pracować głównie w siewniku mechanicznym 1200l na bronie wirnikowej 3m wiec nie jest to dużo na b.dobrej ziemi 1 2 klasa z lekkimi wzniesieniami i pługu 5 ibis XXL pola rozdrobnione w zasiegu 30km!!! 300ha, i tu jest dylemat jaki ciagnik bo jg jest wiekszy gabarytowo ale za to cieższy i dajż mu buty w std 710 i 600 wiec już to o czyms swiadczy i cały jest w konst. ramoweje ale fendt skrzynia vario i komfort pracy, Pomóżcie dokonać trafnego wyboru !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
apacz2203    0

Mam dylemat między Fendt 826 vario a John Deere 7250 (e23). Ciągnik będzie co dzień ciągnął Asw 271 z obornikiem bydlecym oraz wóz asenizacyjny Zunhammer 27000l. Dokładniej mówiąc będzie to praca przy biogazowni a więc głównie transport po drogach utwardzonych. Co jakiś czas wiadomo wywóz pofermentu na pole.

Połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    34

duża różnica cenowa między tymi markami? wydaje mi się ze fendt przy transporcie lepiej się będzie spisywał i troszkę mniej spali ale niej się wypowiedza posiadacze być może obu marek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
apacz2203    0

Cenowo wychodzą tak samo tzn fendt teoretycznie jest 100 tys droższy ale jak policzyłem co fendt ma w "standardzie" a w Johnym trzeba dokupić to wychodzą co do grosza to samo. W fendt gwarancja jest na 5 lat na skrzynie i silnik a w Johnym trzeba dopłacić za to 47 tys wiec tak jak pisze wychodzi to samo. Napewno przeglądy są droższe u Korbanka ale jeśli fendt ma palić mniej to może wyjdzie na to samo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    62

a jak cene ci podali za to 826 - bo mi za 716 na pełnym wyposażeniu zaśpiewali więcej jak rok wcześniej zapłaciłem za tak wyposażonego 7290r 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×