Skocz do zawartości

Naprawa zardzewiałych felg pod opony bezdętkowe


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam,

Postanowiłem założyć do swojego 7211 nowe oponki radialne 30" bo stare 28 kwalifikowały się do wymiany, zakupiłem felgi przez internet, niestety przyszły takie jak na zdjęciu poniżej. Jest jakaś szansa że opona bezdętkowa będzie trzymać powietrze na tych wżerach?  macie jakieś sposoby jak to wyrównać i uszczelnić czy lepiej od razu zamówić dętki ? Wstępnie oczyściłem to szczotką na szlifierkę, po uderzeniu młotkiem łuski rdzy dalej odpadają. 

received_467505068395818.jpeg

received_654089865671491.jpeg

Opublikowano (edytowane)

Po niedzieli planuje to czyścić we własnym zakresie, mechanicznie lub chemia do czystego metalu i pomalować tak żeby to miało ręce i nogi. No nic pojadę jeszcze do zakładu gdzie zakładają opony zobaczymy co powiedzą

Edytowane przez mieciu110
Opublikowano
3 godziny temu, superfarmer02 napisał:

Tak, nie mówcie że nigdy nie smarowaliście rantów opony żeby lekko weszła 

Tak , ale nie smarem - niszczy gumę. Jeżeli nie mamy pasty montażowej można użyć pasty BHP, oczywiście mydlanej bez ścierniwa.

Opublikowano
17 godzin temu, superfarmer02 napisał:

Tak, nie mówcie że nigdy nie smarowaliście rantów opony żeby lekko weszła 

wiesz że po takiej akcji opona się zwulkanizuje i wątpię abyś to ręcznie odbił po kilku latach
o samym negatywnym działaniu na gumę już nie wspomnę

pasty montażowe kosztują śmieszne $$, więc po co szarpać się na sucho jak to widać gdzieś na YouTub'ach o.O

Opublikowano
Dnia 17.02.2022 o 13:16, witejus napisał:

Odkuć rdzę ,wypiaskować ,wyszpachlować ,wyrównać pastą stalową,wyszlifować na gładko,pomalować i spokój na lata

 Dzięki za podpowiedź, tak właśnie zrobię, pasta jest już w drodze, w międzyczasie wziąłem się za czyszczenie, wstępnie odbiłem z grubsza młotkiem igiełkowym, ta w lepszym stanie czyszczę jakimś marketowym odrdzewiaczem na bazie kwasu fosforowego (25% w składzie ) a ta bardziej zeżarta elektroliza. Na zdjęciach efekty po elektrolizie, wyjęciu z wody i myjce ciśnieniowej, oraz już po przejechaniu szczotka na szlifierce. Jak narazie wygląda to całkiem nieźle. Jeżeli chodzi o koszta to marketowy wynalazek coś koło 7 zł, do tego torebka sody oczyszczonej do elektrolizy i 2h zabawy w garażu. Myślę że będzie trochę taniej niż piaskowanie.

received_328639112552724.jpeg

received_972437976717943.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Inversor
      Po 2 tygodniach przestoju pod dachem Zetor 6341 Super 2000r. stracił tylny napęd. Po wrzuceniu biegu i puszczeniu sprzęgła rusza dosłownie centymetr, dwa i dalej nie jedzie.
      Przedni napęd działa, ciągnik jeździ tylko na przedni napędzie. Wałek WOM działa. 
      Czy jest coś co jeszcze mógłbym sprawdzić przed zdejmowanie plecaka i dobraniem się do tylnego mostu?
      Co dziwne ciągnik był wcześniej używany na lekkich pracach, czyli rozsiewacz do nawozu i opryskiwacz i wszystko działało.
    • Przez Luk1312
      Witam, olej kapie z miejsca na zdjęciu. Po zdjęciu zwolnic w środku sucho. 



    • Przez Davidmix
      Witam mam wyciek z wałka wom w zetor 7245.
      Czy po odkręceniu tej obudowy mam wyciągnąć cały wałek wom aby dostać się do uszczelniacza??
       

    • Przez tomek14
      Witam mam pytanie co się stanie gdy w skrzyni biegów i tylnym moście w zetorze 7211 będzie za dużo oleju do zetora wchodzi 32l co sie stanie jak bedzie 40 l ?
    • Gość
      Przez Gość
      Witam ,mam wyciek w tym miejscu co wytarte jest i ta dziura  w proximie 85 dziwne ze tam nie powinno byc wycieku gdyz nie ma oleju ,olej jest w bloku lub zwolnicy na dolei czy tam jest jakasc uszczelka czy wszystko skladane jest na silikonie ,czy da sie zsciagnac zwolnice tylko w tym miejscu gdzie jest ten wyciek tam jest bodajze 6 czy 8 srub takich grubszych i wytrzyscic i dac mase uszczelniajaca i skrecic od nowa zeby nie rozbierac calosci az do bloku czy zwolnice sciaga sie tak samo jak w ursusie c 360 trzeba cos podwiazywac zeby nie spadlo przy wyjmowaniu zwolnicy czy moge tylko te sruby odkrecic i zdjac czy musze cala z pochwa wyjmowac mial ktos taki przypadek prosze o pomoc to jest strona prawa gdzie sa biegi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v