Skocz do zawartości
yacenty

Obroty wom 1000->540

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
yacenty    567

Witam!

z racji tego ze do prasy zapielismy zetorka to tak sobie kombinuje - moze by go przestawic na walek 1000obr/min i dac obroty na silniku powiedzmy 1000 i tak sprobowac prasowac slome, probowal ktos z was taki wariant? jak to wyglada z puntku widzenia ekonomiki?

ludzie dzis patrzyli jak na wariata - 100km ciagnik do prasy 224 :) ale wujaszek - operator mowi ze moglby sobie nalac pelna szklane kawy i by sie nie rozlala - wogole nie szarpalo nie kolysalo a ciagnik dymka nie dal :) 3p wymieka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    7

jak byś się kiedyś zapomniał i byś depnął gazu na przeczu to wydaje mi się że prasa mogła by tego nie wytrzymać. Moja idealnie wiąże jak w 355 daje od 1600 do 1800 obr/min (chodzi oczywiście o obroty silnika)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yacenty    567

spalil nie duzo ale dokladnie nie wiem ile, bo nie byl rano zatankowany do pelna, a najpierw chodzil w transporcie dopiero od puldnia z prasa, a poza tym nie wiem ile spalilby 3p, jednak na oko zetorek spalil okolo 20-30l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0
ludzie dzis patrzyli jak na wariata - 100km ciagnik do prasy 224 :) ale wujaszek - operator mowi ze moglby sobie nalac pelna szklane kawy i by sie nie rozlala - wogole nie szarpalo nie kolysalo a ciagnik dymka nie dal :) 3p wymieka

Dlaczego? Znajomy taką prese podczepia do nowego pronara 105 km i ma 25 ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

u mnie na równym c-360 w zupełności wystarcza i świetnie sobie daje radę z prasą i szarpnięcia są mało odczuwalne ale jak wjadę na może górki to już jest gorzej tzn daje radę ale bardzo dostaje po du....e. Moje zdanie jest takie że na równym polu ciągnik 50-60 koni to w zupełności wystarcza do prasy ale jak są jakieś góry to już 70-80 koni i przedni napęd i mówię to z własnego doświadczenia. Ja jak bym miał w moim forszaju inny zaczep dolny (taki do którego mógłbym podczepić prasę) to na te łąki na których są największe góry podczepił bym go. Przynajmniej nie było by problemów i ciągnik nie przeciążony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

ja nie używam ale pisałem że na takich górach jakie ja mam to najlepszy by był ciągnik o mocy ok 70-80 koni i przedni napęd bo c-360 boksuje jak jadę pod górę i robie kostki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel24    1
Witam!

z racji tego ze do prasy zapielismy zetorka to tak sobie kombinuje - moze by go przestawic na walek 1000obr/min i dac obroty na silniku powiedzmy 1000 i tak sprobowac prasowac slome, probowal ktos z was taki wariant? jak to wyglada z puntku widzenia ekonomiki?

ludzie dzis patrzyli jak na wariata - 100km ciagnik do prasy 224 :) ale wujaszek - operator mowi ze moglby sobie nalac pelna szklane kawy i by sie nie rozlala - wogole nie szarpalo nie kolysalo a ciagnik dymka nie dal :) 3p wymieka

w naszej okolicy gostek jeżdził U 385 z prasą Z224 na obrotach 1000 obr na wałku i prasa mu się chyba dopiero w drugim sezonie rozwaliła, a dość dużo na zarobki jeździł.Nic się by pewnie nie stało gdyby jeżdził jak człowiek, ale on cały czas prasa+385 na 1000 obr na całym gazie :D

 

Fajnie to wyglądało kiedy tak jeżdziła na 1000 obr na całym gazie bo robota mu szła jak z płatka :D

 

A teraz jeżdzi na 1000 z prasą ale już na mniejszych obrotach i jest OK :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

jak szarpie to poprostu wysarczy zamontowac przeciwwage. prasy z224/1 były z przeciw waga. u mnie 360 spokojnie sobie z tym radzi ale u mnie jest płasko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
@rasso    0

ja bym sie bał 1000 obrotów do prasy kosiarke sieczkarnie cyklop rozżutnik i orkan to c385 ciągam na 1000 obr i jest git bo we wszystkich tych sprzetach wiekszy bieg mniejsze obroty i mniej paliwa idzie niz w c-360 tylko w rozżutniku trzeba zawaliśćie uwazac bo łańcuch tego nie wytzymuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Józek    0

