Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś w moim TD5.85 stało się dokładnie to samo. Nagle przestały działać kierunki.  Awaryjne działają, bezpieczniki ok. Ciągnik dopiero 800 godzin od nowości ale już po gwarancji. Gdzie szukac przyczyny???

Opublikowano

Myślę że tak jak u kolegi wcześniej umarło zasilanie przełącznika. Zdiagnozowanie tej usterki jakiemukolwiek elektrykowi samochodowemu zajmie góra godzinę. Za stówkę będzie to werdykt pewniejszy niż nasze rady. Chyba że masz samozaparcie to sprawdź po kolei zasilanie przełącznika. 

Opublikowano

Zobacz czy nie wypiął się kabel na włączniku awaryjnych.

Coś mi się kojarzy że ja kiedyś słabo wpiąłem kostkę i awaryjne były a kierunków brak.

Ostatnio nawet główny przewód prądowy ze stacyjki mi się wypinał. Jadę po wertepach a tu cyk , ciągnik gaśnie.

Opublikowano

No właśnie chętnie bym tam zajrzał ale nie mam pojęcia jak się dostać od tyłu do włącznika awaryjnych. Od wierzchu podważam go ale nie chce wyjść

Opublikowano
21 minut temu, notkiz napisał:

w przełączniku od kierunkowskazów jest masa innych funkcji, które działają. światła pozycyjne, mijania i drogowe. One świecą

To nic nie znaczy. 

Przy przełączniku awaryjnych powinny być dwa + jeden stały a drugi po zapłonie. 

Opublikowano

W jx70 możesz wyciągnąć wyświetlacz lub przez okienko bezpieczników ręką się dostać.

Opublikowano

Przyczyną był przepalony kabel który powinien podawać zasilanie do przerywacza. Bez elektryka się nie obyło. Obmierzyl wszystko i znalazł przyczynę.

Opublikowano
Dnia 1.04.2022 o 09:21, notkiz napisał:

Przyczyną był przepalony kabel który powinien podawać zasilanie do przerywacza. Bez elektryka się nie obyło. Obmierzyl wszystko i znalazł przyczynę.

Gdzie znajdował się ten przepalony kabel? U mnie bez pana elektryka chyba też się nie obędzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v