Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na pewno mowa o rozdzielaczu z przodu prasy? Ja nie przypomonam sobie żadnego grzbka czy nawet sprężyny. Na tym zaworze z pokrętłem jest oring a po obu stronach teflonowe pierścienie prowadzące. Dalej w środku jest tłoczek z oringami a po prawej pod śrubą oring podobnie zak w zaworze. Ja mam 550 bez siatki z 83 r. Na schematach też nic nie widziałem. Piszę z tel., ale jak będę przy komp. to podam wymiary ilość i namiary na firmy dorabiające oringi i pierścienie. To groszowe sprawy i przesyłki sa droższe, ale dostawa w 24 h od zamówienia.

Za mocno kombinujecie, wszystkie uszczelniacze są dostępne w serwisie od ręki koszt na cały zawór ok 40 zł. Co do zgniotu warto sprawdzić też uszczelniacze w siłownikach hydraulicznych, wymieniłem w tamtym roku  w 590 i jest spora poprawa - stare były już mocno sponiewierane.

 

Opublikowano

40 zł? Ja pytałem o taki zestaw na rozdzielacz i siłowniki jak w katalogu to krzyknęli 800 zł i nie wiem czy to był komplet.

Opublikowano

Witam

Może ktoś mi wytłumaczyć czym się różni prasa JD 550 z takimi popychającymi palcami za podbierakiem a ich całkowitym brakiem. Bo tak mam taką prasę która posiada takie kły i dłuższy gardziel i dopiero pasy. A oglądałem też 550 i tam tylko podbierak i już pasy. Doda że używam prasy tylko do słomy a z moją nie miałem nigdy problemów i ciekawe czy taka wersja bez tych ,,kłów" nie mam pojęcia jak to nazwać. 

Opublikowano (edytowane)

chyba te popychacz jak to nazwałeś występują w prasie z szerokim podbierakiem.

 

Mam pytanie czy po napięciu pasów i puszczenia dźwigni ciśnienie powinno utrzymywać się czy spadać nie wjeżdżając w pokos? Na ile bar belujecie sianokisoznke?

Edytowane przez simson2812
Opublikowano
 

Witam od niedawna posiadam prase johne deere 550. Dokupiłem na olx instrukcje obsługi niestety u jakiegoś fagasa który wciska kserówki marnej jakości po 80 zeta. Niewiele sie idzie doczytać jeszcze mniej dopatrzeć z rysunku. A chodzi mi o zmniejszenie rozmiau bela robi mi maxymalnie największe po czym włancza automatycznie sznurek do owijania a chciałbym zmniejszyć bele tak by owijanie włanczało się wcześniej i przy mniejszym rozm. Niestety w instrukcji pisze tylko o sterowaniu elektrycznym do zmniejszania (o mechanicznym jest na nieczytelnym rys) gdyby mógł ktoś doradzić jak zmniejszyć mechanicznie rozmiar beli. I kolejna sprawa to nie pasuje mi wtyczka od prasy jest mniejsza niz gniazdko w traktorze farmtrack 555dt by mogły działać zegary wskazujące rozkład materiału istnieje jakieś rozwiązanie na taki problem? Pozdrawiam

 
 
 
Opublikowano

Belke zmniejszasz pokrętłem po prawej stronie prasy na takiej fasolce ok 10 cm długości są tam chyba numerki 3 4 5. Przesówając do tyłu masz mniejsze belki. Nie potrzebnie takie dziadostwo kupywałeś od tego gościa trzeba było pytać. A co do sterownika to są tam 2 kable możesz założyć wtyczkę od świateł albo kabinową takie jak masz w ciągniku albo podpiąć się pod bezpieczniki albo akumulator gdziekolwiek aby było zasilanie jak coś to dodam zdjęcie

Opublikowano

Witam, mam problem z prasa jd 590, mianowicie po podniesieniu komory do samej gory, chcąc ją opuścić najpierw idzie do dolu klapa a na samym koncu gorny napinacz ( z tego co mi wiadomo powinno odbywać sie to razem) przez co pasy przytrzaskują sie na odbijaku, a po ręcznym wsunięciu je w komorę i zamknieciu klapy startują dosłownie na samym koncu zakonczenia napinania, zastanawiam sie co moze byc powodem, moj traktor to renault 103.54 (95km) mysle ze nie ma problemu z wytwarzanym cisnieniem... sprawdziłem juz rowniez silowniki w prasie wszystkie uszczelniacze w środku stwarzają wraznienie dobrego stanu, odpowietrzałem układ, przepinałem wyjscia hydrauliczne w rozne miejsca, a nawet zmieniałem traktor, ciągle to samo, zastanawia mnie jeszcze jedna rzecza, gdyż nie dobija mi dobrze balotów na zewnętrznych warstwach, mimo tego ze regulacje mam wkręconą na maxa pokazuje na zegarze więcej wiecej niz poł zielonego pola, sporo jeszcze do czerwonego :/ na tej regulacji jest jeszcze kawałek gwintu, lecz przeszkadza tak jakby kontra za ktorą jest jeszcze jedna, nia juz mozna normalnie kontrować, tą wczesniej nie da sie ruszyc, licze na pomoc Dzieki z gory :)

Opublikowano

Jeśli chodzi o zamykanie komory rób to na wysokich obrotach. Problem zniknie. Pasy krecą się pod koniec, bo komora zamyka się szybciej niż opada napinacz. Jak dalej tak będzie to znaczy, że pasy do skrócenia. Co do miękkiej zewnętrznej warstwy to w mojej też tak jest. Zgniot ustawiony na 3/4 zielonego pola. Jak kończy się regulacja to znaczy, że musisz wymienić uszczelniacze na siłownikach i w rozdzielaczu. Ja w rozdzielaczu zmieniłem i była poprawa, bo wcześniej wskazówka w ogóle nie reagowała. Zostało wymienić na siłownikach, ale się nie chce, ale tu chyba szukałbym przyczyny miękkiej warstwy.

Opublikowano

Przy zamykaniu klapy obroty ciągnika mam w ok. 1000-1200. Miększa zewnętrzna warstwa zależy od ilości owinięć siatki/sznurka. Napinacz musi opadać później, właśnie dlatego by nie przytrzaskiwać pasów.

Opublikowano

Sznurek ma tu niewiele wspólnego. Kiedyś jak za mocno skręciłem to nie chciało wciągać. Napinacz nie może opadać na końcu, bo właśnie przytrzaśnie pasy.W mojej to jest różnie i raz opada razem z klapą a kiedy indziej pod koniec. Obroty to zależnie od ciąganika i sprawności hydrauliki. W mojej z U 904 przy 1200 to nie opóści napinacza. Trzeba podkręcić obroty do 1400-1600 to wtedy nic nie przycina. Czasem trzeba trochę podnieść jeszcze raz zamknąć. Niech kolega da znać czy pomogło.

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz ;) sprawdzilem teraz ze przy zamykaniu klapy musze dac od 1800 odrotow zeby cokolwiek dzialo sie z napinaczem w trakcie zamykania klapy, jesli zrobie to z mniejszymi obrotami opuszcza dopiero po klapie i przycina pasy, chyba troszke za duze te obroty az szkoda traktora tak ''rznąc'', moze rzeczywiscie wina gdzies lezy po stronie uszczelniaczy ale nie wydaje mi sie, ze tych w silownikach, bo wczoraj je rozbieralem i sa doslownie jak nowe, moze tych w rozdzielaczu ale podpowiedzcie jeszcze ktorych i jak rozebrac ten zawor od podkrecania gestosci bo go wyjmowalem i nie bardzo wiem jak. Pasy sa dlugosci katalogowej tez wywalalem wszystkie na ziemie 2 maja 13.33 a reszta od 13,47 do 13,50

Opublikowano

Jak kiedyś wymieniałem spinki na ms25, bo były drucikowe to długość pasów nijak nie pasowała do tych wymiarów z katalogu. Wyszło, że pasy są krótsze o 20 cm, wg katalogu. Co prawda po zamknięciu siłowniki od napinacza nie chowają się do końca, zostaje z 1 cm, ale to w niczym nie przeszkadza. Niemożliwe, że miałyby być dłuższe czyli takie jak w katalogu. Przypomniało mi się, że po wyjęciu pasów jak je zmierzyłem to były krótsze.
Co do rozdzielacza to zależy jaki typ masz. Na górze strony są schematy. Sam zawór to nie wszystko i uszczelnień jest więcej. Uszczelki na siłownikach tylko pobieżnie wyglądają na dobre. To są płaskie uszczelniacze na oringach i mogą dobrze nie uszczelniać. W moim są twarde prawie jak plastik i na pewno dobrze nie uszczelniają.

Opublikowano

U mnie tez siłowniki się nie chowają do końca a pasy zwissają po otwarciu klapy. Widać nawet na zdjęciu . Po uszczelniaczach nic nie widać bo są cienkie teflonowe i mała nieszczelność i będzie puszczać. A gdzie jeszcze są uszczelniacze w tej kostce?

Opublikowano

Po wykręceniu zaworu i tych śrub po lewej i prawej w środku są tłoczki. Widać je na schemacie pierwszym jako całość z nr 13 i na drugim schemacie jako całość z numerami 13 i 15. Jest tam chyba oring i 2 pierścienie prowadzące po bokach.

Opublikowano

Ja zamawiałem i robili mi na zamówienie. Zapłaciłem coś ok20 zł. Oringi do rozdzielacza i pierścienie prowadzące teflonowe to koszt kilkunastu złotych robione na zamówienie. Towar w 24 h u mnie na podwórku i przesyłka była droższa. Przypomnę przed wymianą wskazówka nie działała w ogóle a po zmianie dochodzi do końca zielonego pola. Mogłoby być lepiej jakbym wymienił jeszcze na siłownikach a w rozdzilaczu dał 0,05 mm grubsze. Jedna uwaga nie podkręcajcie zaworu z belą w środku, albo z otwartą komorą. Ja tak pokręciłem raz i ścięło oring i pierścienie prowadzące na zaworze.

Opublikowano

Mam pytanie związane z elektryką. Dziś dostałem komputer do JD 550 i zastanawiam się jak go podłączyć. Wtyczkę do prasy. A drugi przewód ten dwużyłowy pod ciągnik prąd i masa? Pytam tylko dla pewności. 

Opublikowano

No ja zapłaciłem 50 zł ale gościu mi delikatnie podtoczył i założył typowe uszczelniacze. Ścieło Ci te uszczelniacze co są na zewnątrz zaworu po wykręceniu? Masz wymiary jakie podawałeś i dane firmy?

Kolego dokładnie jednym prąd drugim masa możęsz założyć wtyczke od świateł i jeździć na pozycjach albo gdziekolwiek

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v