Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tymi ciągnikami demo pewnie też różnie bywa, jak ze wszystkim. Sam kupiłem demo, bo nie byl to zakup na żaden program. Różnica w cenie wtedy wynosiła ok 15-20% w zaleznosci od dealera w stosunku do ciągnika na zamówienie. Tylko mój miał niecałe 20mth, był przed pierwszym przeglądem na 50mth, który był robiony już u mnie, a gwarancja była taka sama jak przy nowym na zamówienie.

Opublikowano
14 godzin temu, kobieras napisał(a):

MF 5709M dyna4 koła 540/440 amortyzowana kabina, sprzęgło w hamulcu, przeszklony dach, pneumatyka, przedni balast 270 netto. Dobra oferta?

taka normalna ja za podobnego tylko bez przeszklonego dachu i amortyzowanej kabiny miałem ofertę za 265 netto

  • Like 1
Opublikowano
4 minuty temu, driver24 napisał(a):

Z tymi ciągnikami demo pewnie też różnie bywa, jak ze wszystkim. Sam kupiłem demo, bo nie byl to zakup na żaden program. Różnica w cenie wtedy wynosiła ok 15-20% w zaleznosci od dealera w stosunku do ciągnika na zamówienie. Tylko mój miał niecałe 20mth, był przed pierwszym przeglądem na 50mth, który był robiony już u mnie, a gwarancja była taka sama jak przy nowym na zamówienie.

Jaki ciągnik i w jakiej cenie ? 

Opublikowano
18 godzin temu, krzychu121 napisał(a):

To niech trzymają i czekają na napaleńca.  Inaczej by ludzie podchodzili do tych demówek gdyby dealerzy nie dawali byle komu takiego ciągnika i pod ich ścisłym nadzorem oraz nie zaczepiali do maszyn na styk jeśli chodzi o dobranie mocy ciągnika. 90% testów odbywa się na zasadzie. Dajcie mi ten ciągnik na testy to zobaczę czy sobie poradzi  np w bezorkowcu 3 m i zaczepiają ciągnik 150 km. I próbują robić na 30 cm. Większość młodych napalonych wtedy tylko trzyma but w podłodze. Albo zaczepiają do pługa 4 czy 5 skib. I ciągnik nawet nie gasnie przez cały dzień  bo tylko kierowcy się zmieniają. Praktycznie nikt nie bierze ciągnika żeby np zobaczyć jak on będzie radził sobie ze zgrabiarka czy kosiarka na łące. Wszystko idzie do ciężkiej pracy w polu. A na koniec stwierdzają ze nie mają kasy na kupno. To widać na pierwszy rzut oka czy ktoś chce kupić czy głupa popalić. Jak przyjeżdża ojciec i młody 15-25 letni chłopaczek który aż podskakuje z zachwytu że dostaną ciągnik na testy to już wiadomo ze to będą tylko testy z obciążeniem jakim się tylko da. Niby teraz ciągniki są już fabrycznie dotarte ale jakoś nie widzę tego aby świeży ciągnik pakować od razu w obciążenie 100 % na kilka godzin. 

Można obciążać tylko nie wolno przeciążać. Żeby ci na tym monitorze nie przekraczało 100 procent. Jak nie masz komputerka to przeciążony jest wtedy kiedy nie chce już zwiększać obrotów na silniku. Teraz tak wszystkim nie dają na testy jak 10 czy 15 lat temu. To że ciągnik chodzi bez przerwy to nawet lepiej bo jest dogrzany. On woli jechać 24 na dobę niż żeby co godzinę go gasić.

Opublikowano
11 godzin temu, blawatek98 napisał(a):

Z tym że Luxxum i Multi już praktycznie niedostępne, niedobitki na placach a Vestrum czy T5 na dynamicu cena za 100 km od 320-330 w górę.

A to nie wiedziałem. 

To w zamian za luxxum jest teraz ten nowy farmall c?

Za niego pewnie też 300+ zawołają to już lepszy vestrum.

10 godzin temu, kobieras napisał(a):

Luxxum, multi mają 101, a umowa już aneksowana. Myślałem o t5DC albo Vestrum, ale tu już cena sporo wyższa 

Jak masz dofinansowanie to nie dziaduj i bierz coś lepszego. Drugiej okazji prawdopodobnie nie będziesz miał. 

