Skocz do zawartości

Ursus- jak pomalowac?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

P.S.

jeśli chodzi o zdzieranie farby to bardzo dobre są polerki(tarcza szlifierska z przyklejonymi listkami papieru ściernego-ok 8-10zł) lub ściernica czołowa(wykonana ze poskręcanego drutu-15-40 zł w zależności od wielkości i producenta).

Polerka szybciej zbiera dobrze przylegajacą farbę lecz szczota czolowa dokładniej pracuje na nierównym materiale-a właśnie takie czesto są maski i błotniki naszych kochanych ursusów:p

 

 

....albo...

 

....zamiast użerać sie ze starą karoserią może lepiej zainwestować pare złotych i zakupić plastykowe elementy z którymi 60' prezentuje sie naprawdę elegancko;) a nawet nieco modernistycznie ;) hehe

jednojest pewne -tworzywa rdzy sie nie boją a to też jest atut:)

 

http://www.naglak.pl/news.htm

-czy nie przypomina trochę zetorka?;]

Opublikowano

Czyściłem papierem ściernym na szlifierce :P znika i farba i rdza, do "żywego" metalu. Potem czerwień meksykańska razy dwa pędzlem, kabina na czarno, a dach na ten sam kolor co maski. Skróciłem błotniki tylnie praktycznie pod same lampy- teraz jak ciągnik "poleci" do tyłu albo sie zsunie to blokuje się na kołach a nie na błotnikach. Silnika nie ruszałem tylko umyłem.

 

Nowe blach są jak "bibuła", moim zdaniem nie opyla się ich kupować- stare i tak więcej wytrzymają. A chyba zrobię sam maskę i błotniki do c360 z grubej blachy nierdzewki, jakaś firma mi je wygnie ala Belarusik :)

Opublikowano

były ładne

ale jak były bez kabiny i z okrągłą osia przednią

jak ma kabine i płaską oś lepiej wygląda popielaty

na czarno to nie bo tak malują wiesz kto

handlarze żeby nie było widać wyciekó

Opublikowano

jakbym wstawił zdjęcia mojego ciągnika to od razu bym usłyszał masę słów krytyki na temat jego wyglądu wizualnego. bynajmniej na moich terenach uważam, że nie opłaca się go tak picować, bo po jednym sezonie będzie wyglądał tak samo.

Opublikowano

Panowie moja trzydziestka wygląda mniej więcej tak jak teraz Agrofoto.pl Forum -> Galeria -> Wyświetlanie obiektu -> Ursus C-330 Myślałem czy kupować nową kabinę czy lepiej te pieniądze zainwestować w coś innego?? Ogólnie wszystkie części do kabiny są brakuje tylko szyby w drzwiach i dach by na plastik pasowało by zmienić, no i błotniki tylne są na niej od 1971 roku czyli niestety rdza je zjadła :D te nowe są w miare jakośćiowo?? ... Co do kabin ają coś te nowe czy raczej nie?? Druga sprawa... Co byście powiedzieli o kolorze niebieskim?? :P I czy oddawać ją do lakiernika czy samemu malować jak nigdy nic nie lakierowałem... Jaki średni koszt renowacji takiego padła jest?? :P

Opublikowano

tak oryginalny to pomarańcz silnik szary a koła ze tak powiem "kość słoniowa"

 

 

 

 

 

 

 

Posiadam naklejki na sprzedanie Bardzo tanio! Maszyny wyglądają jak nowe! Gwarantuje ze się nie odlepi (warunek prawidłowe klejenie, nie na tłustą powierzchnie i nie na mrozie) i gwarantuje ze nie wyblaknie!!! Naklejki na kazdą mazyne!!!

 

kontakt: krzysiek_1990_1991@wp.pl

GG: 4211031

Opublikowano (edytowane)

Dzwoń kolego do URSUSA, mi miły Pan zaproponował wyniesienie słoiku farby z fabryki, gdy zapytałem o możliwość kupna w fabryce :)

 

@edit

Oczywiście za darmo.

