Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Telefonicznie dowiedziałem się że jest coś z czujnikiem Wom , nie mam zamiaru nic tam czyścić, ciągnik jest na gwarancji , poszło zgłoszenie do serwisu.

W sobotę miałem  miałem jeszcze błąd 2451, ponoć coś z podłokietnikiem, również zgłoszone niech naprawiają.

@marcin

Wolę go póki co oszczedzac żeby nie nie narobić sobie szkód w jakiś innych podzespołach , coś co wyjdzie np po 2k godzin pracy.

Opublikowano

powinieneś być przy tym jak sprawdzali, czy cię w CH*** nie robią. najczęstsze gadanie serwisu właśnie, że po sprawdzeniu w serwisie wszystko gra, niech zapna jakąś maszynę co wymaga mocy na wom i muszą dojść co jest nie tak. na "sucho" to może normalnie chodzi, a może powstawać problem pod obciążeniem

Opublikowano

Poczytaj wczesniejsza czesc tematu tam jest wszystko wyjasnione.

Tak w skrocie, serwis zrobil test polowy, stuki bylo slychac, zglosili problem do producenta a ten  stwierdzil ze skoro nic nie jest zepsute to tak ma pracowac ciagnik i nakazal zwrot do mnie.

Opublikowano (edytowane)

U mnie było to samo, z tym samym serwisem. Finał taki: 2k godzin po dwóch latach zrobione i przednia oś się urwała i ponad 25k z mojej kieszeni. Teraz w tym samym gówno ciągniku ze stajni CNH padły łożyska tylny most/skrzynia (ciągnik jest w serwisie od kilku dni - innym niż panowie biało czerwoni).

 

To, że masz dobry kontakt z kierownikiem o niczym nie świadczy, zaproszą Cię na kawkę, a jak gwarka minie, pokażą Ci środkowy  :)
Ja byłem załamany jak nie miałem w pełni sezonu nie miałem ciągnika prawie 2 miesiące, do tego jak przyszły faktury, za coś co nie jest moją winą. Dodatkowo ciągnik przyjechał z serwisu rozkręcony, a kierownik się śmiał, że to co zgłaszam to kolejne kilka-kilkadziesiąt k. może kosztować.

było słychać okropne stuki i co?

Serwis od września ( zgłoszenie telefoniczne) olał sprawę, ma to w d*pie !!! Nawet nie zareagował !!!

Inny serwis ? Pojechałem na kołach, stwierdzili wadę fabryczną i mi półośkę w jeden dzień rozebrali o złożyli. Na wieczór ciągnik już był !

Edytowane przez Gość
Opublikowano
Dnia 30.04.2021 o 22:23, tomek84pl napisał:

 

Przez zamkniete hotele spotkanie z ludzmi od CNH z Plocka dopiero po 10 maja .

k**wa taki cyrk tylko w Polsce. Kto im każe w hotelu nocować,  niech jadą spowrotem albo w aucie śpią. 

Opublikowano

Kiedyś  muszę podpytać sąsiada czemu sprzedał swoje dwa ciagniki NH które kupował jako nowe. W ciężkich pracach pracowały tylko na początku, później tylko lżejsze prace i  poszły na sprzedaż.

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, bator napisał:

@tomek84pl no i jak sie sprawa zakończyła?

Panowie stwierdzili ze powodem stukow jest walek przekaznika, mam dostac na testy dwuprzegubowy i to ma rozwiazac problem. Poki co czekam az go do mnie dostarcza.

Przyjechali z wlasna hamownia, zobaczylem pokaz jak przy prostym walku ciagnik jest praktycznie zaduszony i zero stukow a wystarczylo lekko przesunac hamownie na bok tak ze walek nie byl w linii i stuki sie pojawily.

Nadal mam nie usuniety blad 5027 ktory pojawia sie i znika. Dodatkowo ostatnio mialem dwa bledy 2041 oraz 2039, podobno cos od cewek sprzegiel w skrzyni biegow. Panowie stwierzdzili ze powodem moze byc brak stykow na kostkach, po tym jak byly rozpiete przy rozpolawianiu ciagnika.

@6465

no wiesz co jak mozesz zmuszac zeby ktos przejechal ~300km w jedna strone i jeszcze wrocil w ten sam dzien, tego nie da sie wykonac ;)

Edytowane przez tomek84pl
Opublikowano
29 minut temu, tomek84pl napisał:

Panowie stwierdzili ze powodem stukow jest walek przekaznika, mam dostac na testy dwuprzegubowy i to ma rozwiazac problem. Poki co czekam az go do mnie dostarcza.

Jaki wałek? Ten w ciągniku? 

Opublikowano

Ten ktory laczy maszyne z ciagnikiem.

Tak wiem w okolicy sa dziesiatki bron aktywnych podlaczonych do wszystkich mozliwych marek  ciagnikow i u nikogo nie ma takich objawow ale moze jakims cudem zalozenie takiego rodzaju walka pomoze.

Po spotakniu dowiedzialem sie ze serwis robil testy z brona aktywna po tym jak moj ciagnik sprawdzali  innym t6 125S ktory mial na placu i byly takie same objawy. Podpinali jakas nowa brone wiec o jakis luzach nie moglo byc mowy.

Opublikowano

Oczywiscie,  zetor fortera 100 oraz same explorer 100. 

Oba pracuja bez problemu i jest zero stukow, tylko w NH niby ten odglos ma pochodzic od przeciazonego dumpera a nie wiem czy takie cos jest zainstalowane w tych ciagnikach ktore wymienilem.

 

 

Opublikowano
8 godzin temu, tomek84pl napisał:

Oczywiscie,  zetor fortera 100 oraz same explorer 100. 

Oba pracuja bez problemu i jest zero stukow, tylko w NH niby ten odglos ma pochodzic od przeciazonego dumpera a nie wiem czy takie cos jest zainstalowane w tych ciagnikach ktore wymienilem.

 

 

Głupoty pier**la.

Opublikowano

O kurcze - nie myślałem że doczekam takiej akcji w innym ciągniku :)

Ja też mam stuki w okolicach skrzyni przy mocno zgiętym wałku na przegubach ale u mnie się to pojawia bez obciążenia. Tylko że moja dzida to 20 -letni mtz 82 - już miałem ciągnik rozpoławiać ale mi koledzy z forum podpowiedzieli że to normalne w mtz i trzeba górnym łącznikiem maszyne ustawić żeby wałek nie był zbytnio złamany na przegubach i stała się cisza :):) (sam w to nie mogłem uwierzyć ;) - no ale to mtz )

Oczywiście pisze to troche humorystycznie i jako ciekawostke bo uważam że w nowym ciągniku klasy NH takie rzeczy nie powinny się dziać (miałem wcześniej c360 i zetora 5211 i jakoś nic sie nigdy nie tłukło nawet na zgiętych przegubach)

 

Opublikowano

tak stuki pojawiają się w Ursusie 1224 przy pracy z broną, jak podniesiesz ją za wysoko i zapomnisz wyłączyć wom, ale podczas pracy nawet z dużym obciążeniem cisza

Opublikowano

wychodzi na to ze mtz jest na rowni z nh :)

przy podniesionej bronie takie stuki pojawiaja sie przy kazdym ciagniku, baa nawet sama brona sie tlucze jakby sie miala zaraz rozleciec

 

 

Opublikowano

podczas testu ciagnik byl poniesiony na stojakach i kola sie krecily.

"pech" byl tylko taki ze mieli na miejscu dwuprzegubowy wal ale z inna koncowka ktora nie pasowala do hamowni  i nie mogli mi od razu pokazac jak halas ustepuje po podlaczeniu. Ponad tydzien sie szykowali na spotkanie i takie niedopatrzenie, coz za przypadek  ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Czekaj_0
      Witam mam problem z ciagnikiem nh t6050 a mianowicie mam biegi polowe wbita chce ruszyc ciagnie przez 10cm i wyswietla N na ekranie i wbija na luz czasami biegi zalapia i jest mormlanie podkresle ze przy szosowych nie ma tego problemu wie ktos czemu tak sie moze dziac?
    • Przez pio46
      Witam T 6050 przestał pokazywać prędkość jazdy , wyświetla się 0,00. Jaka może być przyczyna , gdzie szukać czujnika prędkości?
    • Przez Czekaj0
      Od jakiegoś czasu w moim new holland t6050 slychać dziwne stukanie w okolicach prawego boku silnika, podczas pracy na wolnych obrotach tego nie ma albo jest tak cicho że tego nie słychać podczas wkrecania się na obroty bez obciążenia słychać lecz gdy obroty przestaną rosnąć tylko będą np na najwyższych to z powrotem tego nie słychać, przy obciążeniu np pod górkę słychać to cały czas, turbina nowa zawory wyregulowane prosiłbym o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny 
    • Przez Patrykxd
      Witam powie mi ktoś jak spuścić płyn chłodniczy ww wymienionym modelu? Jest jakiś korek spustowy czy trzeba wąż odkręcić? I jaki płyn najlepiej zalać?
    • Przez niesmialy83
      Wie ktoś jak ustawić godzinę w formacie 24 godzinnym ? Mój ciągnik, to New Holland ts115a . Normalnie godzinę można ustawić , ale tylko w formacie 12 godzinnym . Na przekręconym kluczyku na zapłon, przytrzymuje przycisk "h"- lewy z prawej strony i ustawiam godzinę, ale tylko do 12 godz. 

       
      Czy muszę kliknąć jakiś dodatkowy przycisk? 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v