Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich mam taki problem w moim ciągniku zapala się kontrolka od smarowania skrzyni ale tylko wtedy gdy przekraczam 1.500 obrotów i działa hydraulika to znaczy gdy dźwignia jest w pozycji roboczej lub gdy używam podnośnika ramiona podnośnika dojdą do końca to też się zapala smarowanie powyżej 1500 obrotów czy to wina pompy hydraulicznej czy szukać gdzieś indziej przyczyny ?

IMG_20220401_145326.jpg

Edytowane przez Adamd2007
Opublikowano

Filtry wymienione w tamtym roku zrobione nie całe 300godzin na nich olej też był wtedy zmieniany  agrostou był zalany stary też nie wyglądał źle nie było w nim opiłków 

Opublikowano

Właśnie przerabiałem to  samo w swoim aresie 816 a spowodowało to ze pożyczyłem traktor szwagrowi do pługa bo jemu się zepsuł i wymieszał mi olej i zaświeciła się kontrolka od zakochanego filtra oleju tak jak u ciebie. Ja u siebie mam dwa filtry po lewej strony koła i po prawej oba takie same wkłady siatkowe i przy jednym z filtrów jest czujnik z przewodem na kostkę a sam czujnik wyglada na taki kwadratowy aluminiowy chyba na klucz 32 jak dobrze pamietam. Przejdźmy do rzeczy konkretnych u mnie się zapaliła i świeciła zaraz tylko po dodaniu troszkę gazu, wykręciłem filtry na oko wydają się ok ale przemysłem je benzyna ekstrakcyjna założyłem i kontrolka się zaświeciła dopiero przy dużych obrotach silnika rzędu 1700 wzwyż wtedy wiedziałem ze trzeba drugie wkłady. Założyłem wkłady i tu tez polecam Oryginal ponieważ firma hi fi jest mniej drożna wiem z własnego doświadczenia i problem zniknął z kontrolka. Massey czy Renault te same skrzynie i mam własne zdanie na temat Renault ze to francuski piesek ze tylko troszkę coś jej będzie nie dogodna i sygnalizuje od razu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v