Skocz do zawartości

international 844


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam wszystkicj jestem nowym posiadaczem ihc 844 78 rok 4x4.

Facet od którego kupiłem mowił ze robił w nim remnt i ze jest na dotarciu w domu po paru pracach polowych podłączylem zegar cisnieia oleju na stałe i po kazało na rozgrzanym oleju na obrotach 0.3 bara a na gaz max opór 2.5 bara.....
Co tam mogło sie stac czy zle cos złozył??
Moze pompa olejowa?
 Mógłby mi ktos powiedziec co zrobic z tym fantem traktor jako tako ma moc nie dymi ładnie pracuje

Opublikowano

Remont remontowi nie równy, może tylko pierścienie wymienił. Za ciśnienie w silniku nie tylko pompa odpowiada, ale wał i panewki itp. Przy tak małym ciśnieniu może się okazać że nie wszędzie ten olej dociera, np do klawiatury....

Opublikowano (edytowane)

Wdg. danych przy temperaturze oleju 90-100stC na biegu jałowym ciśnienie oleju ma wynosić minimum 0,9bar, na obrotach po generalnym obrocie 3bar-2,5bar

Zacznijmy od tego jaki tam wgl olej jest zalany, ewentualnie zmień olej, sprawdź spuszczony olej magnesem i rozetnij filtr . A później to już tylko miska w dół sprawdzić pompę i oringi na smoku jak i samego smoka i ewentualnie stopy po kolei i do panewek luknij.  Jak chcesz wieczorem napisz priv to ci poprzesyłam dane do weryfikacji stanu pompy olejowej tylko wyślij kod silnika 

 

P.S. Wiesz pomyśl trochę, chłop zrobił remont, chwile podocierał i sprzedaję? to jest Polska, myślę że wsadzić parę lub parenaście tysięcy w remont i sprzedać ciągnik? aaaa dobra sprzedam ciągnik, ale najpierw dołożę kilka tysi żeby kupiec był zadowolony..

A swoją drogą te silniki w internationalach ogólnie pięknie pracują, no w życiu byś się nie spodziewał że w środku trup jest. Serio te silniki pięknie pracują.

Ej a weź zmień przewód i manometr i sprawdź na innym, raz mi się zdarzyło że po remoncie silnika pierwsze odpalenie i ciśnienia brak i chciałem już grzebać ale zmieniłem manometr i przewód i  ufff się okazało że ciśnienie wzorowe

 

Edytowane przez Agrorozkminiacz
Opublikowano

Dzwoniłem do niego mowił ze była wydmuchana uszczelka, rozebrał i zobaczyl ze jedna tuleja byłą rysa chyba czy cos to zmienił ta jedną tuleje i zajrzał do panewek  i na jednej korbie była panewka porysowana to tylko jedna zmienił bo reszta ok byla i uszczelniacze wału nowe.
Ciśnienie na tłokach mierzył to mowił ze jest prawidłowe.
Tyle wiem co mi powiedział a jaka jest sytuacja autentycznie
traktor zalałem turtusen i filtr oleju nowy.Manometr raczej dobry bo wczesniej na obrotach po rozgrzaniu kontrolka migałą to załozyłem rdugi czujnik tez migałą i załozyłęm zegar i pokazało włąsnie niskie ciśnienie.
Narazie na takich parametrach zaorałem nim 6 hektary pola i nic sie nie zmianiło.
Koleś mówił zeby nic nie grzebac tylko jezdzic

A prawda jest ze do zdjecia miski olejowej trzeba przodem odjeżdżać, bo śrubki u góry od przodu są?? 

Opublikowano
32 minuty temu, jurus144 napisał:

A prawda jest ze do zdjecia miski olejowej trzeba przodem odjeżdżać, bo śrubki u góry od przodu są?? 

Pytanie do poprzedniego właściciela, skoro wymieniał panewkę to pewnie wie czy trzeba odjeżdżać przodem, czy też nie....

Opublikowano

no trzeba odjeżdżać przodem, pamiętaj o znakach na blanserze sprawdź najpierw smoka oleju i pompę oleju, zresztą jak już ściągniesz miskę to zajrzyj wszędzie ściągaj po kolei panewki. Dobrze by było żeby ktoś ci też sprawdził chociażby plasteliną pasowanie

Opublikowano

Panowie jest taki temat ze zrobiłem płukanke silnika ropa i po wlaniu oleju turdus w orce na rozgrzanym silniku na obrotach ma 1.0 bar a na pełnych obrotach 3.5bar
czy zwór w pompie by sie zawiesił

Opublikowano (edytowane)

Zobaczysz co się bd działo. Oby było spoko.

