jan222

Jd 6920s problem z tls

Polecane posty

jan222    1

Witam!

Mam problem z amortyzacją osi, wcale nie amortyzuje, poziomuje się po odpaleniu (chociaż nie zawsze). Czujnik położenia ok, hydroakumulatory sprawdzone i też ok. Gdzie szukać problemu, może jest jakiś czujnik ciśnienia oleju w tls, ja nigdzie nie mogę go znaleźć? Kiedyś podczasz szybkiej jazdy po trasie w kabinie co jakiś czas słyszałem ciche pykanie w kabinie i ośka lekko korygowała swoje położenie a teraz cisza, może to ma też jakiś związek z usterką. Dodam że kontrolki od tls i amortyzacji kabiny gasną (kabina działa i amortyzuje). pomocy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    93

Wszystkie hydroakumulatory nabite według wymaganych ciśnień? Trzy są. Tylko od nich zależy amortyzacja, jeśli tylko oś sie podnosi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ariss    21

problem jest przeciek w bloku nad mostem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    1
Napisano (edytowany)
8 godzin temu, ariss napisał:

problem jest przeciek w bloku nad mostem

Co w takiej sytuacji? Regeneracja, naprawa czy tylko nowy? pozdrawiam

Edytowano przez jan222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    21

wykręcić i przejrzeć z dokumentacją, może jest uszkodzony oring lub zawór który jest dostępny. Niestety może się okazać pęknięty blok lub coś w nim co jest częścią całego bloku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    1
Dnia 29.07.2021 o 07:29, ariss napisał:

wykręcić i przejrzeć z dokumentacją, może jest uszkodzony oring lub zawór który jest dostępny. Niestety może się okazać pęknięty blok lub coś w nim co jest częścią całego bloku

OK bardzo dziękuję spróbuję w wolnej chwili to ogarnąć!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    1

Ariss jak najłatwiej, najszybciej wyciągnąć ten blok zaworowy od tls? Powoli przymierzam się do wymiany. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Z góry dziękuję!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    21

Najpierw wyluzowac ciśnienie dwoma śrubkami na 8. później podnieść go maksymalnie do góry, pewnie odpiąć wtyczki od cewek, odkręcić kostki, odkręcić trzpienie, odkręcić wszystkie przewody, odkręcić te 3 śruby mocujące do ramy i ja wyciągam do prawej strony odkręcając dwie połówki tego bloku te na imbusy 4 śruby wtedy wychodzi w dwóch połówkach ładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    1

Ok bardzo dziękuję! Jak coś będę dopytywał. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez grzybu19
      Witam, kupiłem niedawno jd 6620 i po zapięciu pługa i podniesieniu do góry pług sam się powoli obraca (wraca w dół). Próbowałem na 2 parach wyjść i to samo. Czy to oznacza że rozdzielacz jest do regeneracji ? dodam że po odpięciu węży od obrotu i podniesieniu pługa do góry pług się nie obraca.
    • Przez Mateusz38
      Witam kupiłem John Deere 6300  w którym został zdemontowany tur Ls. Moje pytanie dotyczy zaślepek w bloku rozdzielacza czy to jest prawidłowe czy powinien być jakiś dodatkowy przepływ? Bo mam wrażenie że pompa pracuje cały czas i się grzeje. Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez grzybu19
      Witam, kupiłem ostatnio ciągnik jak w tytule i chcialem się dowiedzieć czy jest możliwość regulacji wysokości przedniej osi ? tzn czy jest gdzieś jakiś potencjometr wysokości tls ?
    • Przez CaseBizon
      Wysiadła uszczelka pod głowicą Kilka osób mówiło mi żeby kupić ja od Claasa ponieważ są grubsze i metalowe, twierdzą że te orginalne od John Deere są wadliwe i szybko siadają. Macie jakieś doświadczenie w tym temacie ? Przy okazji zapytam jakiej firmy kupić wtrysk ? Silnik na zwykłej pompie John Deere 6620 SE
    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie zrobilem kapitalny remont skrzyni biegow Power Quad. Przyczyna remontu bylo salbe cisnienie i tarpiacy wsteczny. Po remoncie jest wszytsko ok ale rewers dalej troche do tylu tarpie. Z noznego sprzegla Nie , ale z reweesu tak. Serwisant uznal ze to tak jest w tych modelach i tak musi byc. A mi to nie daje spokoju. Moze ktos mi podpowiedzieć  badz odp na przykladzie swojego ciagnika czy to faktycznie tak jest czy nie. Rewees mechaniczny na linke. Dziekuje za odpowiedzi
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj