Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zaskoczę Cie @micki -te wszystkie w.w. linki do "taboretków" to właśnie "typ Grammera" jak podaje ciapkowa instrukcja- poprzednikiem było siedzenie znane z U-28 czyli mocowane na resorze-swoją drogą niezwykle wygodne jeśli praca w nim nie przekracza 3-4 godzin, a to dlatego że oprócz tłumienia góra-dól kompensowało również ruchy boczne;)

Opublikowano

Kolego to jest twoje lub dziadkowe miejsce pracy więc nie żartuj i nie pokazuj czegoś co kosztuje 200-300 zł. To nie realne aby na tym można było siedzieć nie mowie o pracy. Słabo dbasz o dziadka.

Opublikowano

Kolego @ahme999 http://moto.allegro.pl/grammer-siedzenie-ciagnikowe-ciagnika-ds-44-1-b-i2241332809.html tutaj masz orginalne siedzenie Grammera,firmy Grammer a nie typ grammer. więc chyba jest różnica w porównaniu do tych u góry ;) Chocby cena. :) Co do siedzeń miskowych fakt jakoś strasznieniewygonde nie były i napewno lepiej tłumiły nierówności, problemem był brak oparcia, co powodowało własnie po paru godzinach pracy, że Cię srasznie kręosłup bolał.

p.s @ ahme999: miki nie micki ot taki drobny szczegół ;)

Opublikowano

Pardon @miki -zwracam honor za te przekręcenie :) jednak tysiąc zeta za taki stołek na którym jest choćby i ręcznie naklejana plakietka GRAMMER to jak dla mnie co najmniej rozrzutność :D

Opublikowano

Szczerze to za to siedzenie Grammera co jest w linku to bym nie dal 1000 zł. Jak dla mnie nie ma zbyt wielkiej róznicy w budowie od tego za 200 zł. Wiem ze niektórzy mnie wyśmieja ale takie jest moje zdanie :)

Opublikowano

ja w swojej 40 stce miałem orginalne, zachciało mi się lepszego siedzenia, i kupiłem takie jak kolega w pierwszym poście podał to nie dzielone, niby okazyjnie ale już wiem chyba dlaczego ktoś chiał się go pozbyć :D no to może zalety: nie powiem bo jest wygodne, koniec zalet, heh wady: siedzi się wysoko, musiałem odpiąć jedną sprężyne bo jak wciskałem sprzęgło i hamulec to podnosiło się ze mną do góry( regulacja nic nie dała) mogło by być wyższe oparcie :( no i skrzypi :( ale teraz już je troche ogarnołem i może być :)

Opublikowano (edytowane)

@ahme999- spoko nic się nie stało ;)

Wkleiłem linka do najtańszego siedzenia Grammera jakie znalazłem ;) czy ono tyle warte nie wiem, szczerze mówiąc sam bym się głęboko zastanowił nad zakupem siedzenia za 1000 zl do ciągnika który jest wart kilkanaście tys. zł :) Co do tych sprężyn co pisał kolega @sebo1986 to ja potwierdzam w 100%, to chyba dla ludzi co ze 150 kg waża jest zrobione. Choc po wymianie na mniejsze ( w sensie słabsze) to nawt całkiem całkiem można jeździc, a i po wysmarowaniu olejem bo zgrzypi to niemiłosiernie :) Więc moim zdaniem to najlepiej dorwac gdzieś to stare siedzenie Grammera co montowali o doprowadzic je do stanu urzywalności jak się w te nowe bawic. A i zapomniałem dodac, że po zakupie siedzenia i wspornika to mi dziury nie pasowały w siedzeniu i nie szło przykręcic.

Edytowane przez miki20
Opublikowano (edytowane)

sebo1986 te siedzenia co były w 40 były bardzo wygodne.Jak się założyło nowy pokrowiec to lepiej jak na w tych nowych

 

Koledzy może podesłali byście linki na siedzenia które waszym zdaniem warto kupić.Tylko nie takie po 1000 zł :P

Edytowane przez Jarecki94
Opublikowano

Wiem i właśnie raczej odradzałbym kupno tych wynalazków tylko doprowadzić stare do stanu urzywalności i bedzie git..

teraz troche żałuje że tak nie zrobiłem, no ale co zrobić, człowiek się uczy na błędach, jak mnie będzie denerwować to siedzenie do odnowie stare ;)

a i mi też otwory nie pasowały, musiałem wywiercić w innych miejscach ;(

Opublikowano

Witam.

