Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
12 godzin temu, alfa napisał(a):

Ta co ja mowie ma kolega może taka jest się trafiła. Lada chwila będzie na olx. Ja testowałem t 175 pare dni temu to powiem Ci ze z  718 i 6r 155 nawet nie ma polotu 

T175 ma silnik 7.4 litra, jego trzeba po prostu od razu kręcić na te 220 kucy i 1000 momentu to wtedy dopiero zacznie chodzić.Tak przynajmniej specjaliści na youtubie twierdzą.

Sam planuje na modernizację zakup ciągnika w okolicach 170 koni i od samego początku nastawiony byłem własnie na Valtre t175 jednak z biegiem czasu zaczynam bardziej się pochylać w stronę Case Pumy ewentualnie bliźniaczego Steyera gdyby była lepsza oferta, New holland mi się nie podoba w środku a pewnie będzie najtańszy. 

Opublikowano

Te czasy gdzie nh był majtanszy się skończyły. Teraz zależy od dealera który z tej trójki sprzeda najtaniej. Wszystko jest niby to samo. Tylko kabiny się różnią w nh od case i steyra. No i case i steyr dają 3 lata gwarancji a nh rok. 
A co do valtry i kręcenia jej. Skoro w fabryce wiedzą że to padaka i nic z tym nie robią to według mnie jakaś część nie wytrzymuje podnoszenia mocy. I żeby za jakiś czas nie było wysypu awarii. Zresztą już dużo jest informacji na temat padających skrzyń. A ten ciągnik nie jest jakiś mega popularny żeby sprzedawało się go bardzo dużo 

Opublikowano
27 minut temu, maniek0987 napisał(a):

Sam jestem po wycenach ciągników tylko wszystkie kolo 185 koni i to nie prawda że nh daje krótsza gwarancję. Bo wszystkie mają 3 lata gwarancji.

Podaj nazwy ciągników i na jakie kwoty Ci wycenili.

 

Opublikowano
47 minut temu, maniek0987 napisał(a):

Sam jestem po wycenach ciągników tylko wszystkie kolo 185 koni i to nie prawda że nh daje krótsza gwarancję. Bo wszystkie mają 3 lata gwarancji.

Tylko w nh za każdy rok 8 netto 

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Puma 185cvt afs 740, steyr absolut 200 w nowej kabinie też 740, nh t7230 760, john 6r175 800 i mf 8s205  820. Wszystkie kwoty netto z nawigacja rtk itp. Tylko bez przedniego womu i bez skóry w środku. W mf to wersja excllusiv. Wszędzie skrzynie bezstopniowe. 

Edytowane przez maniek0987
  • Thanks 1
Opublikowano
4 godziny temu, maniek0987 napisał(a):

Puma 185cvt afs 740, steyr absolut 200 w nowej kabinie też 740, nh t7230 760, john 6r175 800 i mf 8s205  820. Wszystkie kwoty netto z nawigacja rtk itp. Tylko bez przedniego womu i bez skóry w środku. W mf to wersja excllusiv. Wszędzie skrzynie bezstopniowe

Za taką kasę wziąłbym Axiona 830 -850. NH w starej kabinie to jakiś żart. 

Opublikowano

 

44 minuty temu, odrion napisał(a):

Za taką kasę wziąłbym Axiona 830 -850. NH w starej kabinie to jakiś żart. 

Ale ten nh jest w nowej. W starej pewnie taniej. Wszystkie te ciągniki na zamówienie. Nie brałem pod uwagę ciągników z placu. Zależy mi na skrojeniu ciągnika takiego jak chce. W tych z placu zawsze coś mi brakuje. Nie wiem jak wychodzi claas to nie powiem.

  • Like 1
Opublikowano
22 godziny temu, Pronar82a napisał(a):

W Claasie macie silnik FPT czyli ten sam co jest w Case, Styer i New Holland. 

 

Silniki te same ale ich zestrojenie inne. W Claasie moment jest praktycznie od początku wysoki. Tak nawet podają w testach porównawczych. 

22 godziny temu, krzychu121 napisał(a):

To ile zapłaciłeś za claasa? Dziwne że case był droższy 

Suma sumarum wyszło 435tys. Z ładowaczem, przednim TUZ i WOM i nieco na wyższym standardzie.
Za Vestruma mi powiedział podobną cenę ale ładowacz był ten nieco "słabszy", z poziomowaniem mechanicznym.
Niestety te Ariony (jak i MF) nie mają niezależnych hamulców na przednie koła, a bardzo mi na tym zależało, jednak dałem się przekonać, że sprzęgło tarczowe mokre odłącza napęd od razu po odpuszczeniu pedału hamulca, a nie jak sprzęgło kłowe w moim NH TD5 (pożal się Boże nad tym ciągnikiem).
Grupa CNH ma te niezależne hamulce jak i hamulec górski w opcji. 
Wszystko mający jest też DeutsFahr , ale ma także najmniejszą pojemność silnika, co go skreśla. 

