JonnyDeep

Members
  • Ilość treści

    108
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

24 Excellent

O JonnyDeep

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Gdzie znajdował się ten przepalony kabel? U mnie bez pana elektryka chyba też się nie obędzie.
  2. Może być to prawda, bo przy włączeniu świateł (mostkując styki w manetce) bezpiecznik robi się gorący, plastik koło niego zaczyna się topić, a bezpiecznik nie chce się przepalić. Tylko jak znaleźć tą słabą masę jak w każdej lampie masa ma swój własny przewód. W dawnych ursusach masa była przy każdej lampie brana z karoserii.
  3. Z kierunkami nadal nic. Cała instalacja jest w oryginale.
  4. Panowie kolejny problem. Brak świateł postojowych i mijania. Gniazda bezpieczników tak samo stopione i ukopcone jak przy kierunkach. Ktoś, coś?
  5. matif w górę - hurrra, matif w dół - nie hurrra a ceny w tych waszych skupach niższe niż w styczniu, że o listopadzie nie wspomnę
  6. w sumie to ja też myślałem, że po to jest to forum, aby zasięgnąć porady, opinii.... A tu taka hamuwa!
  7. trochę w weekend pogrzebałem i jest tak. Do włącznika awaryjnych dochodzą dwa prądowe, tzn. pin 15 - zasilany ze stacyjki i pin 30 zasilany bezpośrednio z akumulatora. Na pinie 30 prąd jest (dlatego awaryjne działają) a na pinie 15 po włączeniu stacyjki prądu brak (dlatego kierunki nie działają). Czyli awaria jest gdzieś pomiędzy bezpiecznikami, a włącznikiem awaryjnych. Wynika z tego, że zarówno włącznik awaryjek, manetka kierunków i przerywacz są ok. Tylko jak znaleźć teraz źródło awarii? Wychodzi na to, że kabelek się przepalił?
  8. ja w tym tygodniu wywiozłem wszystko pszenica paszowa 1180netto, jęczmień paszowy 1080netto. Koniec myślenia nocami o prognozach cen zbóż.
  9. Mostkowałem styki na foto, tzn środek z lewym lub z prawym.
  10. Dzięki za sugestie ,ale manetka chyba nie jest przyczyną. Wieczorem ją wyjąłem, w środku wygląda jak nówka, brałem na krótko, tzn. środkowy styk kawałkiem przewodu łaczyłem raz z prawym, raz z lewym stykiem i nic. A czy możliwe jest uszkodzenie przerywacza, że działa na awaryjnych, a nie działa na kierunkach?
  11. W moim smerfie padły dziś kierunki lewy i prawy. Co ciekawe awaryjne działają. Bezpieczniki ok, chociaż przy tym od kierunków plastik lekko stopiony. Gdzie jeszcze szukać przyczyny?
  12. Autouzupełnianie napisało zamiast pszenicy - przenicy. Ubiegam w ten sposób niektórych urażonych polonistów.
  13. Widzę, że nie tylko mnie irytuje dyskusja coniektórych o sensie vatu i ich chore wyliczenia. To jest temat o cenie przenicy i wolę czytać kilka konkretnych postów dziennie o cenach zbóż, niż przeżucać kolejne strony i szukać info o cenach pośród waszych wypocin.
  14. zna ktoś ceny z łódzkiego (pszenica, jęczmień)?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj