Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dnia 30.09.2024 o 11:45, krzychu121 napisał:

Nh t6.160 skrzynia electro 17x16, przedni tuz i wom, miękka oś i kilka innych rzeczy za 385 netto. Placowy. Spoko cena ? Za dynamica z podłokietnikiem jakieś 22 netto dopłaty 

dynamic T6.160 wyskakuje reklama na FB za 399 i 3 lata 0% finansowania

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Nh t7.165s przedni tuz wom, amortyzowana oś i kabina, łącznik hydrauliczny, odciągi automatyczne i reszta podstawa za 405 netto, skrzynia 19x6, pompa 110

steyr 6145 395 netto, tyle że na skrzyni 24x24 z pełnym automatem, pompa 150, dodatkowo obciążnik 1000 kg, Ogumenie w obydwu takie same 540 r28 i 650 r38. Ten Steyr zwrotniejszy i bardziej kusi. Co myślicie? 

Edytowane przez krzychu121
Opublikowano
4 godziny temu, krzychu121 napisał:

Nh t7.165s przedni tuz wom, amortyzowana oś i kabina, łącznik hydrauliczny, odciągi automatyczne i reszta podstawa za 405 netto, skrzynia 19x6, pompa 110

steyr 6145 395 netto, tyle że na skrzyni 24x24 z pełnym automatem, pompa 150, dodatkowo obciążnik 1000 kg, Ogumenie w obydwu takie same 540 r28 i 650 r38. Ten Steyr zwrotniejszy i bardziej kusi. Co myślicie? 

Nh to dużo większy ciągnik. Z pługiem 5 sobie poradzi, czy innymi cięższymi maszynami. 

Opublikowano

Wiem że jest większy. Ale mi aż taki duży właśnie nie potrzebny bo potrzebuje bardziej zwinnego ciągnika a ten steyr naprawdę dobrze skręca mimo opony 540 z przodu. Wagowo to około tony różnicy więc i w spalaniu będzie różnica. Jakbym ciągał wspomniany plug 5 skib i inne większe rzeczy to bym się zastanawiał ale jak ten ciągnik ma chodzić z zestawem kosiarek przód i jedna z tyłu, beczka 12 tys, prasoowijarka i bezorkowiec 2.5 m to bez problemu podoła. Teraz też mam ciągnik 150 km i daje radę więc ten  tez powinien. A zawsze można będzie go podkręcić na 165-170 km nominalnej i 200 z boostem. A i bardzo ważna też jest gwarancja. Nh ma roczną a steyr 3 lata albo 2000 godzin 

Opublikowano
5 godzin temu, krzychu121 napisał:

Nh t7.165s przedni tuz wom, amortyzowana oś i kabina, łącznik hydrauliczny, odciągi automatyczne i reszta podstawa za 405 netto, skrzynia 19x6, pompa 110

steyr 6145 395 netto, tyle że na skrzyni 24x24 z pełnym automatem, pompa 150, dodatkowo obciążnik 1000 kg, Ogumenie w obydwu takie same 540 r28 i 650 r38. Ten Steyr zwrotniejszy i bardziej kusi. Co myślicie? 

Za 385 kupisz z przednim tuż sztajera miałem taką oferte

Targuj sie

Opublikowano
5 godzin temu, krzychu121 napisał:

Nh t7.165s przedni tuz wom, amortyzowana oś i kabina, łącznik hydrauliczny, odciągi automatyczne i reszta podstawa za 405 netto, skrzynia 19x6, pompa 110

steyr 6145 395 netto, tyle że na skrzyni 24x24 z pełnym automatem, pompa 150, dodatkowo obciążnik 1000 kg, Ogumenie w obydwu takie same 540 r28 i 650 r38. Ten Steyr zwrotniejszy i bardziej kusi. Co myślicie? 

Skrzynia w nh (według mojej oceny) jest lepsza. Bardziej przejrzysta. Mam ciągniki i z 19/6 i z 24/24. 19/6 bez sprzęgła między zakresami, druga już trzeba sprzęgło wcisnąć. Poza tym, różnica w przełożeniu między wstecznym a do przodu, to tylko trzy stopnie. Jest to uciążliwe na wyższych zakresach. Ogólnie również z tych dwóch ciągników wybrałbym stejera, ale ze skrzynią 19/6

Opublikowano (edytowane)

nie ma steyrow Profi z taką skrzynią

są z 17x16 (ewentualnie 16x16), a to w porównaniu zarówno do  do 24x24 jak i 19x6 jest bubel.

Edytowane przez nunu85
  • Like 2
Opublikowano
11 minut temu, bezbarwny napisał:

Skrzynia w nh (według mojej oceny) jest lepsza. Bardziej przejrzysta. Mam ciągniki i z 19/6 i z 24/24. 19/6 bez sprzęgła między zakresami, druga już trzeba sprzęgło wcisnąć. Poza tym, różnica w przełożeniu między wstecznym a do przodu, to tylko trzy stopnie. Jest to uciążliwe na wyższych zakresach. Ogólnie również z tych dwóch ciągników wybrałbym stejera, ale ze skrzynią 19/6

W tym steyerze sprzęgło jest w guziku i tylko pomiędzy zakresami się przełącza. Czyli po a8 i b8. A tak to wszystko guzikiem. I fajna funkcja jest też to że z dzoja zmienia się kierunek jazdy. Ciągnik fajnie wychamowuje, zatrzymuje się a potem zmienią kierunek. 
W nh kierunek jazdy zmienia się rewersem. I też trzeba zakresy zmieniać ze sprzęgłem w guziku. Dziś jeździłem tym nh to jak doszedł do któregoś biegu to dawał sygnał akustyczny że trzeba nacisnąć sprzęgło w guziku i dopiero przerzucał na kolejny bieg 

4 minuty temu, robert1226 napisał:

Steyr miał być 4125 , a jest valtra G115.

Do tego styera to pewnie trzeba porównać jakaś valtre seri T zeby  miała silnik 6 cyl. A to pewnie już z 500 netto z takim wyposażeniem jak ja chce 

Opublikowano (edytowane)

Tak twierdził handlowiec że skrzynia 19x6. Nie pamiętam przy jakich biegach trzeba było użyć guzika ale zapiszczało napewno w pewnym momencie i trzeba było te sprzęgło wcisnąć. Może to wersja bez automatyki skrzyni? Nie jeździłem wcześniej takim ciągnikiem więc nie wiem. To 19x6 od 18x6 różni się tylko nad biegiem czy też przy tej 18x6 trzeba tego sprzęgła w guziku używać ? 

Edytowane przez krzychu121
Opublikowano
45 minut temu, bezbarwny napisał:

@krzychu121, jesteś pewien, że w nh to 19/6, a nie 18/6?

Mam dwa Case. Pumę 170 i maxuma 125. Oba na mulitikontrolerze, więc zmiana kierunku i przy kierownicy, i w dżojstiku. w pumie skrzynia 19/6 i bez sprzęgła między zakresami. 

Jak oceniasz tego Maxxuma? Kupiłbyś drugi raz ?

Opublikowano
1 godzinę temu, robert1226 napisał:

Steyr miał być 4125 , a jest valtra G115.

Jedzie ta valtra ? Bo kumpel ma to mocowo tragedia jest . Na asfalcie słaba jak cholera i w polu to samo dodatkowo coś się w polu włącza chwilowo że jeszcze bardziej traci moc . Jego sąsiad ma John Deere 6110 to przepaść mocowa bo jeśli chodzi o kabinę to chyba wybrałbym valtre 

  • Thanks 1
Opublikowano
10 godzin temu, alfa napisał:

Jedzie ta valtra ? Bo kumpel ma to mocowo tragedia jest . Na asfalcie słaba jak cholera i w polu to samo dodatkowo coś się w polu włącza chwilowo że jeszcze bardziej traci moc . Jego sąsiad ma John Deere 6110 to przepaść mocowa bo jeśli chodzi o kabinę to chyba wybrałbym valtre 

A czemu ma nie ciągnąć? 

Po drodze przyczepę 10 ton dobrze nie czuje jej , w pługu 3 skiby na ciężkiej ziemi rozstawiony na max tj ok 160 cm 8-9 km/ h w talerzowce kompaktowej 3 m chodzi aż miło itd .

Opublikowano (edytowane)

valtry mają zawyzona  moc ...po za tym w ciężkiej ziemi żaden ciągnik tej mocy nie pójdzie 9 km /h ...więc bajaj dzieci w przedszkolu ...

sąsiada miała mieć 180 koni ..jak wezwał hamownie to ledwie 155 wypocila ....serwis oświadczył że one tak mają 🤣🤣🤣

Edytowane przez Bogdan_ja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v