Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

1790 jest w Kruszwicy , muszą to zawieżć i zarobić ,nie wiem gdzie ten skup sprzedaje co kolega wyżej pisze że mu aż tyle dali , chyba że napisał brutto

Opublikowano
4 godziny temu, hubertuss napisał:

Bo ktoś im kitów na wciskał. Tym czasem ludzie do najnowocześniejszych silników diesla w samochodach często droższych od nie jednego ciągnika leją na stacji b7. A rolnik do siuntki b0. Taki 2,0 tdi z mocą fabryczną 240 koni tuningowany do 300 chodzi na b7 a siuntka musi na b0. A potem jęk, że rzepak tani. Tak wiem nie cały rzepak idzie w b7 ale tak to działa tu mniej towaru chcą tu mniej chcą a towaru więcej i cena w dół.

Powiem tak- pier**lisz jak głupi. Mam jd które na b7 zimą przy minus 10 nie ma siły utargać na b7 i d47 a latem ciągnie 2 hl po 12 ton na każdej i idzie jak wściekłe. B7 tylko na okres letni zimą nie nadaje się do nowych ciągników a 60 którą sprzedałem w tym roku to jezdzila na opale plus olej do paliwa z silnika jd

Poza tym powiem ci że najnowocześniejsze silniki diesla w autach jak to napisałeś padają po 120-150 tys km a nie jak kiedyś po 0.500 mln

Wiec to b7 to gowno. Sam odkąd kupuje b0 to jestem w szoku jaka moc drzemie w moich ciągnikach bez tuningu

  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)

Bredzisz ale to nie temat o tym. Kto napisał, ze b7 to paliwo zimowe a b0 to letnie lub na odwrót? O reszcie twoich bzdur szkoda pisać. Bo jak pisałem to nie temat o paliwach. Skoro jeździsz zimą na letnim ON to nie wina paliwa, ze ciągnik nie da rady ciągnąc tylko twojej głowy.

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano
6 godzin temu, hubertuss napisał:

Bo ktoś im kitów na wciskał. Tym czasem ludzie do najnowocześniejszych silników diesla w samochodach często droższych od nie jednego ciągnika leją na stacji b7. A rolnik do siuntki b0. Taki 2,0 tdi z mocą fabryczną 240 koni tuningowany do 300 chodzi na b7 a siuntka musi na b0. A potem jęk, że rzepak tani. Tak wiem nie cały rzepak idzie w b7 ale tak to działa tu mniej towaru chcą tu mniej chcą a towaru więcej i cena w dół.

Olej  napędowy  B 0  lepiej  się  przechowuje a  wiadomo  że rolnicy  posiadają  zbiorniki  (z wyboru  lub  przymusu) i nie  jeżdzą  tak  często  na stacje  jak  właściciele aut 2,0 TDI tuningowanych  do  300 koni.

Osobiście jak  tankuje do  auta  bo  jestem daleko  od domu  to  biorę  B7.

Miłego  odpoczynku.

 

  • Haha 1
Opublikowano

Ktoś kitów nawciskal o magicznym b0 i się z tego śmieje 🤣

Dzisiejsze Auta z silnikami najnowszej technologii jeżdżą tylko na B7 z taką mocą i przyspieszeniem że gówno samo z d*py wylatuje...

A 20 letnie jd nie mają siły przyczepy ciągnąć?

Pierdolenie i nic więcej.

Opublikowano
5 godzin temu, miwigos napisał:

1790 jest w Kruszwicy , muszą to zawieżć i zarobić ,nie wiem gdzie ten skup sprzedaje co kolega wyżej pisze że mu aż tyle dali , chyba że napisał brutto

Kosów 1830, złodziej największy 1700, ceny netto

Opublikowano
5 godzin temu, przemek28_28 napisał:

Powiem tak- pier**lisz jak głupi. Mam jd które na b7 zimą przy minus 10 nie ma siły utargać na b7 i d47 a latem ciągnie 2 hl po 12 ton na każdej i idzie jak wściekłe. B7 tylko na okres letni zimą nie nadaje się do nowych ciągników a 60 którą sprzedałem w tym roku to jezdzila na opale plus olej do paliwa z silnika jd

Poza tym powiem ci że najnowocześniejsze silniki diesla w autach jak to napisałeś padają po 120-150 tys km a nie jak kiedyś po 0.500 mln

Wiec to b7 to gowno. Sam odkąd kupuje b0 to jestem w szoku jaka moc drzemie w moich ciągnikach bez tuningu

To jest akurat bzdura, jedyne co to to ,że może być letnie b7 lub zimowe oszukane i przy -10 wytrąca się parafina i na tyle blokuje filtry że nie ma mocy.

  • Like 2
Opublikowano

7 aut w tym 6 na CR, 3 ciągniki 2 na CR, kombajn na CR i od prawie 2 lat na b7. Zima bez problemu, chodź jeśli ktoś ma hodowle i dzień w dzień to może do mrozy b0? 

