Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, kibix napisał(a):

ja bym brał pneumatykę. Jednak co zamontują w fabryce to zawsze jest lepiej złożone. Ciągnik bez pneumatyki jest potem ciężki do odsprzedaży.

Bardzo ciekawy montaż. Ma ktoś takie coś u siebie zrobione? 

Mam jeszcze miesiąc na zastanowienie gdybym chciał coś dołożyć zanim ciągnik trafi na produkcję 

Opublikowano
4 godziny temu, kibix napisał(a):

ja bym brał pneumatykę. Jednak co zamontują w fabryce to zawsze jest lepiej złożone. Ciągnik bez pneumatyki jest potem ciężki do odsprzedaży.

Bardzo ciekawy montaż. Ma ktoś takie coś u siebie zrobione? 

Dealer masseya zrobił coś takiego bez zaworów międzyosiowych. 

Ostatnio jest o nim dość głośno 😁

Opublikowano
31 minut temu, pedro2 napisał(a):

Dealer masseya zrobił coś takiego bez zaworów międzyosiowych. 

Ostatnio jest o nim dość głośno 😁

i nawet będzie w interwencji w polsacie w poniedziałek chyba

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, pedro2 napisał(a):

Dealer masseya zrobił coś takiego bez zaworów międzyosiowych. 

Ostatnio jest o nim dość głośno 😁

Widziałem ten filmik. Na poważnie chodziło o ten sposób montażu skąd informacja w filmie o tym chyba nie wspominano ? 
Edit. Faktycznie objeżdżałem kolejny raz i wychodzi na to że mogło to być w taki sposób podłączane ale czy to miało wpływ na tą sytuację ciężko stwierdzić bo po założeniu zaworów osiowych problem u nich nie ustąpił. Dealer przy mnie zadzwonił do handlowca ładowaczy quick i zapewniał mnie że nie ma różnicy przy takim montażu i że na rynek amerykański oryginalnie case stosuje takie rozwiązanie ale ile w tym prawdy zaczynam się obawiać. 

Edytowane przez VaST
Opublikowano
20 godzin temu, semos napisał(a):

pneumatyka jest w standardzie to co ja będą demontować?

Jak zamawiasz według własnego  życzenia to nie jest w standardzie, u mnie mam case puma i zamawiałem bez pneumatyki , wcześniej miałem case maxxuma z pneumatyką i przez 14 lat ani razu nie było pod nią  nic podpięte 

  • Thanks 1
Opublikowano
3 godziny temu, VaST napisał(a):

Widziałem ten filmik. Na poważnie chodziło o ten sposób montażu skąd informacja w filmie o tym chyba nie wspominano ? 
Edit. Faktycznie objeżdżałem kolejny raz i wychodzi na to że mogło to być w taki sposób podłączane ale czy to miało wpływ na tą sytuację ciężko stwierdzić bo po założeniu zaworów osiowych problem u nich nie ustąpił. Dealer przy mnie zadzwonił do handlowca ładowaczy quick i zapewniał mnie że nie ma różnicy przy takim montażu i że na rynek amerykański oryginalnie case stosuje takie rozwiązanie ale ile w tym prawdy zaczynam się obawiać. 

Nie wiem. Wg mnie dealer chciał im zrobić po taniości żeby nie dokładać zaworów międzyosiowych, a że maszyna zbyt mocno zaawansowana to widzi, że gdzieś coś idzie "bokiem" i sypie błędy 

Chyba że faktycznie coś odwalili w elektronice przy dokładaniu. Polak na wszystko znajdzie sposób żeby obejść 😉

Przed zakupem jak wyceniałem claasa to za przygotowanie pod ładowacz, czyli samą konsolę i instalację ehr oryginalną pod dżojstik ciągnika było dopłaty ponad 10 tys grubo. Do tego ładowacz ok 30 tysi. Więc się nie dziwię, że ludzie i serwisy kombinują.