Te imitacje siedzeń które teraz są na rynku nie nadają się do pracy przez cały dzień siedząc na nim w ciągniku,co najwyżej kilka godzin.W tym przypadku szkoda waszego zdrowia.Co z tego ,że zaoszczędzicie pieniędzy na siedzeniu a zdrowia wam nikt nie zwróci. Jak ktoś użytkuje ciągnik nie często i długo nim nie robi może sobie kupić te tańsze siedzenie.Natomiast jeżeli dużo czasu spędzacie w ciągniku to radzę się zastanowić i pomyśleć czy nie warto kupić coś lepszego i mieć choć odrobinę komfortu z siedzenia na nim a nie tylko mękę i chory kręgosłup.

Osobiście mam w c 360 siedzenie oryginalne z Kunowa(zmieniane na nowe 15 lat temu) wymieniłem na nim poduszkę i założyłem amortyzator od malucha, rewelacji nie ma ale wygodnie sie siedzi i coś tam amortyzuje.

W zetorze mam siedzenie najzwyklejsze na sprężynie i amortyzatorze,dałem tylko do obszycia poduszki i powymieniałem łozyska na prowadnicach ,oraz olej w amortyzatorze i nie ma porównania z tym co jest w c 360 o niebo wygodniej się siedzi i amortyzuje .

Poszukałem tak na szybko i znalazłem dwa takie siedzenia jedno z Kunowa http://www.sklep-gre...oducts_id/14276

I drugie takie jak mam w zetorze czeskie

http://moto.allegro....2211409310.html

 

Oczywiście są później siedzenie pneumatyczne to jeszcze lepszy komfort tylko że kosztują naprawdę duże pieniądze i jak montować takie to nie do c 360 a jakiegoś nowego ciągnika.

Takie jest moje zdanie na ten temat i nie narzucam nikomu ,że ma się z tym zgadzać.

Opublikowano

Ja zmieniałem ostatnio siedzenie w C-360 i znalazłem ważną zależność między siedzeniami z importu (na Kunowskie nie mam kasy), jak rozpoznać wygodne siedzenie :) Kupiłem dwuczęściowe - w sklepie mieli dwa - wizualnie podobne i w podobnej cenie - jedno było typowo wg mnie chińskie, drugie możliwe, że też ale możliwe że skądinąd. Jak je rozpoznać? Chińskie jest wąskie - takie na małą pupeczkę chińczyka :) Sprawdzone info!!

Opublikowano

W 60-ce jest ten problem że pod fotelem jest wysoko i trudno tam coś wykombinować rozsądnego. Ja mam fotel na sprężynach z hydraulicznym amortyzatorem. Urwał sie skubany w zimie i jedno co powiem że przejeżdźic jednorazowo 13 godzin na samych sprężynach to koszmar. Skaczesz jak diabli raz góra raz dół, plecy tak bola że wyrobć nie idzie. Przyspawałem amora spowrotem i jak ręką odjął. Pogłówkować troche i założyć choć by najtańszy amorek ruski. Na prawde dużo to pomaga.

Opublikowano

Czytając wasze wypowiedzi wpadłem na taki pomysł żeby poszukać tapicerza co by mi obszył stare siedzenie. Prawdopodobnie wyjdzie taniej lepiej i tyłek może się nie spoci:) Co wy na to?

Opublikowano

U mnie wywaliłem siedzenie ze 40 stki to była tragedia kupiłem pokrowiec z gąbką bo chciałem podratować ogólnie zero amortyzacji i siedzi sie jak na kiblu kupiłem używanego grammera z regulacją przód tył wymieniłem w nim amortyzator,odbojniki przesmarowałem i jest igła niema porównania tylko kierownice musiałem zmienić na wysoką

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam takie pytanie czy ma ktoś z was przy c-360 siedzenie grammera regulowane przód tył z taką prowadnicą bodajże do c-330m też takie montowali.