Arion 420 ma chyba 95km

Opublikowano

Mam ofertę na Steyr Profi Clasic 6150 ze skrzynią 17/6 

Jak jest z tymi przekładniami, czy 24/24 jest mniej awaryjna, czy po prostu bardziej komfortowa w pracy, czy w ogóle sie nie pchać w 17/6 ? 

Poniżej specyfikacja, cena 400 netto 

6150 PROFI CLASSIC

STEYR

VS

STAGE V MY22

145 KM

 

SILNIK 6 CYLINDROWY

 

AKUMULATOR 140 AH Z ELEKTRONICZNYM ODŁĄCZNIKIEM Z MOŻLIWOŚCIĄ
WSPOMAGANIA ROZRUCHU SILNIKA

170A ALTERNATOR

AUTOMATYCZNY WOM

 

DYNAMICZNE BŁOTNIKI PRZEDNIE 480 MM

SZEROKIE BŁOTNIKI TYLNE Z POSZERZENIAMI

 

DODATKOWE UMIESZCZONE WYSOKO REFLEKTORY, NIEZBĘDNE PRZY PRACY Z TUZ LUB ŁADOWACZEM CZOŁOWYM

WENTYLATOR WISKOTYCZNY

 

FOTEL DELUXE Z AMORTYZACJĄ PNEUMATYCZNĄ

HAMULCE TARCZOWE O PRZEDŁUŻONEJ ŻYWOTNOŚCI

HAMULCE PNEUMATYCZNE PRZYCZEPY

 

POLSKA INSTRUKCJA OBSŁUGI

KABINA AMORTYZOWANA

KABINA WYSOKA - Z OKNEM DACHOWYM W KOLORZE STANDARDOWYM

SAMOWYŁĄCZAJĄCE SIĘ KIERUNKOWSKAZY Z ALARMEM DŹWIĘKOWYM

KLIMATYZACJA

KONFIGURACJA EUROPEJSKA

KONTROLER DO OBSŁUGI ELEKTRONICZNYCH ZAWORÓW ZDALNYCH, PRZEDNIEGO TUZ
LUB AMORTYZACJI OSI PRZEDNIEJ

LED DWA KOGUTY

2 DUŻE TELESKOPOWE LUSTERKA OGRANICZAJĄCE MARTWĄ STREFĘ

NOWE WZORNICTWO MASKI - 2x HALOGENOWE ŚWIATŁA DROGOWE + 2 X HALOGENOWE
ŚWIATŁA ROBOCZE

STANDARDOWA DOPUSZCZALNA MASA CAŁKOWITA 9500 kg

BEZ ZAWORÓW MIĘDZYOSIOWYCH

BELKA MONTAZOWA MONITORA PRZY PRAWYM OKNIE

ROZSZERZONE PRZYRZ?DY NA S?UPKU A

AMORTYZOWANA OŚ PRZEDNIA KLASY 3 Z ELEKTROHYDRAULICZNĄ BLOKADĄ
MECHANIZMU RÓŻNICOWEGO

OŚ TYLNA KOŁNIERZOWA

SKÓRZANA KIEROWNICA I MATERIAŁOWA WYKŁADZINA

 

Niezawodna przekładnia powershift S - Control 4 z zakresem biegów 17x16
Mechanicznie sterowane zawory oraz pompa hydrauliczna o wydatku 121 l/min
3 prędkości wałka WOM
amortyzowana kabina z klimatyzacja,siedziskiem pasażera
amortyzacja przedniej osi

 

PODŁOKIETNIK Z PRAWEJ STRONY FOTELA

PRZEDNI TUZ I 1 PARA ZŁĄCZY PRZEDNICH ZASILANE Z MECHANICZNYCH TYLNYCH ZAWORÓW HYDRAULICZNYCH

POMPA HYDRAULICZNA O ZMIENNYM WYDATKU 121 L/MIN

ZŁĄCZE POWROTNE NISKIEGO CIŚNIENIA

 

PRZEDNI TUZ

 

480/65R28 OBRĘCZE SPAWANE

HAK HOLOWNICZY

17 X 16 40 KM/H ECO , 4-BIEGOWA PRZEKŁADNIA SEMI POWERSHIFT Z AUTO
SHIFT,POZWALA UZYSKAĆ MAKSYMALNĄ PRĘDKOŚĆ JAZDY NA BIEGU 17 PRZY
OBNIŻONEJ PRĘDKOŚCI OBR. SILNIKA