U mnie cyklop podczepiony jest teraz do 10145 i śmiga na wałku 1000 obr./min na obr. silnika niecały 1000. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktos    0

Znacznie lepiej jest mieć WOM 540E :) - w Lampo przy ok. 1500 obr. silnika WOM ma ok. 500 i to jest w sam raz do prasy Z 224/1 czy kosiarki, natomiast jak pracuje z  Anna czy neptun to WOM daję na 1000 i obroty silnika 1100, jedynie w beczkowozie podczas jazdy po polu WOM jest na 540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
U1224    1

Jezeli mowimy o ciagniku z prasa... Mialem w tym roku nieciekawa przygode...Wszystkie hektary kolo domu 60 ze zwijajaca RC121 miodzio az sie chcialo jezdzic szla jak burza...no i nastal ten nieszczesliwy dzien prasowania na Klonowie :( Ja 60 z prasa tata ciapkiem z turem zebya zaraz ladowac i wrocil po 1224 z przyczepami. No i 20 km od domu to pole jest a gory jak na nasze tereny straszne...no to 60 podbieracz w dół i jedziemy. Jedziemy? no wlasnie. 4 snopki zrobilem i 60 uszczelke wydmuchala >:( >:( Zanim zahaczylismy prase do 1224 z godzinka minela;/ oczywiscie to to miod nie robota byla. Jednak ciagnik prasy nawet po tych gorach wcale nie czul generalnie jednak co wspomaganie to wspomaganie inne nawracanie wogole...I wtedy co? Najtwardzy na swiecie pierwszy raz w swojej historii ciapus tez uszczelke wydmuchal :( takze jechalismy w 3 ciagniki a wrocil jeden...

No i jest pewien problem...60 na te pola sie nie nadaje :( ipewnie w niedalekiej przyszlosci jakies 70 koni sie szykuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163
Znacznie lepiej jest mieć WOM 540E :) - w Lampo przy ok. 1500 obr. silnika WOM ma ok. 500 i to jest w sam raz do prasy Z 224/1 czy kosiarki, natomiast jak pracuje z  Anna czy neptun to WOM daję na 1000 i obroty silnika 1100, jedynie w beczkowozie podczas jazdy po polu WOM jest na 540

Tak właściwie to ja mam na stałe te obroty WOM-u na 540 E przestawione-zauważyłem ,że tak właściwie to do niczego zwykłych 540 nie potrzebuję...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawełtdi    0

Do prasy zwijającej, koskującej, kosiarki też używałem 1000 obr(mtz). Przy kosiarce (1,65m) i C360 korzystam z wałka zależnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

I dawał radę w zwijającej ten MTZ ???Na 1000 obr/min ?Nie wiem jak MTZ ale inne ciągniki 540 obr wałka przy włączonym WOM 1000 to mają już tak przy 1100 obr/min silnika-jesteś pewien ,że przy takich niskich obrotach MTZ da radę ciągnąć zwijającą ?No chyba,że to jakiś większy jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

To znaczy ,że na wałku masz nawet grubo ponad 600 obr ?Sipma wytrzymuje ?Bo u mnie tak sąsiad (jego pracownik) zdaje się robił Warfamą-z tym,że tylko 1 sezon ;D.I daje radę w kiszonce ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

Panowie spoko w te źniwa brat miał złamany paluch u nogi a że każda pomoc potrzwbna to do  prasy podczepiłem valtre pracowała przy1400obr i nawet jest ekonomicznie :D a do beczkowozu to zetor WOM na  1000 i jeszcze lepiej C360 na 5 przez skrzynię biegów a  wcyklopie to na 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez patryk165
      Słyszeliście możne że ktoś komuś wsypał cukier do baku w traktorze lub maszynie napędzanej na ropę. Słyszałem ze traktory stawały, a ciekawi mnie jak było naprawdę?  
    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez michal_xs
      Witam chciałbym dowiedziec sie cos wiecej o użytkowaniu traktora z DPF. Planuje zakup jd z filtrem dpf. Pracował by on głównie z turem . Przez okres zimowy co 3 dzień po ok 30min. Jak bd wyglądać to cale wypalanie itp? Czy bedzie to uciążliwe? Moze ktos taki traktor uzytkuje i opiszę jak sie ma sprawa?
    • Przez endrju00711
      Stworzyłem ten temat, ponieważ coraz więcej na rynku pojawia się tzw. okazji, i ludzie mają zabujcze pomysły jak wyłudzić od człowieka pieniądze. Oraz jak można się przed nimi przestrzec.
       
      To może ja zaczne, dziś wróciłem z wycieczki kraioznawczej, ponieważ tak to nazwaliśmy. Od jakiegoś czasu szukałem ciągnika, RENAULT cztero cylindrowego, jak się trafi to tur nie zawadzi, ale do rzeczy. Znalaeźliśmy oferte tzw. suuuuper okacje RENAULT 75-14 z ładowaczem czołowym, krokodyl, łyżka, trzy miesiące gwarancji (co było dla mnie podejrzane od razu ), transport gratis. I takie tam szmery bajery
      Dokładnie to ta oferta :
      http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B99711
       
      Niezła co nie ?? PRZESTRZEGAM TO OSZUST !!! najlepsze jest to że gość robi tak co miesiąć, dowiedziałem się to w sklepie, bo szukałem adresu, ale oczewiście on nie istniał. Pytam się czy jest taki gośc co ciągniki sprzedaje ?? Mówią cytuje ,, Nie, ile pan stracił, pewno po John Deera pan przyjechał HEH ?? " Mój ojciec mówi, nie po Renault , ,, O to nowość, ale nie jest pan pierwszy, bo już siedmiu u nas było HEH "
       
      Całą spawe zgłosiliśmy na komendzie, jednego gością nie dość, że jechał 700 km w jedną strone, bo JD 6100 był w równie promocyjnej cenie, bo za 44 tyś
       
      Najlepsze jest to że w środe miałem dojechać do niego na trasie i niby podpisać deklaracje, że taki i taki ciągnik odbiore, gość wyłączył telefon i udał głupka, później miał wymówke że mu się rozładował, że mamy wpłacić na konto zaliczke, że to na 100% ciągnik będzie nasz, ojciec mówi że inaczej jak do ręki kasy nie dostanie, to mówi że mamy przyjechać w piątek o piętnastej to zaraz całą kase mu damy i z ciągnikiem pojedziemy do chaty, no to pojechaliśmy, a tam niespodzianka Nie powiem troche ładnie mówiąc źli byliśmy ale nam przeszło na szczęście
       
      Temacik ma być ku waszej przestrodze, i prosze o zamieszczanie linków, lub podawanie numerów istnych oszustów, lub ciągników z nieznanego źródła, może ona baaardzo pomuc innym, bo po co tracić kase, czas i nerwy
       
      I jedna sentencja : NIGDY NIE WPŁACAJ KASY NA KONTO BEZ OGLĄDANIA CIAGNIKA I POTWIERDZENIA DANYCH OSOBOWYCH
       
      Aha, zapomniał bym, mieli oni podrobiony dowód osobisty i założone konto w banku w Poznaniu, niech ten złodziej wie, że korzystając z komórki można go namierzyć co do 10 metrów, i policja ostro nad tym pracuje, ale na razie nie włącza numeru, i raczej był sprytniejszy i wyrzucił karte do śmieci, ale i tak mogą określić z kąd były wykonywane połączenia ( To dla złodzieja )
    • Przez tommy66692
      Instrukcje obsługi, tabele wysiewu i katalogi czesci do maszyn rolniczych podajemy w tym temacie. Przed pytaniem postawionym w tym temacie polecam poprzeglądać te tematy;
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t2826.html
      http://www.agrofoto.pl/forum/Instrukcje-ob...czes-t9098.html
×