 

 

 

Opublikowano
22 minuty temu, pedro2 napisał(a):

Nie wiem. Wg mnie dealer chciał im zrobić po taniości żeby nie dokładać zaworów międzyosiowych, a że maszyna zbyt mocno zaawansowana to widzi, że gdzieś coś idzie "bokiem" i sypie błędy 

Chyba że faktycznie coś odwalili w elektronice przy dokładaniu. Polak na wszystko znajdzie sposób żeby obejść 😉

Przed zakupem jak wyceniałem claasa to za przygotowanie pod ładowacz, czyli samą konsolę i instalację ehr oryginalną pod dżojstik ciągnika było dopłaty ponad 10 tys grubo. Do tego ładowacz ok 30 tysi. Więc się nie dziwię, że ludzie i serwisy kombinują.

 

 

 

Same zawory międzyosiowe 15 netto dopłaty i nie wiem czy dobrze zrozumiałem, że musi być oryginalny ładowacz case żeby się w nie podłączyć. Proszę mnie poprawić jeżeli się mylę i byłbym wdzięczny za potwierdzenie jeżeli ktoś ma w taki sposób podłączone i mu to hula czy to jakaś faza testów żeby nie wrąbac się na minę, póki mam jeszcze możliwość na zmiany. 

Opublikowano
W dniu 6.12.2024 o 16:29, ahten napisał(a):

przejdzie jako 95 km. Na testach na walku ten model ma 85-88 km

ile tylko 88 km ? 

massey ferguson 5709M skrzynia 16x16 dyna 4, 3 pary wyjść hydraulicznych, podnośnik ehr, power control funkcja sprzęgła hamulcu, autodrive, zaczep automatyczny , przedni obciążnik, cena 265 tyś netto 

Jak myślicie ile jeszcze można zejść z ceną ?

Opublikowano
54 minuty temu, jan88 napisał(a):

ile tylko 88 km ? 

massey ferguson 5709M skrzynia 16x16 dyna 4, 3 pary wyjść hydraulicznych, podnośnik ehr, power control funkcja sprzęgła hamulcu, autodrive, zaczep automatyczny , przedni obciążnik, cena 265 tyś netto 

Jak myślicie ile jeszcze można zejść z ceną ?

To zalezy jak wyjdzie im na fabryce, slyszalem ze i kolo 80-82 km potrafi wyjsc z fabryki

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, jan88 napisał(a):

ile tylko 88 km ? 

massey ferguson 5709M skrzynia 16x16 dyna 4, 3 pary wyjść hydraulicznych, podnośnik ehr, power control funkcja sprzęgła hamulcu, autodrive, zaczep automatyczny , przedni obciążnik, cena 265 tyś netto 

Jak myślicie ile jeszcze można zejść z ceną ?

MF 5710 teoretyczne 100km na hamowni wykazał 83km aktualnie podciągnięte do 120 i jest już nieźle ale ogólnie ten program który był wgrany fabrycznie to porażka, turbina ladowala jak trzeba fizycznie a sterownik dopiero przy 1900 pokazywał jakiś moment ogólnie ustawienia fabryczne porażka chłopaki którzy robili mówili że takiego dziadostwa jak w MF nie ma nigdzie jeśli chodzi o fabryczne programy szwagier nh t5 robił też to mimo iż mniejsza pojemność to fabrycznie pokazał coś koło 90km i dużo lepszy moment obrotowy

3 minuty temu, tommy66692 napisał(a):

 

 

Edytowane przez tommy66692
Opublikowano
18 minut temu, tommy66692 napisał(a):

MF 5710 teoretyczne 100km na hamowni wykazał 83km aktualnie podciągnięte do 120 i jest już nieźle ale ogólnie ten program który był wgrany fabrycznie to porażka, turbina ladowala jak trzeba fizycznie a sterownik dopiero przy 1900 pokazywał jakiś moment ogólnie ustawienia fabryczne porażka chłopaki którzy robili mówili że takiego dziadostwa jak w MF nie ma nigdzie jeśli chodzi o fabryczne programy szwagier nh t5 robił też to mimo iż mniejsza pojemność to fabrycznie pokazał coś koło 90km i dużo lepszy moment obrotowy

 

to chyba najlepiej przed odbiorem od delera zamówić hamownie i nie odbierać jak nie będzie miał tej mocy co na papierze napisane

Opublikowano

Na pewno. 🤦

Jeszcze by rozpołowili żebyś zajrzał czy skrzynię dobrze poskładali.

