Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najlepiej to robić tak jak sugeruje serwisówka. I można powiedzieć, że już popełniłeś błąd, bo łatwiej wyjąc całego dynashifta. Trzeba go od tyłu uwolnić i wyjąć, nie pamiętam tylko czy w tej wersji trzeba nim obracać czy nie, bo w hexashifcie trzeba nim przekręcić na pewno. Zdobądź serwisówke i działaj. Jak coś to mogę odsprzedać. Moja sugestia jest tylko taka, że tarczki i przekładki na rewersie musisz wymienić, od połówek widziałem tylko raz wymagające wymiany. Natomiast powymieniaj hydroakumulatory albo jeśli nie dziurawe(zwykle pękają), to je napełnij. To jest BARDZO ważne. No i kalibracja po naprawie.

Opublikowano

Już zostało wyciągnięte wszystko tarczki i przekładki od połówek są ok. Usczeniacze oringi były słabe. Hydroakumulatory wymienione. Ale na jednym z koszt z połówek są tam sprężyny talerzowe i jedna z nich była pęknięta. Noi standardowo tarcze do jazdy tył spalone i popękane 

Opublikowano

Ciągnąć ciągnął i przez szybę tez nie wypadłem 😁 miałem problem zaświeciła się cały czas kontrolka zatkanego filtra hydrauliki i olej się robił czarny i postanowiłem rozpołowic 😁 pokaże później zdjęcia tarcz zapalonych i połamanych przekładek spalonych oraz na polbiegu pęknięta podkładkę sprężysta 

Opublikowano

Pompa nie jest zdjęta przeglądałem katalog i nie jestem pewien ale chyba od tylu rozkręcając tylna obudowę mozna się dostać ale czas pokaże narazie czekam ba tarczki przekładki itd do sprzęgieł złoże tutaj i będę sciagal zwolnice i szukał kosza wom

Opublikowano

Witam Panów mój Claas Ares 836 zaczął się ślizgać przy jeździe w przód. Do tyłu ciągnie bez problemu. Myślicie że to może być elektrozawór czy raczej czeka mnie remont sprzęgła?

Opublikowano

Panowie ja trochę z innym tematem. Posiadam Aresa 550, rozglądam się za czymś mocniejszym. Najlepiej coś minimum 140 km o dużym zapasie udźwigu na podnośniku. Z uwagi na to iż, modeli Aresa 630 bądź 640, 636 jest niewiele przyglądam się serii 7xxi 8xx. Czy warto jest iść w jakaś siedemsetke czy osiemsetke, jak z częściami i serwisem takich?

Opublikowano

witam wracam do tematu swojego aresa. Zaczynam składać do kupy wszystko i doszedłem do tego momentu co przedstawie na foto. Prawdopodobnie jest tak ze to się ustawia jak rozrząd tylko jak?

Bez tytułu.png

Opublikowano

Witam panów złożyliśmy wkoncu w między czasie maratonu sianokosowego naszego Aresa 836 i mamy problem że na 1i 2 polbiegu tak jakby go coś hamowało na 3 i 4 wszystko jest okej czy mogliśmy coś źle złożyć w skrzyni czy wina po stronie elektrycznej?

Opublikowano
Dnia 22.05.2022 o 14:52, ziutek92 napisał:

witam wracam do tematu swojego aresa. Zaczynam składać do kupy wszystko i doszedłem do tego momentu co przedstawie na foto. Prawdopodobnie jest tak ze to się ustawia jak rozrząd tylko jak?

Bez tytułu.png

Mam problem z tymi satelitami. Przy wymianie tarcz rewersu wysunął nam się ten tryb z środka. Satelity przestawiły nam się i nie możemy zamontować pompy. Czy może ktoś napisać jak to ustawia się?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v