Opublikowano (edytowane)
55 minut temu, proxima95 napisał(a):

Silniki te same ale ich zestrojenie inne. W Claasie moment jest praktycznie od początku wysoki. Tak nawet podają w testach porównawczych. 

Suma sumarum wyszło 435tys. Z ładowaczem, przednim TUZ i WOM i nieco na wyższym standardzie.
Za Vestruma mi powiedział podobną cenę ale ładowacz był ten nieco "słabszy", z poziomowaniem mechanicznym.
Niestety te Ariony (jak i MF) nie mają niezależnych hamulców na przednie koła, a bardzo mi na tym zależało, jednak dałem się przekonać, że sprzęgło tarczowe mokre odłącza napęd od razu po odpuszczeniu pedału hamulca, a nie jak sprzęgło kłowe w moim NH TD5 (pożal się Boże nad tym ciągnikiem).
Grupa CNH ma te niezależne hamulce jak i hamulec górski w opcji. 
Wszystko mający jest też DeutsFahr , ale ma także najmniejszą pojemność silnika, co go skreśla. 

Dawno kupiłeś? Na jakiej skrzyni ten Claas ? 
W tej cenie to byłby maxxum 

Edytowane przez krzychu121
Opublikowano
3 godziny temu, robert1226 napisał(a):

Bo moc w każdym ciągniku trzeba umieć wykorzystać dużo zależy od operatora co z tego że maszyna gwizda jak maszynista piz*a .

Też widzę że moja ma moc .

Nie będę polemizował bo wydaje mi się że kolega to dobry operator i zachęcam bo jest możliwość przetestowania 6120 m i wtedy każdemu oczy się otworzą  . Przyśpieszenie od 0 do 42 przyspieszenie od 20 do 42 przyspieszenie z beczka w pługu to samo. Zachęcam nawet osoby nie planujące zakupu. W okolicznej wsi posiadacz 6190 czy 6195 r zakupił t235 to mówi że wół nad woły że john deere rozszarpal by valtre jest też sporo innych co to potwierdzaja a są tacy co pracowali jakimiś ciągnikami starymi o nie dużej mocy kupili n135 czy t144 czy też inne valtry i mówią szatan nie traktor. Ja miałem już 4 na testach i nie ukrywam podiba mi się wygodna na poduszce t. Ale niestety mocą to do jd nie ma podejścia żadnego 

  • Thanks 1
Opublikowano
13 godzin temu, rolnik7733 napisał(a):

A ja będę przeciwny waszych wypowiedzi i powiem że valtra g 115 ma moc i świetnie sobie radzi z tą przyczepą. 

IMG_20240618_124609.jpg

Te świetnie to zależy co kto wymaga. Mam ciągnik 100 km i jak trzeba to pracuje z prasoowijarka. I też jestem zdania że sobie z nią świetnie radzi bo wogole daje rade pracować z tą maszyną. A jak zapnę 150 km w 6 cyl to robota idzie 2x szybciej to też można powiedzieć że sobie świetnie radzi. Nie dawno kupiłem ciągnik który ma 170’km na wom i będę go później kręcił pod 200 km to wogole będzie świetnie sobie radził. 
I tak samo ciągnik na zdjęciu. Pracuję bo musi. Ale wydajności tam napewno nie ma 

  • Thanks 1
Opublikowano
22 minuty temu, farcry90 napisał(a):

A czy ktoś z szanownego tu grona posiada Case Puma w skrzyni full powershift i może ją nie jako ocenić jak z usterkowością?

 

Mam "duża" pumę 4000 godzin. Usterki wtrysk do wymiany( takie wtryski idą do busów więc normalnie w motoryzacyjnym kupisz za 1/3 ceny serwisu) , przełącznik od elektrozaworu. Ciągnik jest używany do pługa,bezorkowca i rozrzutnika. Przy kupnie sugerowałem się głównie cena/wygoda/odległością mod serwisu. Paproki z serwisu pokazały że nic nie umieją i tego kryterium już bym pod uwage nie brał. Kultura pracy skrzyni jest gorsza jak np w MF. Za to ma bardzo dobre opinie za niezawodność. Ogólnie ciągnik toporny ale kupiłbym bez zastanowienia jeszcze raz. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v