12 godzin temu, VaST napisał(a):

Same zawory międzyosiowe 15 netto dopłaty i nie wiem czy dobrze zrozumiałem, że musi być oryginalny ładowacz case żeby się w nie podłączyć. Proszę mnie poprawić jeżeli się mylę i byłbym wdzięczny za potwierdzenie jeżeli ktoś ma w taki sposób podłączone i mu to hula czy to jakaś faza testów żeby nie wrąbac się na minę, póki mam jeszcze możliwość na zmiany. 

Danexy zakładają w 99% ładowacze sonarolu do maxxumow, ale też w większości robią to na mechanicznych rozdzielaczach i dżoj na linkę. Więc filozofii w tym nie ma. 

Ale gdzie to podłączają to nie wiem. Zadzwoń zapytaj 

Ale na linki już bym nie założył. Po całym dniu  ładowania ciężko jest piwo wieczorem wziąć do ręki 

Zawory międzyosiowe to i dżoj jest od razu taki, który to obsłuży. Więc swoje kosztuje. 15k niemało 

  • Like 1
Opublikowano
10 godzin temu, jan88 napisał(a):

ciekawe czy by sie na to zgodzili ?

Na bank nie

Aktualnie pewnie za chwilę będę stał przed wyborem nowego ciągnika i przez właśnie tą sytuację z MF to chyba zrezygnuje z tej marki i poszukam coś z cnh 

Opublikowano
Godzinę temu, pedro2 napisał(a):

Na pewno. 🤦

Jeszcze by rozpołowili żebyś zajrzał czy skrzynię dobrze poskładali.

Danexy zakładają w 99% ładowacze sonarolu do maxxumow, ale też w większości robią to na mechanicznych rozdzielaczach i dżoj na linkę. Więc filozofii w tym nie ma. 

Ale gdzie to podłączają to nie wiem. Zadzwoń zapytaj 

Ale na linki już bym nie założył. Po całym dniu  ładowania ciężko jest piwo wieczorem wziąć do ręki 

Zawory międzyosiowe to i dżoj jest od razu taki, który to obsłuży. Więc swoje kosztuje. 15k niemało 

Przy podłączeniu się w wyjścia elektrohydrauliczne też będę używać joysticka oryginalnego nie zewnętrznego na linki tylko ciekawi mnie czy jeżeli jest to podpięte pod zawory międzyosiowe przy dociskaniu dźwigni mocniej ładowacz będzie podnoszony szybciej czy będzie to działać na zasadzie on/off jak przy wpięciu w wyjścia elektrohydrauliczne, coś czytałem że  ciągnik można wyposażyć w zawory międzyosiowe proporcjonalne i w zależności od nacisku przepływ się zmienia ale chyba trzeba do tego dodatkowo dopłacić bo w standardzie tego pewnie nie ma. Może ktoś się wypowie czy u niego tak działa w standardowych zaworach międzyosiowych czy na zasadzie on/off czy w zależności od siły nacisku przepływ oleju się zmienia.

Opublikowano

No fakt, tak to się nie da pracować. Przepływy zmienisz sobie na monitorku, ale do ładowacza trzeba żeby zmienny przepływ działał proporcjonalnie do siły nacisku na dżoju. 

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, ahten napisał(a):

To zalezy jak wyjdzie im na fabryce, slyszalem ze i kolo 80-82 km potrafi wyjsc z fabrykii

I to się zgadza wg danych technicznych tego modelu

Max power PTO shaft 62kW x 1.36= ok. 85KM

Screenshot_20241115_181107_Chrome.jpg

Edytowane przez WojtekBuawski

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v