 

RADIO Z BLUETOOTH I GŁOŚNIKAMI

FOTEL PASAŻERA

 

SILNIK Z NORMĄ EMISJI UE STAGE V, Z FUNKCJĄ POWER BOOST

SIŁOWNIKI TUZ 90 MM

DUŻA SKRZYNKA NARZĘDZIOWA

 

MECHANICZNE STABILIZATORY TUZ

ZEWNĘTRZNE PRZYCISKI STEROWANIA TYLNYM TUZ I WOM NA BŁOTNIKACH

 

UCHWYT TABLICY REJESTRACYJNEJ MONTOWANY NA DACHU

 

WYCIERACZKA SZYBY TYLNEJ

600/65R38 OBRĘCZE SPAWANE

4 MECHANICZNE ZAWORY HYDRAULIKI ZEWNĘTRZNEJ (2 NIEKONFIGUROWALNE + 2
KONFIGUROWALNE)

TYLNY TUZ Z HAKOWYMI KOŃCAMI TUZ KAT. 2/3

TYLNY WOM 540/540E/1000 + DODATKOWY WAŁ 21-WPUSTOWY DOSTARCZANY LUZEM

KIEROWNICA Z REGULACJĄ KĄTA NACHYLENIA I KOLUMNĄ TELESKOPOWĄ

DOLNY ZACZEP POLOWY

PRZESUWNY ZACZEP TRANSPORTOWY AUTOMATYCZNY (SWORZEŃ 38 MM) TYPU NIEMIECKIEGO

 

TYLNA OSŁONA PRZECIWSŁONECZNA

ZBIORNIK PALIWA 250 L + ZBIORNIK AD BLUE 39,5 L Z DOLNĄ OSŁONĄ

ZESTAW BEZPIECZENSTWA MLOTEK DO SZYBY I UCHWYT DO GASNICY

 

PODGRZEWACZ ROZRUCHOWY POWIETRZA DOLOTOWEGO (ODPOWIEDNI DLA TEMPERATUR
DO -18 ST. CELSJUSZA)

WYSOKA KABINA - PAKIET OŚWIETLENIA ROBOCZEGO: 6 LAMP LED z przodu dachu + 6 LAMP LED z ty?u dachu (2000 LUMENÓW)

Opublikowano

To dużo za dużo. 
Wstawiałem już wcześniej opis steyra 6145 profi którego kupiłem za 400 netto. 
U mnie pompa 150, skrzynia scontrol 24x24 50 km/h. Przednia oś 4 klasy wzmocniona. Zaczep kula, isobus, koła 540 i 650, dwa przeglądy gratis i przedni wałek wom. 
A i ogłoszenie nh t6.180 też wstawiałem na dynamicu za. 385 netto do negocjacji 

Opublikowano
7 minut temu, krzychu121 napisał(a):

To dużo za dużo. 
Wstawiałem już wcześniej opis steyra 6145 profi którego kupiłem za 400 netto. 
U mnie pompa 150, skrzynia scontrol 24x24 50 km/h. Przednia oś 4 klasy wzmocniona. Zaczep kula, isobus, koła 540 i 650, dwa przeglądy gratis i przedni wałek wom. 
A i ogłoszenie nh t6.180 też wstawiałem na dynamicu za. 385 netto do negocjacji 

Tak widzialem, w grudniu brałeś 2024 ? 

To ile by można dać za tego ?

Tego T6 juz nie ma, wczesniej pisalem specyfikacje T7165S za 415 netto, ale jakos Steyr albo case bardziej mi sie widzi obsluga z multicotrolerem

Opublikowano (edytowane)

Jak Ci się widzi obsługa multicontrolerem to skrzynia 24x24, ona jest stosunkowo młoda bo 2018 rok, ale na pewno przyjemniejsza w obsłudze. 

 

Ja parę stron wcześniej wstawiałem specyfikację swojego steyra. Tyle ze model 4125 profi. Placowy z obciążnikiem metalowym 800kg za 390k netto. (6 nie wchodziła już w grę ze względu na agencję niestety). Kolega @krzychu121też naprawdę fajną wyrwał jak widać w tych pieniądzach.

