Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Panowie czyli tak jak piszecie że prawie kapitalka ale bez ruszania wału to ile wynosi mniej więcej sama robota waszym zdaniem ? 

 

Edytowane przez bastek2210
Opublikowano
6 minut temu, bastek2210 napisał:

Panowie czyli tak jak piszecie że prawie kapitalka ale bez ruszania wału to ile wynosi mniej więcej sama robota waszym zdaniem ? 

 

Ale dlaczego chcesz wszystkie oringi wymieniać , po co ruszać jak nie przepuszczają cieczy.

Opublikowano

Jak puściło uszczelnienie na jednej to za chwilę na innej uszczelnienie poleci.

 

Jak silnik dawno nie miał robionego remontu, jeździł na wodzie, albo był przegrzany to często wymiana oringów kończy się wymianą całych zestawów. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Desperado napisał:

Ale dlaczego chcesz wszystkie oringi wymieniać , po co ruszać jak nie przepuszczają cieczy.

Jak puściły na jednej tulei to możliwe że za tydzień, miesiąc czy rok puści na kolejnej a zdjęcie głowicy i misy to jednak jest trochę roboty jest 

Opublikowano
2 godziny temu, Rafal17 napisał:

Ja bym za tysiaka to zrobił... 

ooo chętny już jest.jak się rozbierze to się okaże co do wymiany.silnik przegrzany to raczej zestawy polecą.robocizna koło 2k.za mniej szkoda zdrowia.

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, bastek2210 napisał:

Jak puściły na jednej tulei to możliwe że za tydzień, miesiąc czy rok puści na kolejnej a zdjęcie głowicy i misy to jednak jest trochę roboty jest 

 Niekoniecznie, nie ma żadnej gwarancji że założenie nowych oringów jest już na lata, zdarza że puści krótko po remoncie kapitalnym, zwłaszcza jak chodził na wodzie latami i blok wyżarty, albo przy nieumiejętnym wkładaniu tulei zetnie oringi i za jakiś czas  zaczyna cieknąć, niekoniecznie zaraz. Jeżeli nie był jakoś katowany i przegrzany, a puścił na jednej, to może być wina że w tym miejscu jest jakiś problem z stykiem na bloku. Także ja bym robił tylko tą która cieknie i nie ruszał pozostałych, nigdy nie wiesz czy za miesiąc, rok, i tak z jakiegoś innego powodu nie będzie musiała być zdjęta głowica czy miska olejowa, to jest tylko silnik i może wyskoczyć co innego. Wszystko zależy jeszcze jaki mechanik, jak przyjdzie tylko ze śrubokrętem i młotkiem, to jest duże prawdopodobieństwo że przy tylu tulejach i tłokach coś uszkodzi, przecież to trzeba wszystko wyczyścić, i dopasowuj do starego zestawu. Ale rób jak uważasz, wszystko zależy w jakim stanie jest silnik i kiedy miał robiony remont i tak jak ktoś tu pisał, rozebranie może skończyć się wymianą całych zestawów, do tego głowica i korbowody.

Edytowane przez Desperado
  • Like 1
Opublikowano
14 godzin temu, Desperado napisał:

 Niekoniecznie, nie ma żadnej gwarancji że założenie nowych oringów jest już na lata, zdarza że puści krótko po remoncie kapitalnym, zwłaszcza jak chodził na wodzie latami i blok wyżarty, albo przy nieumiejętnym wkładaniu tulei zetnie oringi i za jakiś czas  zaczyna cieknąć, niekoniecznie zaraz. Jeżeli nie był jakoś katowany i przegrzany, a puścił na jednej, to może być wina że w tym miejscu jest jakiś problem z stykiem na bloku. Także ja bym robił tylko tą która cieknie i nie ruszał pozostałych, nigdy nie wiesz czy za miesiąc, rok, i tak z jakiegoś innego powodu nie będzie musiała być zdjęta głowica czy miska olejowa, to jest tylko silnik i może wyskoczyć co innego. Wszystko zależy jeszcze jaki mechanik, jak przyjdzie tylko ze śrubokrętem i młotkiem, to jest duże prawdopodobieństwo że przy tylu tulejach i tłokach coś uszkodzi, przecież to trzeba wszystko wyczyścić, i dopasowuj do starego zestawu. Ale rób jak uważasz, wszystko zależy w jakim stanie jest silnik i kiedy miał robiony remont i tak jak ktoś tu pisał, rozebranie może skończyć się wymianą całych zestawów, do tego głowica i korbowody.

x2

  • Like 1
Opublikowano

Panowie. Dziękuję za podpowiedzi a tak dla informacji wrzucam zdjęcie jak wyglądały oringi. Niestety na każdym cylindrze były podobne. Także chyba warto zmieniać je wszystkie jak już nawet na jednym był przeciek 

IMG_20230111_180237.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v