Edytowane przez Grzybekk
Opublikowano

Mam w planie pomalować błotniki i maske w ursusie 914 i zalezy mi na kolorze zółtym lecz nie mam pojecia jaka farba była by najbardziej zbliżona do orginalnych barw ursusów w ktorych wychodziły z fabryki i prosił bym o jakąś podpowiedź. Bede wdzieczny za pomoc. :)

Opublikowano

Planuje pomalować mojego 3P. Chce go pomalować blachy na żółto a silnik na siwo. Zastanawiam się nad tą farbą http://allegro.pl/farba-ursus-zolty-oryginalny-lakier-c-330-c-360-i2698639504.html , nie jest przesadnie droga, malował nią ktoś?? Nadaje się czy nie wydawać na nią pieniędzy?? A farby śnieżka dobre są do malowania?? Kupiłem ostatnio podkład antykorozyjny siwy ze Śnieżki nawet ładny kolor się wydaje. Na silnik byłby w sam raz. Nie chce przepłacać za farby z Autorenoalku. Rodzice mówią że nie ma co pakować tyle kasy w farby na starego grzmota.

Opublikowano

Nie powiedziałem żeby nie kupować.

Jest to emalia olejna mało odporna na zarysowania,blaknięcie,nie odporna na oleje i smary,rozpuszczalniki.

Śnieżka to taka sama farba,wybór należy do ciebie.

Ja stosuje zasadę "zrobić raz a porządnie",maluje poliuretanem lub akrylem,w perspektywie czasu bardziej się to opłaci i efekt lepszy.

Opublikowano

Śnieżka lub emalia za 2-3 lata wyblaknie.Już to przerobiłem.

Koszt nie jest taki dużo większy malując ciągnik dobrą farbą.

Na 3p 2 litry żółtej w zupełności starczy, i z 5 szarej lub czarnej.

Akryl kosztuję z 60 zł za litr i 1 litr starczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mlody_rollo
      Witam chciałbym się dowiedzieć jak mógłbym zacząć  rolnictwo siejąc zboze mam:ursus c-360 Pług 3 skibowy LEJEK  Opryskiwacz Kultywator Brony  i przyczepę 4,5t
      I mieszkam w Lubuskim nie mam nic innego do powiedzenia 
      Dziękuję za odpowiedź 
    • Przez Zoy
      Witam. Jakiś czas temu zakupiłem używanego tura do C-330. 
      po zakupie przystąpiłem do montażu i ogólnie wszystko szło bezproblemowo aż do momentu montażu poprzeczy trzymających wysięgniki ramienia z wspornikiem przedniej belki. Po założeniu poprzecza na wysięgnik to ta flansza, którą przykręca się do wspornika wydaje się przesunięta w przód tak jakby te poprzecza były zbyt długie. I teraz pytanie czy te poprzecza skracać czy popuścić te dwie śruby wysięgnika i na sztywno to wszystko skręcić. Bo jak popuszczę te wysięgniki to myśle ze będę w stanie to naciągnąć ale kwestia czy można tak zrobić aby w przyszłości nic nie strzeliło od naprezen 
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w Ursus 7524 jaka przyczyna? Czy ktoś miał już taki przypadek i jak sobie z tym poradził?
    • Przez Antoszko
      Nie działa obrotomierz w ursus 7524
    • Przez 60tka
      Witam mam problem z 60tką zacznijmy od początku. Czyściłem filtry powietrza razem z miską w filtrze ropą i pod moją nieuwagę ojciec wlał tą brudną ropę do baku i ciągnik od tego czasu zaczął przerywać. Wymieniłem filtry palowa na nowe stare paliwo spuściłem i płukałem bak odstojnik czysty paliwo dochodzi nie ma nieszczelnosci pompka zasilająca sprawna słychać przelew. Zdejmowałem wąż od filtra powietrza nic sie nie zmieniło zalałem srodek do czyszczenia wtrysków i poprawilo sie ale to nie było jeszcze to dałem ciągnik do mechanika mechanik zdemontował pompę wyczyścił ją w środku i wymienił jakąś sprężynę bo była pęknięta nie wiem jaką ciągnik przestał przerywać ale nadal gaśnie gdy chce sie ruszyć na jałowych obrotach np. Przy ruszeniu z 2 qlbo 3 ciągnik przygaśnie a na 4 potrafi zgasnąć. Ma moc nie przerywa tylko jakby od dołu go dławi a poniżej 800obr strasznie nie równo chodzi co myślicie to pompa do regeneracji czy wtryski do regulacji lub końcówki do wymiany 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v