Kombajn 2 zbiorniki (1000l) zrobił na opałowce i nic się nie stało. 

  • Like 1
Opublikowano

Jak czyste paliwo to co może się stać, większość problemów robi się od jakości przechowywania bo jak pociągniesz osadu jakiegoś to filtry zabija ale i w wtryski też może wejść bo wszystkiego filtr nie wyłapie

Opublikowano
7 godzin temu, panczo1922 napisał:

Ktoś kitów nawciskal o magicznym b0 i się z tego śmieje 🤣

Dzisiejsze Auta z silnikami najnowszej technologii jeżdżą tylko na B7 z taką mocą i przyspieszeniem że gówno samo z d*py wylatuje...

A 20 letnie jd nie mają siły przyczepy ciągnąć?

Pierdolenie i nic więcej.

8 letnie a nie 20 letnie….

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Tomek90 napisał:

Kosów 1830, złodziej największy 1700, ceny netto

Kruszwica 1790, Szamotuły 1820 obecnie ,tylko u nas ten rzepak leży w firmie od żniw, nie martwie się o robaka , wilgotność, to 100 zł muszą zarobić na czysto, za przechowywanie nie płace 

Edytowane przez miwigos
Opublikowano

Z nowymi dieslami to nie tak do końca że są do d*py. Moje audi z 2006r  ma 380 tys km i jeszcze daje radę, Kolegi ford  z 2020r ma 150tyś i też jeździ. Oczywistym jest że ford nie dożyje wieku audi bo jest eksploatowany 4 razy bardziej niż moje audi i się szybko zużyje co nie oznacza że ma gorszy silnik. 

B7 trzymałem przez zimę i wytrąciła się parafina, ciężko domyć zbiornik a w sprzętach różnicy nie zauważyłem.

Opublikowano

Parafina jest również w b0. Letnim jest jej więcej w b7 i b0. Zimowe paliwa mają dodatki przeciwko jej wytrącaniu. Nie ma co drążyć tematu nie wiedza kosztuje. Jak ktoś nie ma wiedzy niech dopłaca do b0 i tyle w temacie. Parafina to jest zupełnie co innego jaka bio dodatek np oleju rzepakowego w wysokości 7 % w b7.

A co do nowych aut crafter 2018 na dwóch turbinach dwa litry motor 435 tys km i chodzi jak zegarek a wytrzymują i po 600 bez problemu i za bramę każdy na kołach wyjeżdża. Tak więc to, ze nowe silniki są słabe to bzdura. Awarie oczywiście się zdarzają. Ale to nie temat o tym.

Co do cen rzepaku czas pokaże na cuda nie liczę. Część na pewno będę musiał sprzedać gdzieś w lutym bo musze miejsce zwolnic pod budowę garażu. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Jak Waszym zdaniem będą kształtować się ceny paliw w tym roku? Minął rok od wyborów- kiedy politycy obiecywali obniżki cen paliw, tymczasem hurt w ostatnim czasie pnie się w górę

      Zamawialiście już paliwo w tym roku? Jakie ceny?
      Temat jest kontynuacją zeszłorocznej dyskusji:
      https://www.agrofoto.pl/forum/topic/301695-ceny-paliw-2024/
       
    • Przez yacenty
      Zapraszamy do dyskusji na temat cen rzepaku w roku kalendarzowym 2025.
      Poniżej zamieszczam listę najpopularniejszych pytań dotyczących cen rzepaku, które były zadane w poprzednich latach.
      Ile będzie kosztować tona rzepaku w 2025 roku? Jaka będzie cena rzepaku w 2025 roku? Czy cena rzepaku wzrośnie w 2025 roku? Czy rzepak będzie droższy w 2025 roku? Dlaczego rzepak tanieje lub drożeje w 2025 roku? Kiedy rzepak podrożeje w 2025 roku? Jaka będzie cena rzepaku na giełdzie w 2025 roku? Jaka będzie cena rzepaku na Matif w 2025 roku? Ile będzie kosztować rzepak na skupie w 2025 roku? Na te pytania znajdziesz odpowiedź w tym temacie.
      Zapraszamy do dyskusji i prosimy o merytoryczną i kulturalną dyskusję. Rozmawiamy o meritum sprawy, nie wyzywajmy się, szanujmy zdanie innych osób. Życzymy miłej i owocnej wymiany zdań.
    • Przez bialy2005
      Narazie to ceny raczej beda z tendencja w dół jak to w styczniu. Pod koniec miesaca zacznie sie to rozkrecac ale jesli nie potwierdza sie wymarzniecia to bez szału
      Pszenżyto 550 z podwórka okolice łukowa lubelskie
    • Gość
      Przez Gość
      Cena węgla ostro w górę, ekogroszek 1300-1500 zł za tonę i kopalnie wstrzymują sprzedaż, też przez gaz do góry, czy robią z nas durni?
    • Przez benio1967
      w tej telewizji to zawsze mówią że tanieją,a podają że owies 650 zł tona tylko ciekawe gdzie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v