Przeczytalem jeszcze raz historię "remontu" którą opisywałeś i ja myślę że w tym silniku było mleko i to możliwe że nie raz zanim doszli o Co chodzi. A mianowicie myślał że uszczelka, potem np. Że to z tulei się leje, miała wżery to zmienił, a przy okazji panewki A do reszty nawet nie zajrzał. Jeśli tak było to możliwe że niedługo znów tym razem tobie otworzą mleczarnia w misce 😂 sorka taką chorą teorię wyprodukowała ma głowa 😁😁

Edytowane przez Agrorozkminiacz
Opublikowano

A jeszcze mam jedno takie pytanie bo w pługach 4 odkładnie 35 na biegach szosowych na 2 biegu tak jakby jechał jechał i jak troche ciezszy teren to tak jakby mocy brakowało ze nie zakopuje sie tylko schodzi z obrotów.
na 1 biegu pługi utopione po rame i wszystkie koła sie kreca i ciagnie bez schodzenia z obrotów.
Moze dziwnie napisałem ale nie wiem jak to wytłumaczyc inaczej :) a fure mam dopiero 3 tygodnie i kompletnie nic nie wiem jak to powienno chodzic

Opublikowano

Jeżeli dobrze kojarzę to na obrotomierzu masz podane prędkości jazdy na poszczególnych biegach przy określonej prędkości obrotowej silnika. Bieg 2 drugiego zakresu łapie prawie 10 km/h ( bieg 6 na obrotomierzu ) . Bardziej odpowiedni był by bieg 4 pierwszego zakresu , prędkość ok 8 km/h.

Opublikowano
4 godziny temu, jaco512 napisał:

2 bieg to już dość szybko na orkę, masz obok siedzenia dźwignię do półbiegu?

Moj 78 rok nie ma półbiegów tylko 4 do przód do tyłu i polowe i jest problem bo jak wbije bieg polowy to cos strasznie grzechocze w skrzyni i stąd tez jestem zmuszony robic na szosowych

 

A jest jakos mozliwosc sprawdzic po silniku ile on ma faktycznie koni ?

 

Opublikowano

podaj kod silnika, jak siedzisz w ciągniku to po prawej stronie na bloku bliżej kabiny jest nabity kod silnika

 

Ogólnie wychodzi na to że masz tam silnik D-246 o mocy 75KM przy 2300obr. a jeśli chcesz zobaczyć ile naprawdę "ci zostało" czy tam ile jest w tej kondycji silnika to jedynie hamownia

Opublikowano
17 godzin temu, Agrorozkminiacz napisał:

podaj kod silnika, jak siedzisz w ciągniku to po prawej stronie na bloku bliżej kabiny jest nabity kod silnika

 

Ogólnie wychodzi na to że masz tam silnik D-246 o mocy 75KM przy 2300obr. a jeśli chcesz zobaczyć ile naprawdę "ci zostało" czy tam ile jest w tej kondycji silnika to jedynie hamownia

268DT2D007178   Nie wiem czy ten ale taki znalałem po stronie filtra oleju blizej kabiny

A wy posiadacie bądz posiadaliscie takie ih 844 i na jakim biegu np w orce pługi 4grudziąc
polowych czy na szosowych?

 

243114330_560098068544997_1295402813372189648_n.jpg

243200829_823618364983240_1921628686801102168_n.jpg

243063686_509263750507582_3291116456833058463_n.jpg

O tak wyglada motor jesli to ma cos do czegos

Opublikowano

Według internetu to te silniki d268 mają 87 km, właśnie też niedawno nabyłem ih 844-s i mam wrażenie ze przy orce mocy mu brakuje jeszcze przy pługach 3x30 grudziądza powinien iść jak szatan, nic nie stuka nie puka nie dymi ale bardzo z obrotów schodzi?

Opublikowano

Dzisiaj kolejny dzień orki nowym nabytkiem i kolejny  zong wyrzuca olej górą odpowietrznikiem (odmą) i lekko dymi z tego sitka, oleju nie bierze, przy orce zero dymku z komina, co to może być?

Opublikowano

Gdyby silnik był szczelny to by go rozsadziło😀, w tym celu jest odma i takie" kurzenie" z odmy to norma. . Nie wiem , może coś z tym korkiem , może głowica ( prowadnice podjechane) skoro olej wyrzuca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v