Skocz do zawartości

Zetor 5320 - nowy licznik ale i tak nie działa obrotomierz ani nie nabija motogodzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
16 godzin temu, Damiano604 napisał:

Właśnie pierwsze co zrobię to ją dokładnie wyczyszczę i uszczelnię tak aby olej nie przedostawał się do środka. Być może dlatego był taki słaby impuls

Prądnica tachometryczna wytwarza napięcie przemienne .   Mierzyłeś mierniki na zakresie  ac  czy dc ? 

Opublikowano
47 minut temu, peugeot napisał:

Prądnica tachometryczna wytwarza napięcie przemienne .   Mierzyłeś mierniki na zakresie  ac  czy dc ? 

Mierzyłem na AC, wartość maks do 1V  przy maksymalnych obrotach

17 godzin temu, Desperado napisał:

Nie tam impuls na 25KM są dwa rodzaje na 2 i 3 piny prądniczka, nie masz numerów na zegarze to d*pa. Zresztą oryginał był na 30KM to taki trzeba było kupić, ale też są dwa rodzaje na 2 i 3 piny prądniczka. Tak to jest jak się próbuje zaoszczędzić na tańszym badziewiu, jeszcze jak jest prądniczka na 3 piny, to jej wymiana na 2 piny to koszt około 100zł, ale na odwrót to już kila stówek. Starego typu liczników już praktycznie nie ma, wszystko elektroniki.

A może być tak żeby do tych nowych liczników z elektronicznym wyświetlanymi motogodzinami pasuje bardziej prądniczka na 3 piny, choć są przyłączone tylko 2 (masa i impuls)? Ojciec mówił że miał taki przypadek też kiedyś w 5320 że kupił nowy zegar ten KMGY i na oryginalnej prądniczce zawyżał mu mocno obroty, potem pojechał do sklepu z tym obrotomierzem i ze swoją wkrętarką, podłączali dwa rodzaje prądniczek tą na 2 i na 3 piny i okazało się że prądniczce na 3 piny pokazywał właściwe obroty i nabijał motogodziny. 

Opublikowano (edytowane)

Powtarzam, są takie co są na 2piny i na 3 piny prądniczka, i na 25km i na 30km. Miałbyś z numerem z tyłu, powiedziałbym ci jaka prądniczka ma być.

Edytowane przez Desperado

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomn95
      Według Was w zetorze 5211 można podpiąć lampy led przód tył pod istniejące przewody?
    • Przez Majjdann
      Witam mam taki problem z nadmuchem w zetorze 5211 włącze go i po jakis 5 minutach sie wyłącza bezpiecznik sie topi już po paru sekundach kiedy włącze nadmuch bezpiecznik zaczyna sie grzać. Dodam że jeden wiatrak kręci sie wolniej a drugi szybciej. Będe wdzięczny za pomoc Pozdrawiam.
    • Przez PiotrNaw
      WITAM. ZAKUPIŁEM CIĄGNIK ZETOR 5211. MAM PROBLEM Z NAGRZEWNICĄ. BRAK CIŚNIENIA - PŁYN NIE PODNOSI SIĘ DO NAGRZEWNICY. SPRAWDZAŁEM PRZEWODY - WSZYSTKIE DROŻNE. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ? PIOTR
    • Przez rolnicyzmazowszateam
      Witam Mam następujący problem z lewą pozycją w zetorze 5211 z przodu i z tyłu. Ostatnio jechałem i zobaczyłem że świeci się tylko jedna strona zobaczyłem do bezpieczników wszystko OK masa jest, aż kupiłem bezpieczniki i wymieniłem nic to nie dało, żarówki nie spalone nie wiem co może być. Może ktoś podpowie co to może być
    • Przez emtecc
      witam nagle przestały mi działać zegary i kontrolki w 7745. Po odpaleniu obrotościomierz i paliwo działa o świeci się kontrolka ładowania. Po zgaszeniu silnika paliwo nie działa. Prąd do stacyjki dochodzi bo można odpalić z przycisku. Zegary mają jakieś zasilanie, przekaźnik? Bezpieczniki sprawdzone - są ok. Jak to ugryźć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v