Edytowane przez PTrend
Opublikowano
4 minuty temu, Boles napisał(a):

Tak widzialem, w grudniu brałeś 2024 ? 

To ile by można dać za tego ?

Tego T6 juz nie ma, wczesniej pisalem specyfikacje T7165S za 415 netto, ale jakos Steyr albo case bardziej mi sie widzi obsluga z multicotrolerem

W tym steyr co podałeś nie ma multikontrolera. Żeby byl multi to musi być skrzynia 24x24. Z takim wyposażeniem to 350 max 

Kolega ma 17x16 a ja 24x24 . Jak porównywaliśmy to jest przepaść jeśli chodzi o kulturę pracy i możliwość dobrania biegu. Dodatkowo przy 24x24 masz multikontroler. Rewers w dzoju, sterownie podnośnikiem i przednim tuż w dzoju. Jest dużo bardziej wygodny. Jak bierzesz nowy to warto te 20 tys dołożyć a resztę życia się nie męczyć. Też miałem brać classica ale po jeździe modelem profi wybór był oczywisty. 

  • Like 1
Opublikowano
11 minut temu, krzychu121 napisał(a):

W tym steyr co podałeś nie ma multikontrolera. Żeby byl multi to musi być skrzynia 24x24. Z takim wyposażeniem to 350 max 

Kolega ma 17x16 a ja 24x24 . Jak porównywaliśmy to jest przepaść jeśli chodzi o kulturę pracy i możliwość dobrania biegu. Dodatkowo przy 24x24 masz multikontroler. Rewers w dzoju, sterownie podnośnikiem i przednim tuż w dzoju. Jest dużo bardziej wygodny. Jak bierzesz nowy to warto te 20 tys dołożyć a resztę życia się nie męczyć. Też miałem brać classica ale po jeździe modelem profi wybór był oczywisty. 

No to rzeczywiście spora różnica myślałem, że classic też ma multi, więc tylko pod zamówienie, bo na placu nie ma.

Tylko, że mało czasu, bo do czerwca trzeba sie rozliczyć. 

12 minut temu, krzychu121 napisał(a):

W tym steyr co podałeś nie ma multikontrolera. Żeby byl multi to musi być skrzynia 24x24. Z takim wyposażeniem to 350 max 

Kolega ma 17x16 a ja 24x24 . Jak porównywaliśmy to jest przepaść jeśli chodzi o kulturę pracy i możliwość dobrania biegu. Dodatkowo przy 24x24 masz multikontroler. Rewers w dzoju, sterownie podnośnikiem i przednim tuż w dzoju. Jest dużo bardziej wygodny. Jak bierzesz nowy to warto te 20 tys dołożyć a resztę życia się nie męczyć. Też miałem brać classica ale po jeździe modelem profi wybór był oczywisty. 

Za tylko to wiadomo nie puszczą, może max z 10-15 ujdzie urwać.

Opublikowano

To szukaj case. Albo ostatecznie nh. Za te pieniądze bym nie wziął tego steyra. Jak ciągnik dostępny od ręki i od razu można go wziąć do roboty to jescze te 5-10 tys bym przepłacił ale już by na siebie zarabiał niż np czekać kilka miesięcy i przyjedzie po sezonie. Ale nie 50 tysięcy. Za 335 netto  z podobnym wyposażeniem był też na olx nh t6160. Z jakich okolic jesteś ? 

Opublikowano
23 minuty temu, krzychu121 napisał(a):

To szukaj case. Albo ostatecznie nh. Za te pieniądze bym nie wziął tego steyra. Jak ciągnik dostępny od ręki i od razu można go wziąć do roboty to jescze te 5-10 tys bym przepłacił ale już by na siebie zarabiał niż np czekać kilka miesięcy i przyjedzie po sezonie. Ale nie 50 tysięcy. Za 335 netto  z podobnym wyposażeniem był też na olx nh t6160. Z jakich okolic jesteś ? 

kuj-pom toruńskie

Opublikowano

Z tej ceny co podałeś jest dużo do urwania. Dzwoń w promieniu 150-200 Km i pytaj. Później jak już będziesz znał ceny to pytaj też o cenę serwisu, bo może się okazać ze ten dealer co masz do niego 150 km będzie tańszy jeśli chodzi o cenę roboczogodziny czy dojazd niż ten co masz do niego 30 km. Niektórzy drą po 600-700 zł za godzinę roboty a są też tacy co za 300 zrobią. 