Przy ostatnim remoncie skombinowałem ojcu za 100 zł używke bo miał takie niskie z 4011 to była tragedia no ale na tym daleko mam do sprzęgła i hamulca a zamontowałem go na orginalnym wsporniku jak wy macie te siedzenia w orginale zamontowane

wkleje fote tego siedzenia

post-48053-0-59216800-1360765691_thumb.jpg

post-48053-0-03062200-1360765915_thumb.jpg

Edytowane przez heniek47150
Opublikowano (edytowane)

ja mam ww C-360 regulacje przód tył z taką płytom jak jest u Ciebie ale ja mam siedzenie trochę inne starszego typu z 1980 to co Ty masz jest nowszego typu

Edytowane przez bartek1992
Opublikowano (edytowane)

Zaznaczam że na tej prowadnicy mam siedzenie na maksa do przodu i jest za daleko , wspornik jest przykręcony na cztery ostatnie szpilki na kaczce

post-48053-0-68873700-1360771717.png

Edytowane przez heniek47150

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez agi
      Witam
      jak w temacie: 
      co sądzicie o tym zetorku zamiast c 360 do ok 30 ha na ciężkich glinach, chodzi o stosunek masy  ciągnika (mniej niż 3 tony) do udźwigu wiecej niż 1500 kg.. wiadomo
      do tego koszty i komfort żeby się dało wytrzymać,naped 4x4
      https://www.olx.pl/oferta/zetor-4x4-zetor5748-oryginal-CID757-IDyXOkx.html#1eb0c561ee
      zetor 5748
      Alternatywy
      ciągnik fiat jak 666 czy inne podobne parametry jednak droższe części np. sprzęgło wom z 5 tys, a zetor z 2 tys..
      ten zetor https://www.agrospis.pl/ciagniki/zetor-5711/opinie
      http://www.tractordata.com/farm-tractors/001/7/6/1763-zetor-5711.html
      ps szoda że nie ma  4-ro cylindrowy silnik perkinsa w zetorach https://www.agrofoto.pl/forum/topic/33045-zetor-z-silnikiem-perkinsa/ :-( 
      chyba że zetor 7048A 
      lub ten zetor http://www.tractordata.com/farm-tractors/009/9/2/9928-zetor-major-ht-55.html
      http://www.tractordata.com/farm-tractors/006/4/8/6480-new-holland-boomer-4055.html
      http://www.tractordata.com/farm-tractors/000/7/7/771-massey-ferguson-275.html
       
      koszt 20-30 tys
    • Przez eddi87
      Panowie do 3-4 tys jakiej dwójki obrotowej szukać co by dokupił do niej jeszcze odkladnie, piersi, lemiesze.
    • Przez MarcelJaros
      Witam 
      Wykonuje ktoś z Was zabiegi ochrony roslin c360 i opryskiwaczem biardzki 15m? Interesują mnie wydajnościi cieczy l/ha jakie Wam wychodzą w praktyce 
      Mam zamiar pryskać 250-300l/ha  . Bedę robił osobiście kalibracje ale chciałem wiedzieć dla porównania 
      Z góry dzięki
    • Przez Fredovsky
      Witam. Mam problem mam problem z hamulcami w c-360. Ostatnio wymieniałem cylinderek w prawym kole wszystko złożyłem, ale ciągnik nie hamuje (ma lekkie spowalniacze). Jak kręciłem piastą dawały radę zatrzymać ale podczas jazdy mają zbyt mało siły. Układ jest odpowietrzony wg. mnie po naciśnięciu pedałów(chodzą z lekkim oporem i odbijają) płyn leci strumieniem z odpowietrzników. Więc moje pytanie czy jest jakaś regulacja na tych cylinderkach bądź jakiś inny sposób na ustawienie tego?
    • Przez majes
      każdej wiosny mam problem z rozsianiem nawozu. Mam podmokłe ziemie. Do tej pory czasami udało się rozsiać po przymrozku. teraz mamy zakaz stosowania przed 1 marca i efekt taki że mamy zaraz kwiecień, a u mnie nie mam mowy z wjechaniem w pole, rośliny aż proszą się o zasilenie nawozem.
      Chciałem założyć bliźniaki ale zastanawiam się nad zbudowaniem napędu gąsienicowego. Efekt końcowy chciałbym żeby był taki :)

      Gość tu ma na sprzedanie gotowy ale cena spora.
      https://www.olx.pl/oferta/naped-gasienicowy-CID5-IDjV5gr.html#3580abf2ca
      Trochę zabawy w warsztacie ale powinno się udać. Znacie może kogoś kto wykonał już taki napęd?
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v