Opublikowano
50 minut temu, krzychu121 napisał(a):

Z tej ceny co podałeś jest dużo do urwania. Dzwoń w promieniu 150-200 Km i pytaj. Później jak już będziesz znał ceny to pytaj też o cenę serwisu, bo może się okazać ze ten dealer co masz do niego 150 km będzie tańszy jeśli chodzi o cenę roboczogodziny czy dojazd niż ten co masz do niego 30 km. Niektórzy drą po 600-700 zł za godzinę roboty a są też tacy co za 300 zrobią. 

Obdzwoniłem sporo ceny są rozbieżne mało ogólnie maszym jest na placu, bardziej pod zamówienie.

Spróbuje ponegocjować jeszcze Case pume 150 bo mam najbliżej, a jak nie to może NH z Rolserwis, bo mają sporo zamówionych i na czasie będą zjeżdżać.

Opublikowano
Godzinę temu, krzychu121 napisał(a):

Z tej ceny co podałeś jest dużo do urwania. Dzwoń w promieniu 150-200 Km i pytaj. Później jak już będziesz znał ceny to pytaj też o cenę serwisu, bo może się okazać ze ten dealer co masz do niego 150 km będzie tańszy jeśli chodzi o cenę roboczogodziny czy dojazd niż ten co masz do niego 30 km. Niektórzy drą po 600-700 zł za godzinę roboty a są też tacy co za 300 zrobią. 

Ja to się trochę boję wziasc ciągnik od dilera co jest ode mnie 200 km. Weź potem przy dużej awarii do niego lawetuj ciągnik.

Opublikowano
14 minut temu, Boles napisał(a):

Obdzwoniłem sporo ceny są rozbieżne mało ogólnie maszym jest na placu, bardziej pod zamówienie.

Spróbuje ponegocjować jeszcze Case pume 150 bo mam najbliżej, a jak nie to może NH z Rolserwis, bo mają sporo zamówionych i na czasie będą zjeżdżać.

Jaka cena pumy ? W rolserwisie jak ceny ? 
 

 

4 minuty temu, Badwolf napisał(a):

Ja to się trochę boję wziasc ciągnik od dilera co jest ode mnie 200 km. Weź potem przy dużej awarii do niego lawetuj ciągnik.

Jak po gwarancji to i tak liczysz ktoś lawet i tak . A jak napisałem może się okazać że ceny serwisu mogą się różnić i o 300 zł. Wtedy niech spędza na tym ciągniku 20 godzin i już masz 6 tys za samą robotę. 

Opublikowano
33 minuty temu, Boles napisał(a):

Obdzwoniłem sporo ceny są rozbieżne mało ogólnie maszym jest na placu, bardziej pod zamówienie.

Spróbuje ponegocjować jeszcze Case pume 150 bo mam najbliżej, a jak nie to może NH z Rolserwis, bo mają sporo zamówionych i na czasie będą zjeżdżać.

W zip agro będziesz negocjować? Ja również kuj-pom. Szukam też pumy 150, dzwoniłem w wiele miejsc to ceny mniej więcej wszędzie podobne

Opublikowano
15 minut temu, tommy66692 napisał(a):

Co byście wybrali valtra t145 czy steyr 6150 Profi? Steyr lepiej wyposażony ale droższy, valtra wydaje mi się że jest masywniejsza 

Z jakim wyposażeniem valtra i steyr ? Ile cenią ? 
valtra napewno dużo wieksza a co za tym idzie mniej zwrotna. Na duży plus oddzielny zbiornik na hydraulikę. Ale opini nie ma jakichś super. Mulowata i są znane przypadki padających skrzyni mimo iż dużo się nie sprzedaje tych ciągników. 
Valtra masywny ciągnik do ciężkiej pracy w polu. Steyr oczywiście też sobie poradzi ale jest mniejszy gabarytowo więc bardziej zwrotny. Mimo iż sprzedaje się tego dużo. Profi, maxxum czy t6 to ludzie chwalą że są oszczędne i mało awaryjne. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v